Krijgen we natte voetjes ?

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Krijgen we natte voetjes ?

#1 Bericht door prajak » maandag 13 juli 2009, 07:21

Dit lees ik net van de meteo dienst Thailand.

...He said the 15 provinces that would be hit by heavy rains Monday and Tuesday are Loei, Nong Khai, Udon Thani, Nong Bua Lamphu, Sakon Nakhon, Nakhon Phanom Mukdahan, Khon Kaen, Kalasin, Nakhon Ratchasima, Buri Ram, Surin, Si Sa Ket, Amnart Charoen and Ubon Ratchathani....

Nou, dat is de hele Isan. Maandag en dinsdag, en ik heb gisteren al erg veel water gehad. De buren hebben al goten gegraven in het terrein langs de soi waar ik woon. Nu woon ik op de hoogste plek hier, alles gaat naar de buren.....

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: Krijgen we natte voetjes ?

#2 Bericht door dutch » maandag 13 juli 2009, 08:20

Ook wij hebben al vanaf gisteren late namiddag de regen gehad.Hield vanmorgen vroeg op!
Was vandaag onderweg richting Korat (niet via de grote weg maar over landweggetjes,omdat ik daar ergens moest zijn) voor mijn massage en er waren diverse waterobstakels ontstaan.Was blij met m'n fortuner,die wat hoog op de wielen staat.
Ook de gaten in de wegen worden zienderogen groter en soms moet je maar schatten of er onder dat wateroppervlak,dit soort gaten zit !! :(
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: Krijgen we natte voetjes ?

#3 Bericht door Ben » maandag 13 juli 2009, 08:53

dutch schreef:Ook wij hebben al vanaf gisteren late namiddag de regen gehad.Hield vanmorgen vroeg op!
Was vandaag onderweg richting Korat (niet via de grote weg maar over landweggetjes,omdat ik daar ergens moest zijn) voor mijn massage en er waren diverse waterobstakels ontstaan.Was blij met m'n fortuner,die wat hoog op de wielen staat.
Ook de gaten in de wegen worden zienderogen groter en soms moet je maar schatten of er onder dat wateroppervlak,dit soort gaten zit !! :(
Gisteren namiddag en avond de stad in had beter met de boot kunnen gaan :D

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Krijgen we natte voetjes ?

#4 Bericht door Mart » maandag 13 juli 2009, 10:52

Zojuist terug van Khon Kaen. Onderweg diverse malen overstroomde wegen. In dit deel van Kalasin valt het nog mee, Pas een beetje regen, dus de rest kan nog komen.
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: Krijgen we natte voetjes ?

#5 Bericht door Ben » maandag 13 juli 2009, 18:08

dutch schreef:Ook wij hebben al vanaf gisteren late namiddag de regen gehad.Hield vanmorgen vroeg op!
Was vandaag onderweg richting Korat (niet via de grote weg maar over landweggetjes,omdat ik daar ergens moest zijn) voor mijn massage en er waren diverse waterobstakels ontstaan.Was blij met m'n fortuner,die wat hoog op de wielen staat.
Ook de gaten in de wegen worden zienderogen groter en soms moet je maar schatten of er onder dat wateroppervlak,dit soort gaten zit !! :(
Leuk alternatief dutch . :D

Afbeelding
Afbeelding

Singtoo
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 255
Lid geworden op: dinsdag 28 oktober 2008, 18:43
Locatie: Dordrecht / Chachoengsao

Re: Krijgen we natte voetjes ?

#6 Bericht door Singtoo » maandag 13 juli 2009, 22:20

Een gat in de markt Ben. :mrgreen:
Ignorante portam, non ventus suus / Als je niet weet naar welke haven je wilt, is geen enkele wind gunstig.

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”