Nuvi Navigator

Voor als u iets in de verkoop heeft of op zoek naar iets bent (alleen voor particulieren!)
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
menan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 01 april 2007, 13:23
Locatie: Bangkok

Nuvi Navigator

#1 Bericht door menan » maandag 08 maart 2010, 16:11

Ik heb vorig jaar in september een Nuvi navigator gekocht in Chiang Mai. Hij heeft de map van Thailand en werkt uitstekend. Aan gezien ik in Nederland nog een Nuvi heb, koop ik er hier een Thailand map. Daarom is de mijne te koop. Voor 7500 baht wordt hij vanaf Thailand naar je opgestuurd. Garantie zit er nog bij. interesse?

Duiker
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1767
Lid geworden op: maandag 23 juli 2007, 22:14
Locatie: Nederland / Belgie / Thailand

Re: Nuvi Navigator

#2 Bericht door Duiker » dinsdag 09 maart 2010, 00:51

Ik bied 5000 bath.
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.

menan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 01 april 2007, 13:23
Locatie: Bangkok

Re: Nuvi Navigator

#3 Bericht door menan » dinsdag 09 maart 2010, 08:11

Je krijgt hem nu thuisgestuurd. Hij werkt goed. Ik heb er veel tijd en energie en kosten in gestoken om hem te kopen. Als je dat er voor over hebt dan moet je hem dus maar zelf nieuw kopen en dan betaal je nog meer. En zoveel is ie nou ook niet weer gebruikt. De prijs staat vast.

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Nuvi Navigator

#4 Bericht door Wouter_Udon » dinsdag 09 maart 2010, 08:26

Als je al een Garmin hebt dan stop je er gewoon een SD kaartje in met de kaart van Thailand erop en je hebt hetzelfde.
Kosten als je het officieel doet: hooguit ca. 90 euro ofwel een kleine 4000 baht.
En in Thailand denk ik kan het veel goedkoper.
Live your dream, don't dream your life.

menan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 01 april 2007, 13:23
Locatie: Bangkok

Re: Nuvi Navigator

#5 Bericht door menan » dinsdag 09 maart 2010, 08:51

De Hollandse koopmansmentaliteit viert weer hoogtij en tevens voor een dubbeltje op de rang willen zitten. Nee, het is niet goedkoper te krijgen in Thailand, want het zou bizar zijn dat ik mijn Nuvi duurder zou willen verkopen dan dat hij gekocht is. Helaas weet je niets van de prijzen af en roep je maar wat. Thailand is net zo duur als Europa.

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Nuvi Navigator

#6 Bericht door Wouter_Udon » dinsdag 09 maart 2010, 08:59

menan schreef:De Hollandse koopmansmentaliteit viert weer hoogtij en tevens voor een dubbeltje op de rang willen zitten. Nee, het is niet goedkoper te krijgen in Thailand, want het zou bizar zijn dat ik mijn Nuvi duurder zou willen verkopen dan dat hij gekocht is. Helaas weet je niets van de prijzen af en roep je maar wat. Thailand is net zo duur als Europa.
Goed lezen graag. Ik heb het niet over de aanschaf van de Garmin zelf maar de aanschaf van de software en een SD kaartje. En de genoemde prijs voor de software klopt weldegelijk.
Live your dream, don't dream your life.

menan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 01 april 2007, 13:23
Locatie: Bangkok

Re: Nuvi Navigator

#7 Bericht door menan » dinsdag 09 maart 2010, 09:08

Wouter_Udon schreef:
menan schreef:De Hollandse koopmansmentaliteit viert weer hoogtij en tevens voor een dubbeltje op de rang willen zitten. Nee, het is niet goedkoper te krijgen in Thailand, want het zou bizar zijn dat ik mijn Nuvi duurder zou willen verkopen dan dat hij gekocht is. Helaas weet je niets van de prijzen af en roep je maar wat. Thailand is net zo duur als Europa.
Goed lezen graag. Ik heb het niet over de aanschaf van de Garmin zelf maar de aanschaf van de software en een SD kaartje. En de genoemde prijs voor de software klopt weldegelijk.
Zojuist opgezocht op de Garminsite. SE Asia € 144,99. een losse Thailandmap bestaat niet meer. Maar dan moet je al een Nuvi hebben. Wat ik aanbied is een volledige navigator incl Thailand map. Dus informeer je beter voordat je mensen op het verkeerde been zet.

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Nuvi Navigator

#8 Bericht door Wouter_Udon » dinsdag 09 maart 2010, 09:24

menan schreef: Zojuist opgezocht op de Garminsite. SE Asia € 144,99. een losse Thailandmap bestaat niet meer. Maar dan moet je al een Nuvi hebben. Wat ik aanbied is een volledige navigator incl Thailand map. Dus informeer je beter voordat je mensen op het verkeerde been zet.
Je leest nog steeds niet goed. Ik had het over een prijs voor de City Navigator Thailand, en helaas die is niet meer leverbaar. Jij hebt het over Zuid-Oost Azie en dat is wat anders. Je krijgt dan meer dus is die logischerwijs duurder.

Maar voor de liefhebbers: het kan bijna gratis: koop een SD kaartje en download Zuid-Oost Azie voor garmin van de nieuwsgroepen.
Live your dream, don't dream your life.

menan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 01 april 2007, 13:23
Locatie: Bangkok

Re: Nuvi Navigator

#9 Bericht door menan » dinsdag 09 maart 2010, 09:37

Ik denk dat wanneer je hier illegaal downloaden adviseert je op het verkeerde forum bezig bent. Nogmaals, ik beveel mensen van harte aan die reeds een Nuvi hebben een SD kaart te kopen die € 145,- kost. Sterker nog, ik heb zelf een Nuvi 660 in Nederland en ben van plan deze SD kaar van SE Asia zelf aan te schaffen en deze dus mee te nemen naar Thailand.

Daarom verkoop ik nu mijn navigator die nog steeds in Thailand is en die dus de Thailand map bevat en de nodig upgrades geeft. Garmin is een topmerk die wereldwijd zijn prijzen op hetzelfde niveau houdt. Kortom het is een hele gemakkelijke manier een hele mooie navigator thuis krijgen die onder de nieuwprijs van Thailand ligt. 7500 baht. Een prachtkoop.

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Nuvi Navigator

#10 Bericht door joepattaya » dinsdag 09 maart 2010, 10:51

menan schreef:Ik denk dat wanneer je hier illegaal downloaden adviseert je op het verkeerde forum bezig bent. Nogmaals, ik beveel mensen van harte aan die reeds een Nuvi hebben een SD kaart te kopen die € 145,- kost. Sterker nog, ik heb zelf een Nuvi 660 in Nederland en ben van plan deze SD kaar van SE Asia zelf aan te schaffen en deze dus mee te nemen naar Thailand.

Daarom verkoop ik nu mijn navigator die nog steeds in Thailand is en die dus de Thailand map bevat en de nodig upgrades geeft. Garmin is een topmerk die wereldwijd zijn prijzen op hetzelfde niveau houdt. Kortom het is een hele gemakkelijke manier een hele mooie navigator thuis krijgen die onder de nieuwprijs van Thailand ligt. 7500 baht. Een prachtkoop.
Nuvi? 200, 203, 205? Doe eens een type?
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.

Singtoo
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 255
Lid geworden op: dinsdag 28 oktober 2008, 18:43
Locatie: Dordrecht / Chachoengsao

Re: Nuvi Navigator

#11 Bericht door Singtoo » dinsdag 09 maart 2010, 11:33

Menan, Welk model is degene die je te koop aan bied?
Dat maakt de prijs voor velen wat duidelijker.
Ik zeg absoluut NIET dat je hem te duur aanbied, maar de prijzen per model zijn verschillend.
En de prijzen zakken steeds.
Zeker als er weer een nieuwer model op de markt komt.
Er is nu een Garmin in Thailand (BKK) te koop voor,
New Low Price! nuvi 205 - Thai OS ราคา/price from 9,900 baht now 7,900 บาท/baht
Maar een ander model kost,
nuvi 1460 5" screen with Junction View- Thai OS
ราคา/price 17,900 บาท/baht

Ik heb zelf ook een Europese Nüvi 660, maart 2007 € 515,00
Daarop heb ik in Bangkok de Thaise kaart bijgekocht kosten in 2007 12.500 Thai Baht / € 260,00
Maar ja die is nu ook veel goedkoper zowel de hardware als de software.
Dit is echt het kip en ei effect.
Thailand Street Map Installation
New Low Price! ราคา 2,000 บาท = +/- €45,00 (price $58+$5 shipping = $63)
Hier staat versie 2009 bij vermeld.
Dus kan inderdaad zijn dat dit niet meer leverbaar is.
Maar er is nog geen 2010 versie denk ik?

Welke landen zitten er in de SE Asia versie?
Ik heb sinds de aanschaf, 2007, mijn Thai kaart niet meer geüpdatet.
Ik begreep dat op de laatste versie de nieuwe "The Kanchanaphisek Bridge (Thai: สะพานกาญจนาภิเษก)" brug, route naar Hua Hin etc, over de Chao Phraya River er nog steeds niet in staat.
Weet iemand, of bijvoorbeeld, deze brug er nu wel in staat?

Voor die prijzen heb ik geen zin meer om het illegaal te kopen.
Er zullen vast wel weer gekraakte versies zijn.
Ik had het idee dat Garmin vrij goed beveiligd was.

Ik ben zelf auto gaan rijden in Thailand sinds ik de Nüvi 660 heb met de Thaise kaart erop.
Ook in Bangkok, wat ik zonder GPS niet echt zag zitten.
Nu kan ik op het verkeer letten i.p.v. dat ik me suf zoek waar ik nu weer heen moet.
Ook gebruik ik altijd de handsfree functie voor mijn telefoon.
Ook vind ik de bluetooth handsfree functie prima.
Gebruik ik altijd omdat ik met huurauto's rijd en dus geen ingebouwde carkit heb.
Ik wil echt niet meer op pad zonder dat ik mijn Mia Noi bij me heb. :mrgreen:
Ignorante portam, non ventus suus / Als je niet weet naar welke haven je wilt, is geen enkele wind gunstig.

chinaski
kenner
kenner
Berichten: 91
Lid geworden op: zondag 29 oktober 2006, 23:05
Locatie: Klein Brabant

Re: Nuvi Navigator

#12 Bericht door chinaski » dinsdag 09 maart 2010, 13:22

Ik kocht hier in België een Garmin Nuvi 255 (simpel model maar doet het uitstekend) met gans Europa erop voor 75 euros. SD kaartje met Thailand street map én SE Asia city navigator erin, werkt probleemloos.
Black is the colour of my true love's hair.

menan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 01 april 2007, 13:23
Locatie: Bangkok

Re: Nuvi Navigator

#13 Bericht door menan » dinsdag 09 maart 2010, 13:25

Ik heb hem niet hier, maar volgens mij is het de 205. Hij koste nieuw 7.900 baht.
En om te voorkomen dat ik allerleij flauwe opmerkingen krijg. Ik reageer alleen op serieuze vragen en diegene die hem wil hebben.

Singtoo
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 255
Lid geworden op: dinsdag 28 oktober 2008, 18:43
Locatie: Dordrecht / Chachoengsao

Re: Nuvi Navigator

#14 Bericht door Singtoo » dinsdag 09 maart 2010, 15:46

Menan,
Ik wil geen flauwe opmerkingen maken.
Maar om de Garmin 205 dan slechts 400 Baht goedkoper doorverkopen als de nieuwprijs een ½ jaar geleden is toch wel erg mager verschil moet ik zeggen.
Niemand die dat weet gaat die prijs betalen.
Dan moet je gewoon het geluk hebben dat iemand hem van je koopt die de nieuwprijzen helemaal niet weet.
2e hands artikelen gaan toch, vaak voor je eigen gevoel veel te weinig, voor maximaal de ½ van de nieuwprijs weg.
Dus als je 4.000 Baht vraagt raak je hem sneller kwijt vermoed ik.
In Nederland, en in de USA nog eerder, zijn er tot nu toe meestal nieuwere modellen te koop als in Thailand.
En ook iets scherper geprijsd doorgaans.
Gewoon het kip en ei effect.
Er is hier meer concurrentie en ook worden er veel meer verkocht in Nederland.
Ondanks dat Thailand zeer veel meer inwoners heeft als Nederland.
Waardoor dat komt hoef ik niet uit te leggen.
Ignorante portam, non ventus suus / Als je niet weet naar welke haven je wilt, is geen enkele wind gunstig.

menan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 01 april 2007, 13:23
Locatie: Bangkok

Re: Nuvi Navigator

#15 Bericht door menan » dinsdag 09 maart 2010, 16:09

Waar ik me zo over verbaas dat ik een navigator te koop aan bied en dat iedereen er zich mee bemoeit die helemaal niet van plan is deze navigator te kopen, of alleen te willen kopen voor een prijs die ze er voor willen geven. Niemand hoeft hem te kopen en ik nodig niemand uit om commentaar te leveren over mijn prijs.
Wat je voor 7500 baht hebt is een Navigator die nauwelijks gebruikt is. die nog steeds nieuw 7900 baht kost, die je thuisgestuurd krijgt in de originele verpakking.
Als iemand hem zelf wil kopen in Chiangmai of in Bangkok, just do it. Dit is mijn prijs. zo niet, dan verkoop ik hem niet.

Plaats reactie

Terug naar “Te koop/Te koop gevraagd”