Pattaya doen of niet doen

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Pattaya doen of niet doen

#31 Bericht door RuudThai » maandag 01 februari 2010, 05:05

jumbo schreef:
RuudThai schreef:
Ik begrijp je niet helemaal. Wil je hiermee zeggen dat de vrouw van elke farang van een barkruk is geplukt? Een beetje kort door de bocht denk ik.
Uitzonderingen bevestigen de regel?? :P
Dat ligt aan het aantal uitzonderingen.... misschien blijken die uitzonderingen dan wel de regel te zijn! :idea: :D

lamyai
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 63
Lid geworden op: dinsdag 08 juli 2008, 14:39

Re: Pattaya doen of niet doen

#32 Bericht door lamyai » maandag 01 februari 2010, 09:33

Voor Pattaya geld zoals veel andere Thaise gebieden,wat je zoekt zal je vinden als je ergens niet niet naar binnen gaat hoef je je er niet aan te storen.

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Pattaya doen of niet doen

#33 Bericht door RuudThai » maandag 01 februari 2010, 17:43

lamyai schreef:Voor Pattaya geld zoals veel andere Thaise gebieden,wat je zoekt zal je vinden als je ergens niet naar binnen gaat hoef je je er niet aan te storen.
Nou, als je dat dumpert-filmpje bekijkt loopt het juist allemaal vrij in het wild buiten rond ;) :D .
Mij maakt het niet uit, ik ben niet zo preuts, maar hoe leg ik dit mijn kind uit: "Papa, waarom zeggen die meisjes steeds "hensum men" tegen je en waarom vragen ze of ze met je mee mogen???" :oops: :lol: :lol: :lol:

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Pattaya doen of niet doen

#34 Bericht door Wouter_Udon » maandag 01 februari 2010, 17:50

RuudThai schreef: Nee, dat klopt. Ik ook niet. Mijn vrouw ploeterde als huishoudster bij een Engels/Thais stel in Chiang Mai en vond "de bar" niet iets voor haar. Ze had/heeft een aantal vriendinnen in Chiang Mai die geen van allen in de barscene zaten/zitten. Op eentje na dan, maar die leent zich niet zelf voor lijfverhuur, daar heeft ze personeel voor ;) .

Welterusten Ruud. Ik kan je wel uit de droom helpen hoor.
Live your dream, don't dream your life.

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Pattaya doen of niet doen

#35 Bericht door Mart » maandag 01 februari 2010, 18:46

Wouter_Udon schreef:
RuudThai schreef: Nee, dat klopt. Ik ook niet. Mijn vrouw ploeterde als huishoudster bij een Engels/Thais stel in Chiang Mai en vond "de bar" niet iets voor haar. Ze had/heeft een aantal vriendinnen in Chiang Mai die geen van allen in de barscene zaten/zitten. Op eentje na dan, maar die leent zich niet zelf voor lijfverhuur, daar heeft ze personeel voor ;) .

Welterusten Ruud. Ik kan je wel uit de droom helpen hoor.
Het was geen droom :o
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Esther
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 337
Lid geworden op: zondag 21 juni 2009, 09:28
Locatie: Rotterdam

Re: Pattaya doen of niet doen

#36 Bericht door Esther » dinsdag 02 februari 2010, 00:49

Wouter_Udon schreef:
RuudThai schreef:Ik ben 3 jaar geleden een dag of 4 in Pattaya geweest, mét echtgenote en zoontje. Die vond het strand en de zee natuurlijk prachtig als 2-jarige. Mijn vrouw en ik vonden er niks aan: een hoop opgefokte neckermannetjes die overdag met hun Thaise begeleidsters (zal ik het maar noemen) dikbuikig en bierdrinkerig hun tijd zaten te doden aan het strand. Dat strand (van Jomtien) was te vies voor woorden, honden scheten overal, iedereen pleurt alles op de grond, het is een zootje. En over het strand van Pattaya zelf lopend vergaat je de lust om daar een duik te nemen. Al die restaurants waar je zo lekker vis kunt eten (dat klopt wel) lozen hun afval zo in de zee. Zal wel niet mogen maar een kniesoor die daar op let.
Nee, 1 x was genoeg, ik kom er nooit meer.
En 's avonds zie je dus dit in de stad:
http://www.dumpert.nl/mediabase/803701/ ... omage.html
Als je daar van houdt is het natuurlijk ideaal..... ;) :D
Zoals te doen gebruikelijk weer heerlijk uit het verband gerukt en eenzijdig belicht.
En die hommage aan thaise vrouwen, wat is daar mis mee? Het oog wil ook wat, of zeg ik nu iets verkeerds?
Haha nou mijn oog niet hoor! Met alle respect, ben niet van de "verkeerde" kant :mrgreen:

Maar buiten het oog om, van mij mogen die meisjes daar lopen........het is toch ook geen geheim. Iedereen weet dat er hordes meisjes/dames zijn!
Terug uit Thailand en een hele mooie ervaring rijker! Ben verliefd op dit mooie land!

Daarom dit jaar weer een retourtje naar het land van de glimlach:-) Al zou een enkeltje me meer deugd doen;-)

Esther
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 337
Lid geworden op: zondag 21 juni 2009, 09:28
Locatie: Rotterdam

Re: Pattaya doen of niet doen

#37 Bericht door Esther » dinsdag 02 februari 2010, 01:02

Maar evengoed dank hoor Ruud. Ik vroeg een mening over Pattaya en die heb je duidelijk gegeven. Wat ik idd al wel "wist" heb jij weer bevestigd.

Denk zelf dat het een combi is met die meiden, gedeelte "vrijwillig" maar ook uit armoe. Maar is dat niet overal zo in de prostitutie? Vind t ook te smerig voor woorden dat je je lichaam moet verkopen voor centen. (en nog weinig ook!) Maar vind die kerels die erop kruipen nog smeriger! Gatverdamme, hoe laag kun je zinken denk ik dan!

En vergeet niet dat prostitutie ook wel ergens goed voor is, het is eens bewezen dat door prostitutie veel minder aanrandingen zijn en verkrachtingen! Alleen jammer dat daar prostitutie voor nodig is.....ze hebben gewoon met de poten van je af te blijven als je niet wilt! Punt!

En Ruud, dat het water smerig is vind ik zonde. Maar zal er toch geen gebruik van maken. We vertrekken daarna naar Koh Chang toe en vaak kiezen we ook wel een hotel uit met zwembad. Ook lekker ter verkoeling. Ben uberhaubt geen op het strand hang mens. (al ben kan ik er in Koh Chang echt wel van genieten!)
Terug uit Thailand en een hele mooie ervaring rijker! Ben verliefd op dit mooie land!

Daarom dit jaar weer een retourtje naar het land van de glimlach:-) Al zou een enkeltje me meer deugd doen;-)

carpediem
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2277
Lid geworden op: zaterdag 18 november 2006, 18:17
Locatie: amsterdam

Re: Pattaya doen of niet doen

#38 Bericht door carpediem » dinsdag 02 februari 2010, 07:57

Esther schreef:Maar vind die kerels die erop kruipen nog smeriger! Gatverdamme, hoe laag kun je zinken denk ik dan!
Soms ontsaan er mooie relaties uit; trouwen, kinderen en een gelukkig leven.
pluk de dag (carpediem)

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Pattaya doen of niet doen

#39 Bericht door Wouter_Udon » dinsdag 02 februari 2010, 09:00

RuudThai schreef:
...................., maar ik vind de hoererij een vorm van luiheid.
Een nichtje van ons van 18, zonder enige voortgezette opleiding, rijp voor de rijstvelden, ging een paar maanden geleden naar Bangkok. Ze kon zó normaal eerzaam werk vinden. Maar een hoop van die meiden willen graag het snelle geld binnenhalen en verdommen het om zich in te spannen met zwaar werk. Ik kijk niet op ze neer, maar bekijk het hele gebeuren wel kritisch.
Als je wilt kun je normaal werk krijgen, zo erg is de werkloosheid ook niet. Als je enig eergevoel hebt verlaag je je toch niet tot het verkopen van je lijf?
Het meisje kon zo de rijstvelden in zeg je. En dan? Heb je een heel jaar werk op het rijstveld? Als het max 2 maanden werk geeft dan is het veel. En verder is het sappelen en zoeken en hopen op ergens iets te vinden. En als ze al iets vinden is het geen werk waar continuiteit in zit. Het blijft nog steeds lastig om in Isaan werk voor lange duur te vinden.
Live your dream, don't dream your life.

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Pattaya doen of niet doen

#40 Bericht door RuudThai » dinsdag 02 februari 2010, 15:52

Wouter_Udon schreef:
RuudThai schreef: Nee, dat klopt. Ik ook niet. Mijn vrouw ploeterde als huishoudster bij een Engels/Thais stel in Chiang Mai en vond "de bar" niet iets voor haar. Ze had/heeft een aantal vriendinnen in Chiang Mai die geen van allen in de barscene zaten/zitten. Op eentje na dan, maar die leent zich niet zelf voor lijfverhuur, daar heeft ze personeel voor ;) .

Welterusten Ruud. Ik kan je wel uit de droom helpen hoor.
Merkwaardig. Wouter schijnt mijn vrouw en haar vriendinnen in Chiang Mai te kennen, zo'n jaar of 10 geleden. Want hij trekt het door mij geschrevene in twijfel, dus moet hij van de hoed en de rand weten.
Of denkt hij soms dat elke Isaanse vrouw die naar Chiang Mai of een andere toeristenplaats vertrekt, per definitie een barlady c.q. hoer is? Uiteraard weet ik wel dat veel hoeren in Pattaya, Chiang Mai enz. uit de Isaan komen (niet uit eigen ervaring, ik behoor niet tot het genre hoerenlopers/sextoeristen). Maar Wouter scheert kennelijk alles over één kam: alle Isaanse vrouwen die buiten hun landsdeel wonen zijn hoeren.
Die ongeveer 10 vriendinnen van mijn vrouw hadden allemaal een fatsoenlijke baan: huishoudster, winkelverkoopster, restaurantmedewerkster en eentje die samen met een andere vrouw voet- en andere massage gaf buiten onder een luifel aan de straatkant. Ook weinig sex dus. Al die meiden zijn inmiddels met een buitenlander gekoppeld en wonen voor de helft in West-Europa en de andere helft woont met hun partner hier. Ze zullen destijds best wel een one-night stand o.i.d. hebben gehad, maar dat is in Nederland ook niks bijzonders en die meiden noem je ook geen hoer.
En die vrouw die wel een eigen bar had (en nog heeft)? Die is lesbisch en heeft ongeveer haar hele leven lang al dezelfde vaste vriendin.

Wat een enorme blunders kun je toch maken met vooroordelen! Je zou bijna je tong afbijten of je typevingers afhakken..... :roll: :evil:
Dus gaarne een eerlijker beoordeling van de Isaanse/Thaise vrouw.

Esther
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 337
Lid geworden op: zondag 21 juni 2009, 09:28
Locatie: Rotterdam

Re: Pattaya doen of niet doen

#41 Bericht door Esther » dinsdag 02 februari 2010, 16:03

carpediem schreef:
Esther schreef:Maar vind die kerels die erop kruipen nog smeriger! Gatverdamme, hoe laag kun je zinken denk ik dan!
Soms ontsaan er mooie relaties uit; trouwen, kinderen en een gelukkig leven.
Gelukkig maar dan! Iig toch nog een kerel met gevoel in zijn donder en niet alleen in z'n ***! Want zo is het toch vaak?! Een keer eroverheen, kwakkie lozen en meisje nooit meer zien......
Terug uit Thailand en een hele mooie ervaring rijker! Ben verliefd op dit mooie land!

Daarom dit jaar weer een retourtje naar het land van de glimlach:-) Al zou een enkeltje me meer deugd doen;-)

Esther
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 337
Lid geworden op: zondag 21 juni 2009, 09:28
Locatie: Rotterdam

Re: Pattaya doen of niet doen

#42 Bericht door Esther » dinsdag 02 februari 2010, 16:04

Wahaha, er komen automatisch *** te staan als je het mannelijk lid gewoon bij z'n naam noemt :mrgreen:
Terug uit Thailand en een hele mooie ervaring rijker! Ben verliefd op dit mooie land!

Daarom dit jaar weer een retourtje naar het land van de glimlach:-) Al zou een enkeltje me meer deugd doen;-)

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Pattaya doen of niet doen

#43 Bericht door RuudThai » dinsdag 02 februari 2010, 16:11

Wouter_Udon schreef:
RuudThai schreef:
...................., maar ik vind de hoererij een vorm van luiheid.
Een nichtje van ons van 18, zonder enige voortgezette opleiding, rijp voor de rijstvelden, ging een paar maanden geleden naar Bangkok. Ze kon zó normaal eerzaam werk vinden. Maar een hoop van die meiden willen graag het snelle geld binnenhalen en verdommen het om zich in te spannen met zwaar werk. Ik kijk niet op ze neer, maar bekijk het hele gebeuren wel kritisch.
Als je wilt kun je normaal werk krijgen, zo erg is de werkloosheid ook niet. Als je enig eergevoel hebt verlaag je je toch niet tot het verkopen van je lijf?
Het meisje kon zo de rijstvelden in zeg je. En dan? Heb je een heel jaar werk op het rijstveld? Als het max 2 maanden werk geeft dan is het veel. En verder is het sappelen en zoeken en hopen op ergens iets te vinden. En als ze al iets vinden is het geen werk waar continuiteit in zit. Het blijft nog steeds lastig om in Isaan werk voor lange duur te vinden.
Je weet best wat ik bedoel met rijp voor de rijstvelden. Dat kan ook zijn: vakkenvullen, lopende bandwerk, naaiatelier en dat soort werk. Gewoon het werk voor laagopgeleiden. Niks mis mee, moet ook gebeuren. Maar in de Isaan is net wat je zegt, weinig werk en daarom schreef ik ook dat ze naar Bangkok was gegaan. En daar heeft ze binnen 1 week werk gevonden in een beauty-salon waar ze vrouwenbenen onthaart :lol: .
Wat levert dat op?: 300 baht per dag plus 5 baht per klant. Gemiddeld heeft ze zo'n 10 klanten per dag, dus ze gaat met 350 baht per dag naar huis oftewel een 10.000 baht per maand. Want ze werkt alle dagen.
In de Isaan is dus niet genoeg werk en bovendien moet je een kruiwagen hebben. De dames en heren die bij de supers werken zijn daar allemaal via familie in geloodst. Anders kom je niet aan de bak. Daarom barst Bangkok onderhand uit z'n voegen omdat er honderdduizenden (en vermoedelijk miljoenen) Isanezen naar toe zijn gegaan.
Onze huishoudster verzorgt sinds de geboorte, ruim een jaar geleden, een kleinzoon van haar dochter en schoonzoon. Die 2 werken in Bangkok, sturen regelmatig geld voor het ventje en zien hem 2 x per jaar rond ons Nieuwjaar en met Songkran. Wel, dat kom je hier overal tegen, die regeling. En dat zal jij ook wel weten.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Pattaya doen of niet doen

#44 Bericht door prajak » dinsdag 02 februari 2010, 17:15

" Wahaha, er komen automatisch *** te staan als je het mannelijk lid gewoon bij z'n naam noemt ..."

Je moet creatief om kunnen gaan met het noemen van bepaalde lichaamsdelen. Dit forum heeft een filter ingebouwd dat de meeste lichaamsdelen die met korte woordjes worden aangeduid er uit haalt. Maar je kunt natuurlijk, om bij de mannen te blijven, andere woorden gebruiken. Ik denk dat @enis wel mag, @ummel ook, misschien zelfs @euter, tampeloerus, genotsknots en anders gebruik je woord "uitwaterende sluis". Vooral dat laatste woord is een erkend Nederlands woord uit de waterschapswereld en de mensen, bijna uitsluitend heren, die daarover gaan heten "ingelanden" en dat vind ik nou weer een lelijk woord.

Nu kan ik ook de dames bedienen maar ik denk dat ze dat beter zelf kunnen. Maar EEN woord wil ik de goegemeente niet onthouden, ik meen dat er een boekje bestaat met die naam. Ons orgaan.

Nou, zo kan ie wel weer effe......

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Pattaya doen of niet doen

#45 Bericht door Jeanette » dinsdag 02 februari 2010, 22:24

Esther schreef: Wahaha, er komen automatisch *** te staan als je het mannelijk lid gewoon bij z'n naam noemt :mrgreen:
Bij een toneelstuk stond er een lichtreclame aan waar een paar letters van stuk waren.

SHÉ LULU

Dat zag er zo uit:

SHÉ ***U
maar dat zal hier ook wel niet werken. :lol:

Plaats reactie

Terug naar “Steden”