Pattaya doen of niet doen

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
Esther
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 337
Lid geworden op: zondag 21 juni 2009, 09:28
Locatie: Rotterdam

Re: Pattaya doen of niet doen

#46 Bericht door Esther » dinsdag 02 februari 2010, 23:16

Das net zoiets als dat een vriendin van me haar eigen verjaardag slinger had opgehangen aan een box van de audioset aan de muur. De laatste letter hing namelijk onder de box aan het spijkertje :mrgreen:

Vul maar in.... hiep hiep hoer.....ghe de a zat achter de box :lol:

Is nu ruim 10 geleden en nog steeds kan ze het ontgelden, haha!
Terug uit Thailand en een hele mooie ervaring rijker! Ben verliefd op dit mooie land!

Daarom dit jaar weer een retourtje naar het land van de glimlach:-) Al zou een enkeltje me meer deugd doen;-)

Esther
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 337
Lid geworden op: zondag 21 juni 2009, 09:28
Locatie: Rotterdam

Re: Pattaya doen of niet doen

#47 Bericht door Esther » dinsdag 02 februari 2010, 23:19

Jeanette schreef:
Esther schreef: Wahaha, er komen automatisch *** te staan als je het mannelijk lid gewoon bij z'n naam noemt :mrgreen:
Bij een toneelstuk stond er een lichtreclame aan waar een paar letters van stuk waren.

SHÉ LULU

Dat zag er zo uit:

SHÉ ***U
maar dat zal hier ook wel niet werken. :lol:
Maar ik snap de *** wel :mrgreen: Zou werkelijk in een kriek liggen!
Terug uit Thailand en een hele mooie ervaring rijker! Ben verliefd op dit mooie land!

Daarom dit jaar weer een retourtje naar het land van de glimlach:-) Al zou een enkeltje me meer deugd doen;-)

Anit
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 1
Lid geworden op: maandag 09 mei 2011, 12:30

Re: Pattaya doen of niet doen

#48 Bericht door Anit » maandag 09 mei 2011, 20:12

Wouter_Udon schreef:Particulier iets boeken is zeker te doen maar je moet het treffen en daar is op voorhand weinig over te zeggen.
Pattaya Z E K E R D O E N !!!

Ik zal niet egoïstisch zijn en geef je een geheim.
Telkens als ik er vrienden mee naar toe neem voor de eerste keer, van wie sommigen al jaren in Pattaya wonen, zijn ze steevast verbaasd dat er een strand is zoals dit in Pattaya. Het is bijna op dezelfde lijn met Koh Samet.
Het is een traktatie op het strand naast de zee zonder het verkeer in de buurt.
Dus of je hier bent vanuit het buitenland of gewoon wilt ontspannen weg van Pattaya centrum, ga naar het gezellig strand, het geheime kleine Pattaya's juweeltje CosyBeach. Hier verblijven en nu en dan eens afzakken naar Pattaya centrum is voor mij de gedroomde combinatie.

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Pattaya doen of niet doen

#49 Bericht door Mart » dinsdag 10 mei 2011, 06:06

Nu zal het daar nog wel een stuk drukker worden :?

http://www.youtube.com/watch?v=8x-zq937NXk
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Pattaya doen of niet doen

#50 Bericht door joepattaya » woensdag 11 mei 2011, 02:34

Mart schreef:Nu zal het daar nog wel een stuk drukker worden :?

http://www.youtube.com/watch?v=8x-zq937NXk
Inderdaad, "Kom laten we gezellig een dagje tussen de geparkeerde speedboten gaan liggen".

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Pattaya doen of niet doen

#51 Bericht door jumbo » woensdag 11 mei 2011, 02:39

joepattaya schreef:
Mart schreef:Nu zal het daar nog wel een stuk drukker worden :?

http://www.youtube.com/watch?v=8x-zq937NXk
Inderdaad, "Kom laten we gezellig een dagje tussen de geparkeerde speedboten gaan liggen".

aanvulling; tussen de rumoerige russen en de brallende britten...

Pattaya is gewoon een vuilnisbelt gelardeerd met hoeren...

dus het wordt weer tijd :P
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
unforgiven
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 326
Lid geworden op: dinsdag 25 mei 2010, 17:52

Re: Pattaya doen of niet doen

#52 Bericht door unforgiven » woensdag 11 mei 2011, 09:19

Simpel gewoon niet doen [|(
There is only one road in life, the hard road.....

Gebruikersavatar
Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2769
Lid geworden op: donderdag 24 februari 2005, 15:06
Locatie: Bangkok

Re: Pattaya doen of niet doen

#53 Bericht door Pieter » woensdag 11 mei 2011, 09:41

Jawel een dagje pattaya is best wel leuk

auto parkeren bij die nieuwe shopping mall en zo het strand op

(of "mensen" kijken )

Pieter [|( [|)
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.

mooatje
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 557
Lid geworden op: maandag 18 juni 2007, 21:01
Locatie: Wachtebeke/Lopburi

Re: Pattaya doen of niet doen

#54 Bericht door mooatje » woensdag 11 mei 2011, 12:36

Pattaya is best leuk,tenzij je zo'n opvoeding gekregen hebt waarin sex alleen dient voor voortplanting.

Zelfs dan kan het nog leuk zijn,je hoeft tenslotte niet daar te lopen waar je niet wil.Tenzij je natuurlijk wil weten waarom Pattaya zo slecht is.Informatie heb je tenslotte nodig,hoe weet je anders hoe het is :idea: :idea:
Meestal voel ik me goed in mijn vel......

SiamTon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 549
Lid geworden op: woensdag 12 januari 2011, 15:24
Locatie: Jomtien

Re: Pattaya doen of niet doen

#55 Bericht door SiamTon » dinsdag 28 juni 2011, 17:33

mooatje schreef:Pattaya is best leuk,tenzij je zo'n opvoeding gekregen hebt waarin sex alleen dient voor voortplanting.

Zelfs dan kan het nog leuk zijn,je hoeft tenslotte niet daar te lopen waar je niet wil.Tenzij je natuurlijk wil weten waarom Pattaya zo slecht is.Informatie heb je tenslotte nodig,hoe weet je anders hoe het is :idea: :idea:
Ga mij binnenkort (voorlopig) vestigen in Jomtien, dat is vlakbij Pattaya. Kan iemand mij uitleggen waarom Pattaya slecht zou zijn? Ben daar al eerder geweest, maar mij is niets opvallends wat slecht te noemen zou zijn opgevallen. Je kunt daar heerlijk 'sea-food' eten en er zijn zeer veel restaurants van goede kwaliteit uit allerlei landen. Dus je kunt eten wat je wilt. Als je van het nachtleven houdt, dan is Pattaya een must. Daar zou veel criminaliteit zijn, met name Russen en andere Oost-Europeanen. Heb daar tot nog toe nooit iets van gemerkt. Dus mijn vraag...........wat heb ik over het hoofd gezien wat Pattaya slecht zou maken?
Niets is zeker, zelfs dat is niet zeker.
Een mens die gekweld wordt door afgunst op een ander ontbreekt het aan zelfrespect. En dat is intriest, want dat is het ergste wat een mens kan overkomen!

carpediem
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2277
Lid geworden op: zaterdag 18 november 2006, 18:17
Locatie: amsterdam

Re: Pattaya doen of niet doen

#56 Bericht door carpediem » dinsdag 28 juni 2011, 19:23

SiamTon schreef:
mooatje schreef:Pattaya is best leuk,tenzij je zo'n opvoeding gekregen hebt waarin sex alleen dient voor voortplanting.

Zelfs dan kan het nog leuk zijn,je hoeft tenslotte niet daar te lopen waar je niet wil.Tenzij je natuurlijk wil weten waarom Pattaya zo slecht is.Informatie heb je tenslotte nodig,hoe weet je anders hoe het is :idea: :idea:
Ga mij binnenkort (voorlopig) vestigen in Jomtien, dat is vlakbij Pattaya. Kan iemand mij uitleggen waarom Pattaya slecht zou zijn? Ben daar al eerder geweest, maar mij is niets opvallends wat slecht te noemen zou zijn opgevallen. Je kunt daar heerlijk 'sea-food' eten en er zijn zeer veel restaurants van goede kwaliteit uit allerlei landen. Dus je kunt eten wat je wilt. Als je van het nachtleven houdt, dan is Pattaya een must. Daar zou veel criminaliteit zijn, met name Russen en andere Oost-Europeanen. Heb daar tot nog toe nooit iets van gemerkt. Dus mijn vraag...........wat heb ik over het hoofd gezien wat Pattaya slecht zou maken?
sex

met teveel vrouwen (of mannen)

En verder heb je je ogen dicht gehad of je normen en waarden zijn anders dan de gemiddelde mens.
pluk de dag (carpediem)

SiamTon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 549
Lid geworden op: woensdag 12 januari 2011, 15:24
Locatie: Jomtien

Re: Pattaya doen of niet doen

#57 Bericht door SiamTon » donderdag 30 juni 2011, 09:35

carpediem schreef:
SiamTon schreef:
mooatje schreef:Pattaya is best leuk,tenzij je zo'n opvoeding gekregen hebt waarin sex alleen dient voor voortplanting.

Zelfs dan kan het nog leuk zijn,je hoeft tenslotte niet daar te lopen waar je niet wil.Tenzij je natuurlijk wil weten waarom Pattaya zo slecht is.Informatie heb je tenslotte nodig,hoe weet je anders hoe het is :idea: :idea:
Ga mij binnenkort (voorlopig) vestigen in Jomtien, dat is vlakbij Pattaya. Kan iemand mij uitleggen waarom Pattaya slecht zou zijn? Ben daar al eerder geweest, maar mij is niets opvallends wat slecht te noemen zou zijn opgevallen. Je kunt daar heerlijk 'sea-food' eten en er zijn zeer veel restaurants van goede kwaliteit uit allerlei landen. Dus je kunt eten wat je wilt. Als je van het nachtleven houdt, dan is Pattaya een must. Daar zou veel criminaliteit zijn, met name Russen en andere Oost-Europeanen. Heb daar tot nog toe nooit iets van gemerkt. Dus mijn vraag...........wat heb ik over het hoofd gezien wat Pattaya slecht zou maken?
sex

met teveel vrouwen (of mannen)

En verder heb je je ogen dicht gehad of je normen en waarden zijn anders dan de gemiddelde mens.
Als ik het goed begrijp is naar jouw opvatting sex hebben met veel vrouwen en/of mannen slecht?

Mijn ogen dicht gehad! Misschien in tegensteling tot jou verkeer ik niet in criminele kringen, dus heb ik daar ook niets mee te maken en zie dus bijgevolg ook niet wat deze mensen uitvoeren. Bovendien zoek ik dergelijke milieus ook niet op.

Wat betreft mijn normen en waarden! Deze zijn misschien anders dan van de gemiddelde mens. Ik spreek b.v. geen oordeel uit over het gedrag van anderen en laat iedereen in zijn/haar waarde. Een vrouw die uit geldnood zich prostitueerd staat bij mij in hoger aanzien dan b.v. een vrouw met een topfunctie met veel 'aanzien' die dagelijks door haar beleid vele mensen besteelt. Of iemand, die honger heeft en bijgevolg een broodje steelt veroordeel ik niet.

Voor de goede orde. Ik ben inmiddels 60 jaar en vertoef niet in het nachtleven van Pattaya. Persoonlijk heb ik geen behoefte sex te hebben met een (zeer) jonge financieel afhankelijke vrouw/man. Bovendien heb ik ook geen (veel) jongere financieel afhankelijke vriendin/vriend, die bij mij inwoont. Dus ja, wellicht zijn mijn normen en waarden anders dan van de gemiddelde mens.
Niets is zeker, zelfs dat is niet zeker.
Een mens die gekweld wordt door afgunst op een ander ontbreekt het aan zelfrespect. En dat is intriest, want dat is het ergste wat een mens kan overkomen!

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Pattaya doen of niet doen

#58 Bericht door Mart » donderdag 30 juni 2011, 09:46

Kan je dan mogelijk een uitleg geven waarom je voor Pattaya kiest :?: :?
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Pattaya doen of niet doen

#59 Bericht door jumbo » donderdag 30 juni 2011, 09:52

Mart schreef:Kan je dan mogelijk een uitleg geven waarom je voor Pattaya kiest :?: :?
de rust, uiteraard Nestorix, en dan de prachtige stranden en glasheldere zee...en niet te vergeten sea-food wat nergens anders te krijgen is... [8)
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: Pattaya doen of niet doen

#60 Bericht door dutch » donderdag 30 juni 2011, 09:53

quote
Mijn ogen dicht gehad! Misschien in tegensteling tot jou verkeer ik niet in criminele kringen, dus heb ik daar ook niets mee te maken en zie dus bijgevolg ook niet wat deze mensen uitvoeren. Bovendien zoek ik dergelijke milieus ook niet op.
unquote

Nou nou wat een agressieve reactie zeg en dat alleen omdat iemand naar waarheid op jouw vraag antwoord geeft.
Pattaya staat wereldwijd ALLEEN bekend als sexspeeltuin.
Uiteraard zijn er velen die aldaar een redelijk normaal leven leven leiden,maar dat neemt niet weg dat Pattaya het sodom en gomora is van Thailand. :giggle:
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

Plaats reactie

Terug naar “Steden”