Justitie screent reisgedrag sekstoeristen

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Justitie screent reisgedrag sekstoeristen

#16 Bericht door Jim » zaterdag 11 juli 2009, 15:27

Ben schreef: Het kan nog iets extremer zoals in Yemen :shock: :shock:
http://www.telegraaf.nl/buitenland/4347 ... erd__.html
mja.. voor hetzelfde geld is 't een politieke tegenstander.
rechtspraak in die gebieden stelt niet veel voor.

anyways, ik denk dat je niet alles maar moet willen registreren.
zo meteen krijg je nog een camera met GPS in je voorhoofd ingebouwd.
kunnen ze precies zien wat je doet en waar je het doet.
doe je iets verkeerd, krijg je automatisch een boete.
doe je iets goed, krijg je daar automatisch een naheffingsaanslag over.

:|
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Justitie screent reisgedrag sekstoeristen

#17 Bericht door prajak » zaterdag 11 juli 2009, 16:23

Niet iedere pedofiel vergrijpt zich daadwerkelijk aan kinderen of maakt gebruik van de foto's van vergrijpen. Niet iedere persoon die fluit naar een "lekker ding" kruipt er mee de kooi in of dwingt. Als je pedo's die zich vergrijpen 30 jaar wilt geven doe het dan ook aan mensen die zich vergrijpen aan een "lekker ding". Verkracht worden op je 6e is net zo erg als op je 30e. De impact is het zelfde. Alleen de tijd daarna is voor kinderen langer. Hun hel is groter.

In Thailand komt het ook voor. Ik heb daar in een forum over geschreven. De B Post heeft daar enkele jaren terug drie keer een artikel aan gewijd. Meisjes van 9 jaar, eerst pa, dan die leuke oom, en dan de buurman, ach, wat een aardige man toch..... In dit land wordt het vaak verstopt. Daarom kunnen pedo's hier vaak hun gang gaan. In Cambodja zit een club die daar heel streng op let. CWCC of CCWC, iets van dien aard. Helaas hebben die vaak mensen onterecht aangegeven, valse en gekochte getuigenverklaringen, en de bak laten indraaien. In Down Under worden verdachten al niet meer aan Cambodja uitgeleverd. Men kent daar inmiddels de praktijken van die klub.

En daarmee gaan de echte gevallen van verkrachting soms in de doofpot.

Vergrijpen op dit terrein dienen keihard te worden aangepakt. In welk land dan ook. Maar dan wel alle !

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: Justitie screent reisgedrag sekstoeristen

#18 Bericht door Ben » zaterdag 11 juli 2009, 16:54

prajak schreef:Niet iedere pedofiel vergrijpt zich daadwerkelijk aan kinderen of maakt gebruik van de foto's van vergrijpen. Niet iedere persoon die fluit naar een "lekker ding" kruipt er mee de kooi in of dwingt. Als je pedo's die zich vergrijpen 30 jaar wilt geven doe het dan ook aan mensen die zich vergrijpen aan een "lekker ding". Verkracht worden op je 6e is net zo erg als op je 30e. De impact is het zelfde. Alleen de tijd daarna is voor kinderen langer. Hun hel is groter.

In Thailand komt het ook voor. Ik heb daar in een forum over geschreven. De B Post heeft daar enkele jaren terug drie keer een artikel aan gewijd. Meisjes van 9 jaar, eerst pa, dan die leuke oom, en dan de buurman, ach, wat een aardige man toch..... In dit land wordt het vaak verstopt. Daarom kunnen pedo's hier vaak hun gang gaan. In Cambodja zit een club die daar heel streng op let. CWCC of CCWC, iets van dien aard. Helaas hebben die vaak mensen onterecht aangegeven, valse en gekochte getuigenverklaringen, en de bak laten indraaien. In Down Under worden verdachten al niet meer aan Cambodja uitgeleverd. Men kent daar inmiddels de praktijken van die klub.

En daarmee gaan de echte gevallen van verkrachting soms in de doofpot.

Vergrijpen op dit terrein dienen keihard te worden aangepakt. In welk land dan ook. Maar dan wel alle !
Met dit systeem van profiling kan bijvoorbeeld een veroordeelde pedoseksueel die vier maal per jaar naar Thailand reist, naar een bestemming die bekend staat als locatie voor jeugdprostitutie, worden getraceerd.
We heben het ook over veroordeelden Tenminste ik

Nimnuan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 652
Lid geworden op: maandag 31 juli 2006, 22:59
Locatie: Nieuwegein

Re: Justitie screent reisgedrag sekstoeristen

#19 Bericht door Nimnuan » zaterdag 11 juli 2009, 17:31

"veroordeeld" zou inderdaad het criterium moeten zijn!
Johan

-- Happiness is a choice that requires effort at times --

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Justitie screent reisgedrag sekstoeristen

#20 Bericht door Jim » zaterdag 11 juli 2009, 18:38

Ben schreef: We heben het ook over veroordeelden Tenminste ik
Nimnuan schreef:"veroordeeld" zou inderdaad het criterium moeten zijn!
helaas heeft hirsch het over iedereen.

de title zou dus niet Justitie screent reisgedrag sekstoeristen moeten zijn maar Justitie screent reisgedrag.

deed de KGB in de tijden van de sovjet unie ook.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Phuket Dragon
Expat
Expat
Berichten: 771
Lid geworden op: dinsdag 16 januari 2007, 09:43
Locatie: Cherntalay, Durban etc...

Re: Justitie screent reisgedrag sekstoeristen

#21 Bericht door Phuket Dragon » zondag 12 juli 2009, 03:13

Nimnuan schreef:"veroordeeld" zou inderdaad het criterium moeten zijn!
En iemand die veroordeeld is kan niet vrij reizen die zit achter de tralies.

Het systeem wat Hirs Balin wil, zal en kan ook niet water dicht zijn, dus dat idee maar beter in zijn klerenkast hangen.
Iemand die veroordeeld is geweest kan je ook geen stempel op zijn hoofd plakken want doe je alleen bij Pedo's is dat discriminierend tegen andere vroegere veroordeelden, bv moordenaars , dieven, drugsmannen etc.....
Jim zegt : helaas heeft hirsch het over iedereen.
de title zou dus niet Justitie screent reisgedrag sekstoeristen moeten zijn maar Justitie screent reisgedrag.
Inderdaad dat gaf ik ook aan een antwoord terug.
'Luctor et Emergo' Worstel en kom boven

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: Justitie screent reisgedrag sekstoeristen

#22 Bericht door Ben » zondag 12 juli 2009, 04:29

Phuket Dragon schreef:
Nimnuan schreef:"veroordeeld" zou inderdaad het criterium moeten zijn!
En iemand die veroordeeld is kan niet vrij reizen die zit achter de tralies.

Het systeem wat Hirs Balin wil, zal en kan ook niet water dicht zijn, dus dat idee maar beter in zijn klerenkast hangen.
Iemand die veroordeeld is geweest kan je ook geen stempel op zijn hoofd plakken want doe je alleen bij Pedo's is dat discriminierend tegen andere vroegere veroordeelden, bv moordenaars , dieven, drugsmannen etc.....
Jim zegt : helaas heeft hirsch het over iedereen.
de title zou dus niet Justitie screent reisgedrag sekstoeristen moeten zijn maar Justitie screent reisgedrag.
Inderdaad dat gaf ik ook aan een antwoord terug.

Justitie screent reisgedrag sekstoeristen
Van onze verslaggevers Yvonne Doorduyn, Remco Meijer
Gepubliceerd op 10 juli 2009 20:27, bijgewerkt op 11 juli 2009 20:34


den haag - Minister Hirsch Ballin van Justitie (CDA) gaat sekstoeristen aanpakken die in het buitenland minderjarigen misbruiken. Door bestanden te koppelen kunnen gedragspatronen van reizigers in kaart worden gebracht. Met dit systeem van profiling kan bijvoorbeeld een veroordeelde pedoseksueel die vier maal per jaar naar Thailand reist, naar een bestemming die bekend staat als locatie voor jeugdprostitutie, worden getraceerd.

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Justitie screent reisgedrag sekstoeristen

#23 Bericht door Mart » zondag 12 juli 2009, 04:39

Ik ben al 8 jaar niet meer in NL geweest, en met deze regel ..... ga ik niet meer hoor :lol: :lol: :lol: :lol:
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: Justitie screent reisgedrag sekstoeristen

#24 Bericht door Ben » zondag 12 juli 2009, 05:01

Tja zo ken ik een Engelsman pak um beet 1.90 groot 90 kg of zo 63 jaar geeft nog steeds les op een internationale school .
Die man gaat ook op stap met een meisje van 16 en neemt haar mee naar Engeland voor vac .
Wordt vaak nagekeken en krijgt zo nu en dan ook comentaar .

Maar ja zijn Thaise vrouw is 6 jaar terug overleden en het meisje van 16 is zijn dochter . :cry:

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Justitie screent reisgedrag sekstoeristen

#25 Bericht door Mart » zondag 12 juli 2009, 05:23

Toen wij nog in Cha-am woonde, en mijn pleegzoon bij mij achterop de motor zat, zag ik regelmatig -witte - toeristen kijken.
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Justitie screent reisgedrag sekstoeristen

#26 Bericht door prajak » zondag 12 juli 2009, 05:34

Ja, zodra toeristen ons ouwetjes zien met eigen kind of kind van partner...dan zijn we ineens die viezerikken.... Laat maar l...... denk ik dan....

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: Justitie screent reisgedrag sekstoeristen

#27 Bericht door dutch » zondag 12 juli 2009, 05:45

Dat is het laatste waar ik me wat van aantrek.....Toeristen !!!!!
Ik kom dan ook NOOIT in die plaatsen waar zij verblijven :lol:
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Justitie screent reisgedrag sekstoeristen

#28 Bericht door Wouter_Udon » zondag 12 juli 2009, 07:05

Lang leve de vooroordelen :oops:
Live your dream, don't dream your life.

stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: Justitie screent reisgedrag sekstoeristen

#29 Bericht door stevenl » zondag 12 juli 2009, 08:09

RuudThai schreef:
stevenl schreef:Ik krijg bij dit soort berichten steeds meer een Big Brother gevoel (niet de TV-serie).

Blij dat ik er niet meer woon.
In Thailand sluiten ze alleen maar allerlei internetsites af als ze dat zo uitkomt, dus zie ik weinig verschil.

Overigens vind ik het prima dat deze smeerlapperij zo hard mogelijk wordt aangepakt. Een beroep op de Wet Bescherming Persoonsgegevens mag voor mijn part worden uitgeschakeld, deze figuren hebben zich buiten de wet en de rechtsbescherming geplaatst.
Ruud, ik heb je hier leren kennen als iemand met een goede achtergrond, dus ik neem aan dat je 1984 al eens hebt gelezen. Maar als ik je opmerking hier lees, wordt het tijd om dit boek weer eens te lezen.
Er is een groot verschil tussen controles zoals door Big Brother in 1984 en gebrek aan persvrijheid.

Nimnuan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 652
Lid geworden op: maandag 31 juli 2006, 22:59
Locatie: Nieuwegein

Re: Justitie screent reisgedrag sekstoeristen

#30 Bericht door Nimnuan » zondag 12 juli 2009, 13:32

Phuket Dragon schreef:
Nimnuan schreef:"veroordeeld" zou inderdaad het criterium moeten zijn!
En iemand die veroordeeld is kan niet vrij reizen die zit achter de tralies.

Het systeem wat Hirs Balin wil, zal en kan ook niet water dicht zijn, dus dat idee maar beter in zijn klerenkast hangen.
Iemand die veroordeeld is geweest kan je ook geen stempel op zijn hoofd plakken want doe je alleen bij Pedo's is dat discriminierend tegen andere vroegere veroordeelden, bv moordenaars , dieven, drugsmannen etc.....
Iemand die veroordeeld is voor pedofilie maar zijn straf uit heeft gezeten mag wat mij betreft wel meer gescreend worden. Ik vind hun vergrijp niet vergelijkbaar met dieven, moordenaars e.d. (reden is meestal winstbejag) ook al is het beide strafbaar. Pedofielen hebben een steek los in hun hoofd (of zijn zo gevormd) die ze niet snel kwijt zullen raken door een tijd vast te zitten. Daarbij jagen ze op onschuldige kinderen en die mogen wel wat extra bescherming krijgen.
Johan

-- Happiness is a choice that requires effort at times --

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”