6,3 miljard gereserveerd en voor wat?

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: 6,3 miljard gereserveerd en voor wat?

#31 Bericht door Wouter_Udon » vrijdag 26 februari 2010, 21:05

RuudThai schreef:
elst99 schreef:Misschien zijn we er zelf wel schuld aan!
Goed te zien dat JIJ eens een keertje de hand in eigen boezem steekt :D :D :D :mrgreen:

Ja, zeker, wie volgt........ :roll: :idea:
Live your dream, don't dream your life.

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: 6,3 miljard gereserveerd en voor wat?

#32 Bericht door elst99 » zaterdag 27 februari 2010, 01:06

Ruud, het gaat me zelfs makkelijk af!
Al zou bij jou de gedachten alleen maar opkomen, zou al hoopgevend zijn! :idea: ;)
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

Nimnuan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 652
Lid geworden op: maandag 31 juli 2006, 22:59
Locatie: Nieuwegein

Re: 6,3 miljard gereserveerd en voor wat?

#33 Bericht door Nimnuan » zaterdag 27 februari 2010, 03:12

Ook in mijn woonplaats, net zoals in vele andere plaatsen (!) is zo'n feest georganiseerd, maar dan inderdaad niet door marokkanen dus daar kraait geen haan naar. Het heeft zo het er naar uit ziet goed geholpen tegen de overlast. Het kost de maatschappij uiteindelijk minder door zulke dingen te organiseren dus waarom niet? De ouders houden de kinderen die overlast veroorzaken niet thuis, dus je moet wat als er niet genoeg politie is :cry:

Ik ben het met Jim eens dat de discussie weer over marokkanen gaat i.p.v. "jongeren". Als je het zo leest is er geen probleem met de autochtone of andere allochtone jeugd tijdens oud en nieuw... hmmm ik vraag me af wie hier de roze bril draagt :|
Het lijkt me duidelijk dat er vele problemen zijn met bepaalde marokkaanse jongeren, maar dat geld ook voor andere jongeren. Volgens mij zijn er eerst wetswijzigingen voor nodig om de zaken echt aan te pakken :|
Johan

-- Happiness is a choice that requires effort at times --

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: 6,3 miljard gereserveerd en voor wat?

#34 Bericht door elst99 » zaterdag 27 februari 2010, 08:15

Zal best wel helpen de overlast "misschien" binnen de perken te houden, maar waar ik aan twijfel is, voor de mensen die het bedoeld is, de allochtone ouders die het vaak aangaan, op zulke feestjes aanwezig zijn.
Is net als bij ouderavonden die zie je meestal niet! De opvoeding moet roch van huis uit gebeuren, school en omgeving kunnen daar aan bijdragen, maar als de beginselen thuis al ontbreken helpen ook buurtfeestjes niet.
En laten we wel wezen, de ouders van nu, met beide een baan en de creche en school moet de rest doen, daar zal het aan dicipline in de eerste jaren ook tekort schieten.
En in de pubertijd komen de problemen. Hoeveel ouders krijgen of moeten tegenwoordig hulp hebben bij het opvoeden! Ik heb het niet alleen over de Marokanen, maar ze komen bij rottigheid wel steeds naar voren.
Nu zijn ze in Nijmegen al blij dat de marokaan die met z'n scooter een voetganger op de brug doodreed en vervolgens in het zieken op de eerste hulp de verpleging en artsen bedreigd heeft, ja je zult het meemaken zijn excuus wil aanbieden.
Ja op advies van zijn advocaat, want dan krijgt hij strafvermindering.
Niks roze bril, harde straffen en grote geldboetes, denk dat het dan verbeteren zal,
Kom de mensen niet aan hun geld!!!!!
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: 6,3 miljard gereserveerd en voor wat?

#35 Bericht door Jim » zaterdag 27 februari 2010, 13:45

leuke quote gehoord tijdens de friday move.
een programma op BNR waarin er over sport, economie en politiek wordt geouwehoerd.
een (voetbal)team waarin verdeeldheid heerst wint nooit.
in een land waarin verdeeldheid heerst verliest iedereen.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: 6,3 miljard gereserveerd en voor wat?

#36 Bericht door elst99 » zondag 28 februari 2010, 02:00

Dat is een hele goeie!
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: 6,3 miljard gereserveerd en voor wat?

#37 Bericht door Wouter_Udon » dinsdag 02 maart 2010, 21:15

Ik ben reze benieuwd wat een toekomstig kabinet hierover gaat beslissen. We zullen, als dit doorgaat als burger nog dieper in de buidel moeten tasten. :twisted

http://www.telegraaf.nl/buitenland/6185 ... der__.html

US Air Force: JSF later en duurder WASHINGTON -
Het gevechtsvliegtuig Joint Strike Fighter JSF/F-35 wordt zeer waarschijnlijk duurder en zal vermoedelijk pas in 2015 door de Amerikaanse luchtmacht in gebruik worden genomen. Dat zei de Amerikaanse onderminister van Defensie belast met de luchtmacht, Michael Donley, dinsdag.

Vorige maand zei minister van Defensie Robert Gates nog ervan uit te gaan dat de JSF in 2013 operationeel zou worden. Hij maakte toen ook bekend 614 miljoen dollar (441 miljoen euro) op zijn bijdrage aan het bedrijf Lockheed Martin te korten wegens problemen met de bouw van het nieuwe gevechtsvliegtuig. Ook verving hij binnen het Pentagon het team dat toezicht houdt op de ontwikkeling van de JSF dat het duurste wapenprogramma op de begroting van het ministerie van Defensie is.
Live your dream, don't dream your life.

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10297
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: 6,3 miljard gereserveerd en voor wat?

#38 Bericht door RuudThai » woensdag 03 maart 2010, 16:27

Wouter_Udon schreef:Ik ben reze benieuwd wat een toekomstig kabinet hierover gaat beslissen. We zullen, als dit doorgaat als burger nog dieper in de buidel moeten tasten. :twisted
Dus vooral maar gaan stemmen op partijen die falikant tegen de aanschaf van de JSF zijn... :idea:
Verder zeg ik maar niks! :D

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: 6,3 miljard gereserveerd en voor wat?

#39 Bericht door Wouter_Udon » woensdag 03 maart 2010, 17:20

RuudThai schreef:
Wouter_Udon schreef:Ik ben reze benieuwd wat een toekomstig kabinet hierover gaat beslissen. We zullen, als dit doorgaat als burger nog dieper in de buidel moeten tasten. :twisted
Dus vooral maar gaan stemmen op partijen die falikant tegen de aanschaf van de JSF zijn... :idea:
Verder zeg ik maar niks! :D

Ik begrijp dat onze Geert ook tegen is. :mrgreen:

http://www.pvv.nl/index.php?option=com_ ... ew&id=1929
Live your dream, don't dream your life.

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10297
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: 6,3 miljard gereserveerd en voor wat?

#40 Bericht door RuudThai » woensdag 03 maart 2010, 17:52

Wouter_Udon schreef:
RuudThai schreef:
Wouter_Udon schreef:Ik ben reze benieuwd wat een toekomstig kabinet hierover gaat beslissen. We zullen, als dit doorgaat als burger nog dieper in de buidel moeten tasten. :twisted
Dus vooral maar gaan stemmen op partijen die falikant tegen de aanschaf van de JSF zijn... :idea:
Verder zeg ik maar niks! :D

Ik begrijp dat onze Geert ook tegen is. :mrgreen:

http://www.pvv.nl/index.php?option=com_ ... ew&id=1929
Nou, dan hebben de kiezers ter rechterzijde in ieder geval één keuzemogelijkheid en die ter linkerzijde tenminste twee (SP en GL), maar we moeten de verkiezingsprogramma's voor de komende Kamerverkiezingen nog even afwachten.

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”