Maipenrai bungalows

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
IndraYara
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 4
Lid geworden op: donderdag 19 november 2009, 11:52

Maipenrai bungalows

#1 Bericht door IndraYara » donderdag 19 november 2009, 19:50

Wij gaan deze zomer naar Ko phangan samen met onze dochters van 3 en 6.Zag op een site Maipenrai bungalows op Haat sadet.Het lijkt me daar geweldig.Volgens mij Thailand zoals het vele jaren geleden was,relaxed en niet te veel zwembaden en luxe villa's. Weet iemand hoe de diverse bungalows daar gelegen zijn?We willen nl. 's avonds een oogje op onze kinderen houden maar ook lekker wat eten en drinken als zij in bed liggen.Zijn de rots bungaslows ver van het restaurant/bar?Weet iemand nog andere rustige"old school " stranden?

Inge62
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 88
Lid geworden op: maandag 25 juni 2007, 22:27

Re: Maipenrai bungalows

#2 Bericht door Inge62 » zaterdag 28 november 2009, 12:17

Maipenrai bungalows & restaurant is prachtig.
Heel geschikt ook voor kinderen. De eigenaars hebben zelf ook kinderen in de leeftijd van de jouwe.
De bungalows op de rotsen zijn wel een eindje weg van het restaurant maar wel te doen om een aantal keren te gaan kijken bij je kids als ze liggen te slapen.
Het is alleen niet zo heel erg rustig: Dagelijks meren er vele bootjes met toeristen aan: Zij komen de watervallen en de beroemde rotsen bekijken waarin diversen koningen hun initialen hebben gekerft.
Neem wel genoeg cash mee, er is geen ATM, daarvoor moet je naar Tongsala met de pickup of naar Haadrin met de boot.

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: Maipenrai bungalows

#3 Bericht door dutch » zaterdag 28 november 2009, 12:47

IndraYara schreef:Wij gaan deze zomer naar Ko phangan samen met onze dochters van 3 en 6.Zag op een site Maipenrai bungalows op Haat sadet.Het lijkt me daar geweldig.Volgens mij Thailand zoals het vele jaren geleden was,relaxed en niet te veel zwembaden en luxe villa's. Weet iemand hoe de diverse bungalows daar gelegen zijn?We willen nl. 's avonds een oogje op onze kinderen houden maar ook lekker wat eten en drinken als zij in bed liggen.Zijn de rots bungaslows ver van het restaurant/bar?Weet iemand nog andere rustige"old school " stranden?
Misschien wat off-topic,maar ik lees toch met lichte verbazing dat men kinderen s'avonds alleen laat.
Mijn zoon is als kind NOOIT alleen geweest.Ik begrijp het ook niet, weer even terugdenkend aan die "portugal" affaire van een paar jaar terug.
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

Vian27
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 31
Lid geworden op: vrijdag 14 augustus 2009, 11:23

Re: Maipenrai bungalows

#4 Bericht door Vian27 » dinsdag 01 december 2009, 15:33

dutch schreef:
IndraYara schreef:Wij gaan deze zomer naar Ko phangan samen met onze dochters van 3 en 6.Zag op een site Maipenrai bungalows op Haat sadet.Het lijkt me daar geweldig.Volgens mij Thailand zoals het vele jaren geleden was,relaxed en niet te veel zwembaden en luxe villa's. Weet iemand hoe de diverse bungalows daar gelegen zijn?We willen nl. 's avonds een oogje op onze kinderen houden maar ook lekker wat eten en drinken als zij in bed liggen.Zijn de rots bungaslows ver van het restaurant/bar?Weet iemand nog andere rustige"old school " stranden?
Misschien wat off-topic,maar ik lees toch met lichte verbazing dat men kinderen s'avonds alleen laat.
Mijn zoon is als kind NOOIT alleen geweest.Ik begrijp het ook niet, weer even terugdenkend aan die "portugal" affaire van een paar jaar terug.
Ze zegt toch niet voor niets dat ze een oogje in het zijl wilt houden.
Ze bedoelt dat ze vanaf het terras van het restaurant of de bar uitzicht heeft op haar bungalow zodat ze kan zien wat er zich afspeelt.

Inge62
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 88
Lid geworden op: maandag 25 juni 2007, 22:27

Re: Maipenrai bungalows

#5 Bericht door Inge62 » woensdag 02 december 2009, 00:43

Vian27 schreef:
Ze zegt toch niet voor niets dat ze een oogje in het zijl wilt houden.
Ze bedoelt dat ze vanaf het terras van het restaurant of de bar uitzicht heeft op haar bungalow zodat ze kan zien wat er zich afspeelt.
Is niet mogelijk

IndraYara
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 4
Lid geworden op: donderdag 19 november 2009, 11:52

Re: Maipenrai bungalows

#6 Bericht door IndraYara » zondag 13 december 2009, 12:59

Hallo Dutch,
Uiteraard denken wij ook aan het portugal verhaal daarom ook de vraag hoe bungalows gelegen zijn.Het lijkt er op dat de maipenrai bungalows te ver van het restaurant zijn dus geen optie voor ons is.Vond op mijn zoektocht naar geschikte accommodatie New Tree House op Thong Reng.Dit lijkt geschikter.Iemand ooit geweest?Waren in 2001 voor het laatst op Ko Tao.Zijn daar nog relaxete,kindvriendelijke resorts te vinden?

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”