zeer mooie huis te huur of kopen in thailand

Voor als u iets in de verkoop heeft of op zoek naar iets bent (alleen voor particulieren!)
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Gesloten
Bericht
Auteur
Khon Neua
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1028
Lid geworden op: woensdag 09 mei 2007, 12:34
Locatie: Chiang Rai / 's-Hertogenbosch

Re: zeer mooie huis te huur of kopen in thailand

#76 Bericht door Khon Neua » maandag 14 februari 2011, 18:56

trompetter schreef: Het staat eenieder vrij een discussie te ontwijken door simpelweg niet mee te lezen.
Bovendien is niemand gedwongen er aan deel te nemen.

Uit deze 'draad' blijkt dat een groot deel van de schrijvende leden wel degelijk een
wat meer uitgebreide gedachten uitwisseling wilde aangaan en ik zie geen reden om
daar moeilijk over te doen.
Integendeel: er is terloops ook veel algemene informatie op tafel gekomen en daar heeft
iedereen wat aan en bovendien heeft de OP heel wat hulp aangeboden gekregen.

Dat hij dat blijkbaar niet appreciëert, is niet het enige in dit verhaal dat geduid zou kunnen
worden in de richting dat hij misschien een zij is, die tesamen met hem vroeger wij was,
maar dat, en daar geef ik je groot gelijk in, doet niet ter zake.

Ik vrees dus dat je tesamen met meneer Joepattaya in deze een minderheidsstandpunt
inneemt. Ik vind het jammer dat jullie het niet met argumenten onderbouwen, want zo
kunnen we er natuurlijk niets mee.

En aan allen die het betreft: een prettige werkweek toegwenst!

met vr. groet
en T-geschal

verhelderende informatie mag volgens de regelgeveing ook gewoon verstrekt worden maar meningen over een te hoge vraag prijs en dergelijke zijn niet gewenst lijkt me duidelijk toch ?

de argumenten zijn duidelijk : regelgeving van dit sub topic .

op veel ander forum is er zelfs geen mogelijkheid tot reactie op advertenties waarom zou dat toch zijn ? Juist om het overzichtelijk te houden en fuctioneel. Dit zal ook de reden zijn voor de regelgeving op dit forum voor deze subrubriek.

In alle rubrieken heeft eidereen 100% vrijheid om zijn meningen te verkondigenen is dat nog niet genoeg ?

Het is duidelijk dat de meningen hierover niet het zelfde zijn geen probleem maar waarom mensen zich niet aan de regels houden ?? Schijnbaar vinden zij dat hun vrijheid boven de regelgeving staat . Helaas is natuurlijk het einde zoek als ieder zo gaat denken. Ik vind dat ik jou mag afsnijden dus doe ik dat maar enz...

Ik ga er vanuit dat we beter de dicusie kunnen sluiten want hierdoor maak ik de zelfde fout door ook de regels niet na te leven :evil: . Ga er vanuit dat niemand dit comentaar persoonlijk op pakt natuurlijk.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: zeer mooie huis te huur of kopen in thailand

#77 Bericht door prajak » dinsdag 15 februari 2011, 16:39

Khon Neua heeft gelijk. Iedereen kan meneer Ben1932 een PB zenden als hij belangstelling heeft voor het huis. Sluiten, dit onderwerp.

Gesloten

Terug naar “Te koop/Te koop gevraagd”