nieuwe bewoner in Rayong

Post hier al je vragen en opmerkingen voor het emigreren naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Duiker
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1767
Lid geworden op: maandag 23 juli 2007, 22:14
Locatie: Nederland / Belgie / Thailand

Re: nieuwe bewoner in Rayong

#31 Bericht door Duiker » maandag 28 februari 2011, 13:15

Nou joep, volgens mij ben jij al vaak verhuisd in Chonburi.
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: nieuwe bewoner in Rayong

#32 Bericht door joepattaya » maandag 28 februari 2011, 13:21

Duiker schreef:Nou joep, volgens mij ben jij al vaak verhuisd in Chonburi.
Klopt, ik voel me overal thuis........of toch niet :?:
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.

djh
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 15
Lid geworden op: vrijdag 21 januari 2011, 11:37

Re: nieuwe bewoner in Rayong

#33 Bericht door djh » maandag 28 februari 2011, 17:22

NOVA: mijn vraag aan jou, waarom op zoek in de omgeving van Pattaya/Rayong en niet meer in de omgeving van HuaHin/Cha-am?

DJH: merci voor je reactie.
Antwoord is ingegeven door enerzijds het prijsverschil (bron: internet) tussen Hua Hin en bepaalde plaatsen
in de provincie Rayong en anderzijds door de verkregen info dat laatstgenoemde Regio nog iets meer 'authentiek' zou zijn.
Moet en zal dit natuurlijk zelf onderzoeken en zal met ega hier 3 tot 6 maanden voor uittrekken om de juiste
keuze te kunnen maken. Heb hier veel zin in, sta inmiddels open voor zowel koop- als huurobjecten.
Vr. groet,
The sun & sea .... they are waiting for me

Nova-Mayawee
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 14
Lid geworden op: donderdag 30 december 2010, 06:58

Re: nieuwe bewoner in Rayong

#34 Bericht door Nova-Mayawee » zaterdag 05 maart 2011, 16:44

Hallo DJH (en forumleden),
Ik heb alle adviezen op mijn gemak bekeken van diverse forumleden, en mijn keuze tussen huren of kopen is voorlopig geworden "Huren". Wij waren dat al min of meer van plan met de gedachte van.....eerst even kijken wat er gaat gebeuren als er iemand voorgoed gaat slapen.... En dan wachten tot dat de rook is opgetrokken!
Naar mijn mening gebeurt dat helaas tussen nu en 3 jaar. En dat geeft mij de tijd om een keuze te maken tussen Cha Am en Bang Saen. Dus aan het einde van dit jaar ga ik met mijn vriendin naar Bang Saen om daar eens de omgeving te bekijken en de sfeer te proeven....
Het is alleen weleens lastig om op afstand te bekijken wat er zoal te huur is, omdat die prijzen echte " Farang " prijzen zijn....
De omgeving en sfeer van Cha Am kennen wij al, en die vinden wij niet verkeerd overigens......
Intussen hou ik oren en ogen open en sta ik open voor alle suggesties en adviezen (net zoals jullie denk ik).
Laterszz.
Gr. Nova.

Plaats reactie

Terug naar “Emigreren naar Thailand”