Te Koop gevraagd

Voor als u iets in de verkoop heeft of op zoek naar iets bent (alleen voor particulieren!)
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
De Beweerder
Expat
Expat
Berichten: 1737
Lid geworden op: dinsdag 25 oktober 2005, 22:57
Locatie: Nakhon Ratchasima

Te Koop gevraagd

#1 Bericht door De Beweerder » dinsdag 02 november 2010, 15:48

Ik ben op zoek naar een heren fiets (de grootste maat ) liefst in Korat, of de gouden tip waar er 1 te kopen in Korat. Ik zie alleen maar te kleine fietsjes en kleine mountainbikes hier in de stad.
Wie helpt me verder ??
A millionaire in free time, can not save time only use ;)

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Te Koop gevraagd

#2 Bericht door prajak » dinsdag 02 november 2010, 16:55

Fietsen maat kano zul je in dit land moeilijk vinden of je moet in Bangkok op zoek gaan naar grote fietsenzaken die de grootste wiel- en framemaat hebben. Die zijn er in BKK. Maar dan ben je er nog niet. Niemand in Korat kan je dan helpen aan bi- en buitenbanden van die maat.

Ik heb dat probleem met mijn Honda Airblade, en anderen met de nieuwe Honda PCX. Ga je door de dorpen en krijg je een platte band dan kun je daar geen nieuwe band kopen. Men kan je helpen aan de standaard bandjes van de Honda Wave en die passen echt niet in de nieuwere modellen. En banden plakken, daar doe ik niet aan mee, daarvoor rijd ik te hard. Ik heb dus 3 bi-ba's in mijn bagage onder de seat.

Ik heb jaren rondgereden op mountaindingen en de zadel- en stuurbuis laten verlengen zodat ik lekker kon rijden. Maar lekker zitten.....dat was niet mogelijk. Het onderstel van ons westerlingen is in de regel fors uitgevallen, nou laat ik eerlijk zeggen dat ik een dikke kont heb, en die maat zadel is er gewoon niet. Ik had dan ook regelmatig tijdens het fietsen het gevoel dat de jongeheer en zijn nabije onderdelen zoek waren en dan moet je echt even afstappen en wat wrijven om weer leven in de brouwerij te krijgen..... Potdorie, je kunt er impotent van worden !

Gebruikersavatar
janjaap
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 410
Lid geworden op: zondag 07 juni 2009, 12:31
Locatie: het kaasstadje gouda

Re: Te Koop gevraagd

#3 Bericht door janjaap » dinsdag 02 november 2010, 20:13

:idea: he oude googelaar
is zo,n fiets met zo,n karretje er achter niets voor je ?
die lijken mij aardig groot
karretje er af schroeven en...........hoppa


:lol:
Ubi bene, ibi patria

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Te Koop gevraagd

#4 Bericht door prajak » woensdag 03 november 2010, 01:09

Ik denk dat Janjaap je in een bakfiets wil laten plaatsnemen..... Maar je kunt ook een samlor kopen. Die fietsmaat is vrij groot EN er is ruimte voor de familie....

Mijn opmerking over de aankoop van hulpstukken is iets voor extra aandacht. Of je moet zelf een voorraad banden gaan aanleggen. Ik wil je adviseren eens te kijken in een grote fietsenwinkel in jouw buurt en daar de maat bekijken van de bi- en buba's. Ik denk dat 26 inch de grootste maat is. Dat schiet niet echt op als je een grotere fiets koopt.

Gebruikersavatar
De Beweerder
Expat
Expat
Berichten: 1737
Lid geworden op: dinsdag 25 oktober 2005, 22:57
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Te Koop gevraagd

#5 Bericht door De Beweerder » donderdag 04 november 2010, 03:51

tweedehands mag ook hoor. niemand??
A millionaire in free time, can not save time only use ;)

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Te Koop gevraagd

#6 Bericht door jumbo » donderdag 04 november 2010, 03:58

Bangkok...
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
De Beweerder
Expat
Expat
Berichten: 1737
Lid geworden op: dinsdag 25 oktober 2005, 22:57
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Te Koop gevraagd

#7 Bericht door De Beweerder » zondag 07 november 2010, 19:38

ja ja , dank voor de magere reacties, is er ook een adres in Bangkok??
Bangkok is nogal groot!
en voor janjaap , als je dat ding afzaag dan heb je alleen een voor wiel over en ik wil twee wielen :lol:
A millionaire in free time, can not save time only use ;)

Luc
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 592
Lid geworden op: vrijdag 22 juni 2007, 15:02
Locatie: Thailand

Re: Te Koop gevraagd

#8 Bericht door Luc » maandag 08 november 2010, 06:51

laat toch een fietsframe op maat maken

tawan

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Te Koop gevraagd

#9 Bericht door jumbo » maandag 08 november 2010, 07:52

debeheerder schreef:ja ja , dank voor de magere reacties, is er ook een adres in Bangkok??
Bangkok is nogal groot!
en voor janjaap , als je dat ding afzaag dan heb je alleen een voor wiel over en ik wil twee wielen :lol:

Ik ken ze slechts van voorbijgaan, ben niet zo een fietsfanaat, te weinig hoog gebergte hier :P :P
Op Patthanakarn, komend van Srinakarin, richting/afslag Lat Krabang, na 200 meter rechts

en deze

http://www.amornbicycle.com/

op Ramkhamhaeng
komend van snelweg 9 richting Ram Intra, rechtafslaan en dan een paar honderd meter linkerhand..
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Khon Neua
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1028
Lid geworden op: woensdag 09 mei 2007, 12:34
Locatie: Chiang Rai / 's-Hertogenbosch

Re: Te Koop gevraagd

#10 Bericht door Khon Neua » maandag 08 november 2010, 19:06

Een binnen band in een tubless band doen is niet zonder gevaar ! De meeste scooter banden zijn tubeless dus zonder binnen band . Als je hierin een binnenband stopt kan die klappen door de wrijving van rubber op rubber omdat het rubber van je buitenband niet gemaakt is voor een binnen band.

prajak schreef:Fietsen maat kano zul je in dit land moeilijk vinden of je moet in Bangkok op zoek gaan naar grote fietsenzaken die de grootste wiel- en framemaat hebben. Die zijn er in BKK. Maar dan ben je er nog niet. Niemand in Korat kan je dan helpen aan bi- en buitenbanden van die maat.

Ik heb dat probleem met mijn Honda Airblade, en anderen met de nieuwe Honda PCX. Ga je door de dorpen en krijg je een platte band dan kun je daar geen nieuwe band kopen. Men kan je helpen aan de standaard bandjes van de Honda Wave en die passen echt niet in de nieuwere modellen. En banden plakken, daar doe ik niet aan mee, daarvoor rijd ik te hard. Ik heb dus 3 bi-ba's in mijn bagage onder de seat.

Ik heb jaren rondgereden op mountaindingen en de zadel- en stuurbuis laten verlengen zodat ik lekker kon rijden. Maar lekker zitten.....dat was niet mogelijk. Het onderstel van ons westerlingen is in de regel fors uitgevallen, nou laat ik eerlijk zeggen dat ik een dikke kont heb, en die maat zadel is er gewoon niet. Ik had dan ook regelmatig tijdens het fietsen het gevoel dat de jongeheer en zijn nabije onderdelen zoek waren en dan moet je echt even afstappen en wat wrijven om weer leven in de brouwerij te krijgen..... Potdorie, je kunt er impotent van worden !

Plaats reactie

Terug naar “Te koop/Te koop gevraagd”