2012

Post hier al je vragen en opmerkingen voor het emigreren naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2005
Lid geworden op: vrijdag 07 oktober 2005, 11:25
Locatie: Vlaanderen

2012

#1 Bericht door JohanS » woensdag 30 december 2009, 16:19

Dit heeft toch allemaal geen zin .... iedereen weet toch dat de wereld met man en muis zal vergaan in 2012. ;)

Geniet tot dan van iedere dag.

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: 2012

#2 Bericht door RuudThai » woensdag 30 december 2009, 16:38

JohanS schreef:Dit heeft toch allemaal geen zin .... iedereen weet toch dat de wereld met man en muis zal vergaan in 2012. ;)

Geniet tot dan van iedere dag.
Wat een losse flodder..... of ben je ook al aan het doemdenken??? ;) :ugeek:

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: 2012

#3 Bericht door prajak » woensdag 30 december 2009, 16:49

Ziener, heb je een datum ? Ja, ik ben nog al precies.....

Sert
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 749
Lid geworden op: woensdag 27 mei 2009, 21:06

Re: 2012

#4 Bericht door Sert » woensdag 30 december 2009, 16:50

JohanS schreef:Dit heeft toch allemaal geen zin .... iedereen weet toch dat de wereld met man en muis zal vergaan in 2012. ;)

Geniet tot dan van iedere dag.
Ik heb iets moois voor jou: de 2012 polis.

Als je bijvoorbeeld hier een rai land hebt, dan kun je dat verzekeren bij mij. Mocht dat stuk land vergaan in 2012, dan krijg je de volledige waarde van dat land uitgekeerd (in valuta naar keuze).
Oh, de premie voor deze polis is het land zelf trouwens.

Idem dito verzeker ik huizen, resorts, gebouwen, stranden, etc.

Gebruikersavatar
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2005
Lid geworden op: vrijdag 07 oktober 2005, 11:25
Locatie: Vlaanderen

Re: 2012

#5 Bericht door JohanS » woensdag 30 december 2009, 16:56

RuudThai schreef:
JohanS schreef:Dit heeft toch allemaal geen zin .... iedereen weet toch dat de wereld met man en muis zal vergaan in 2012. ;)

Geniet tot dan van iedere dag.
Wat een losse flodder..... of ben je ook al aan het doemdenken??? ;) :ugeek:
Heb je mijn knipoogje niet gezien.

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: 2012

#6 Bericht door RuudThai » woensdag 30 december 2009, 16:59

JohanS schreef:
RuudThai schreef:
JohanS schreef:Dit heeft toch allemaal geen zin .... iedereen weet toch dat de wereld met man en muis zal vergaan in 2012. ;)

Geniet tot dan van iedere dag.
Wat een losse flodder..... of ben je ook al aan het doemdenken??? ;) :ugeek:
Heb je mijn knipoogje niet gezien.
Jawel, daarom knipoogde ik ook terug! :)

Rene
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1093
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 19:38
Locatie: Uden

Re: 2012

#7 Bericht door Rene » woensdag 30 december 2009, 17:36

Volgens mij moet dat knipoogding groter en bewegen. Of groen met ontblote tanden. :mrgreen: ;) :lol:
Vrijheid is een recht wat niet krom te krijgen is.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: 2012

#8 Bericht door prajak » woensdag 30 december 2009, 17:38

Sert, je bent een mens van mijn hart. Een weldoener. Als de aarde vergaat zal ik aan je denken.

Rene
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1093
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 19:38
Locatie: Uden

Re: 2012

#9 Bericht door Rene » woensdag 30 december 2009, 17:41

prajak schreef:Sert, je bent een mens van mijn hart. Een weldoener. Als de aarde vergaat zal ik aan je denken.
Waar is die knipoog nu of meen je het serieus? :D
Vrijheid is een recht wat niet krom te krijgen is.

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: 2012

#10 Bericht door RuudThai » woensdag 30 december 2009, 17:48

prajak schreef:Sert, je bent een mens van mijn hart. Een weldoener. Als de aarde vergaat zal ik aan je denken.
Zeg, hoe zal de aarde vergaan? Een CIA-complotje of valt de dollar te ver weg en stort alles in? Heb je ook niks meer aan je goud :D :D :D !
Staat het al op YouTube? want dan is het waarheid! :roll: 8-)

Sert
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 749
Lid geworden op: woensdag 27 mei 2009, 21:06

Re: 2012

#11 Bericht door Sert » woensdag 30 december 2009, 17:48

Rene schreef:
prajak schreef:Sert, je bent een mens van mijn hart. Een weldoener. Als de aarde vergaat zal ik aan je denken.
Waar is die knipoog nu of meen je het serieus? :D
Het lijkt mij nou niet het juiste moment om op deze slak zout te leggen.
Ik zit net even lekker te ego-trippen.

Sert
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 749
Lid geworden op: woensdag 27 mei 2009, 21:06

Re: 2012

#12 Bericht door Sert » woensdag 30 december 2009, 18:02

RuudThai schreef:Zeg, hoe zal de aarde vergaan? Een CIA-complotje of valt de dollar te ver weg en stort alles in? Heb je ook niks meer aan je goud :D :D :D !
Staat het al op YouTube? want dan is het waarheid! :roll: 8-)
Ik zal het even uit de doeken doen. Niet de hele wereld vergaat, maar slechts een deel.
Nu hebben we al een koude winter, volgend jaar komt daar een tikkie bovenop (sneeuw in Spanje bijvoorbeeld) en eind 2012 bereikt de winterse koude zelfs de Canarische Eilanden.

Daardoor bevriest er veel meer water dan nu in de bergspleten van La Palma (westkust, Caldera de Taburiente) en breekt er een enorm groot stuk rots af, dat naar beneden glijdt en 4km de diepte in plonst.

Als gevolg daarvan ontstaat er een tsunami die met 900km/h de Atlantische Oceaan oversteekt richting Amerika. Daar aangekomen worden zo'n beetje alle kuststeden weggevaagd, de ravage reikt tot pakweg 15km landinwaarts.

Uiteindelijk stort daardoor de Amerikaanse economie in elkaar en Saudi Arabie koppelt hun eigen valuta los van de dollar. Uiteraard pikt de Amerikaanse overheid dat niet, maar door een complete chaos in eigen land moeten ze machteloos toekijken hoe hun hele imperium in elkaar stort.

Da's ongeveer het 2012 scenario in een notedop. Maar niet vertellen aan de Spanjaarden en al helemaal niet aan de Amerikanen!

Gebruikersavatar
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2005
Lid geworden op: vrijdag 07 oktober 2005, 11:25
Locatie: Vlaanderen

Re: 2012

#13 Bericht door JohanS » woensdag 30 december 2009, 19:45

Dan ga ik gewoon in Isaan wonen dan hebben ze daar ook een kust, want van België en zeker Nederland blijft niet veel meer over.

Stop met deze onzin. (niet persoonlijk maar aan alle doemdenkers)

Een paar maanden geleden zouden we allemaal sterven van de mexicaanse griep en wat zien we nu, niets; geen pandemie het is zelf kleiner dan vorige jaren. Hier hebben een paar bedrijven enorme winsten op gemaakt en de regeringen kunnen hun inentingen aan de straatstenen niet meer kwijt.
Het snelle nieuws en enorm opgeblazen nieuws wil de mensen alleen maar bang maken en ervoor zorgen dat ze mooi in een lijntje lopen en de werkelijke problemen of fouten van de regeringen niet zien.

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: 2012

#14 Bericht door Jeanette » woensdag 30 december 2009, 23:18

Nou Johan, je begint zelf met die onzin, 't is jou draadje.

Als de Maya kalender stopt begint er wel een andere kalender.

Rene
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1093
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 19:38
Locatie: Uden

Re: 2012

#15 Bericht door Rene » donderdag 31 december 2009, 00:31

Sert schreef: Niet de hele wereld vergaat, maar slechts een deel.
Nu hebben we al een koude winter, volgend jaar komt daar een tikkie bovenop (sneeuw in Spanje bijvoorbeeld) en eind 2012 bereikt de winterse koude zelfs de Canarische Eilanden.

Daardoor bevriest er veel meer water dan nu in de bergspleten van La Palma (westkust, Caldera de Taburiente) en breekt er een enorm groot stuk rots af, dat naar beneden glijdt en 4km de diepte in plonst.

Als gevolg daarvan ontstaat er een tsunami die met 900km/h de Atlantische Oceaan oversteekt richting Amerika. Daar aangekomen worden zo'n beetje alle kuststeden weggevaagd, de ravage reikt tot pakweg 15km landinwaarts.
Indrukwekkende documentaire was dat. Ik heb hem ook gezien. Er zijn veel van dit soort onheilsvoorspellingen en hoe meer er zijn hoe eerder er ooit een uitkomt. Maar moeten wij ons laten leiden door bangmakende documentaires of voorspellingen??
Toen ik op de lagere school zat was er ook een leuk vooruitzicht gesteld door een of andere religieus gerichte maffe groepering. Een kwart van de aarde zou verdwijnen. :shock: Oeps wat heb ik in angst gezeten op het uur u.
Daarna ben ik al dit soort idiote bangmakerij hard gaan veroordelen.
Ja,... het zal ooit gebeuren dat de aarde niet overleeft! Maar dat is iets voor vele duizenden jaren in de toekomst als de zon zeer langzaam zal doven en wij al lang vertrokken zijn naar elders in het heelal, of misschien niet maar dat zal me nu worst zijn. :mrgreen: :D
Vrijheid is een recht wat niet krom te krijgen is.

Plaats reactie

Terug naar “Emigreren naar Thailand”