TV-directeur overgeplaatst wegens storing talkshow Abhisit

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

TV-directeur overgeplaatst wegens storing talkshow Abhisit

#1 Bericht door RuudThai » maandag 24 augustus 2009, 16:45

Op het Thaise tv-kanaal 11 wordt elke zondagmorgen de talkshow van premier Abhisit Vejjajiva uitgezonden. Gisteren was het al voor de 3e keer dat het programma op zwart ging wegens een "technische storing". Als gevolg daarvan is nu de directeur van de zender overgeplaatst en is het verantwoordelijke programmateam verwijderd. Het is duidelijk dat men opzet vermoedt bij al die vermeende technische storingen. Men zal wel denken aan Thaksin-invloeden..... :ugeek: In The Nation van vandaag:

PM'S TV BLACK OUT

NBT's director tranferred
State-run TV Channel 11's Director Suriyong Huntasarn is transfered on Monday following repeated technical broadcast problems of PM's weekly talk show on the channel.
PM's Office Minister Satit Wongnongtaey said he already signed the order to transfer Suriyong.

Entire broadcast team of National Broadcast Television's Channel 11 which is responsible for the programme will also be removed, pending results of the fact-finding team set up to look into the problems.

The live television programme "Confidence in Thailand with PM Abhisit" was hit by technical snags for the third time on Sunday.

Satit was speaking after holding an urgent meeting with Public Relations Department director general Pachern Khampho and other senior PRD officials.

Satit said he had talked to Pachern and he cited the technical problem in sending signal as the cause of programme interruptions.

Satit said the programme interuptions had happened once before at Government House and the other at the Interior Ministry. He said he felt irritated because such incident adversely affected the government important works.

Satit said a fact-finding committee had been set up to find who must be held responsible. Two teams are being probed - the producer and the technical team.
----------

We hebben hier op BVN ook regelmatig uitval en technische storingen, gisteravond nog tijdens de uitzending van het Prinsengrachtconcert. Het wordt tijd dat de directeur en het technische team verdwijnen..... ;) :D :mrgreen:

Groet, Ruud

Gebruikersavatar
vleespet
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1295
Lid geworden op: maandag 03 augustus 2009, 16:28
Locatie: nijmegen/khorat

Re: TV-directeur overgeplaatst wegens storing talkshow Abhisit

#2 Bericht door vleespet » maandag 24 augustus 2009, 20:01

Kan die man niet overgeplaatst worden naar nederland,dan kan hij hier elke keer als J.P op tv is de boel op zwart gooien,ik ben dat oeverloos gezwam van hem meer dan zat,hij praat heel veel maar hij zegt niets,een beetje hetzelfde als Abhisit.
iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen.Thé Lau

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: TV-directeur overgeplaatst wegens storing talkshow Abhisit

#3 Bericht door joepattaya » dinsdag 25 augustus 2009, 08:50

vleespet schreef:Kan die man niet overgeplaatst worden naar nederland,dan kan hij hier elke keer als J.P op tv is de boel op zwart gooien,ik ben dat oeverloos gezwam van hem meer dan zat,hij praat heel veel maar hij zegt niets,een beetje hetzelfde als Abhisit.
Een goede politicus dus!
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.

Borat
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 03 juni 2007, 17:34
Locatie: nederland

Re: TV-directeur overgeplaatst wegens storing talkshow Abhisit

#4 Bericht door Borat » dinsdag 25 augustus 2009, 16:29

vleespet schreef:Kan die man niet overgeplaatst worden naar nederland,dan kan hij hier elke keer als J.P op tv is de boel op zwart gooien,ik ben dat oeverloos gezwam van hem meer dan zat,hij praat heel veel maar hij zegt niets,een beetje hetzelfde als Abhisit.

Er zit een knop op je TV!!!!

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: TV-directeur overgeplaatst wegens storing talkshow Abhisit

#5 Bericht door prajak » woensdag 26 augustus 2009, 16:33

Ik had geen storing tijdens het P gracht concert en heb een mooie schijf kunnen branden er van. Dat jij storing had is dus lokaal geweest. Ik kan je de schijf wel sturen als je wilt. Wat een strot zeg, die sopraan, en wat een mooie meid.... Die jonge bariton was ook geweldig, echt een strot.

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”