zal me ook even voorstellen...

Medelingen, tips en opmerkingen.
Moderators: Chang, Patriot
Plaats reactie
Bericht
Auteur
fons
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 2
Lid geworden op: maandag 29 juni 2009, 18:19

zal me ook even voorstellen...

#1 Bericht door fons » maandag 29 juni 2009, 19:22

Zal me even voorstellen ik ben Fons. woon in het zuiden van NL....
ik heb hier de afgelopen weken een beetje rondgekeken.
heb veel interessante berichten gelezen. m,n besluit staat vast en wil dit jaar nog[zal wel december worden] naar Thailand, is de 1e x .
weet alleen nog niet waarheen er zijn zo veel mooie plaatsen, mischien hebben jullie hier nog suggesties of ideeen.
en waar moet en mag ik rekening mee houden?

alvast bedankt

marceziani
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 860
Lid geworden op: maandag 20 februari 2006, 19:40
Locatie: Waalre
Contacteer:

Re: zal me ook even voorstellen...

#2 Bericht door marceziani » maandag 29 juni 2009, 22:38

Welkom op het forum, Fons. Als je de komende tijd wat gerichte vragen stelt, dan krijg je ook een duidelijk antwoord. Er zijn namelijk zoveel dingen waar je rekening mee kunt of moet houden...
When people lose everything and they have nothing left to lose, they lose it.

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: zal me ook even voorstellen...

#3 Bericht door dutch » dinsdag 30 juni 2009, 01:23

Je zou ook ietsje meer informatie kunnen geven over jezelf bijv.
Leeftijd-beroep-liefhebberijen-voorkeuren (ben je een natuurliefhebber of hou je meer van architectuur of...of...)
Zo kan je wat beter advies verwachten van je mede vakantievierders ;)
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

fons
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 2
Lid geworden op: maandag 29 juni 2009, 18:19

Re: zal me ook even voorstellen...

#4 Bericht door fons » dinsdag 30 juni 2009, 16:42

SORRY...ik ben niet zo veel actief geweest ergens op wat voor een forum dan ook weet er ook niet zo veel van af......
ik ben 46 jaar en houd van, architectuur en natuur en cultuur en ETEN, heb verschilende hobby,[oude auto,s en reizen en slapen] en m,n beroep is internationaal chauffeur,maar nu veel thuis vanwege minder werk enz enz...
ben altyd geinteresseerd in mooie landen en andere culturen. heb in de loop der jaren ook wel het een en ander gezien en meegemaakt onderweg..maar Thailand, daar was ik nog nooit, lijkt me geweldig daar, en wilde er wat meer over weten.
vandaar m,n vraag wat is er de moeite waard daar, ik wil eigenlijk best wat zien en ook wat relaxen af en toe.. ff rustig aan is ook best wel lekker. waar in Thailand kan ik het beste[mooiste] beginnen??.

tib
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 11
Lid geworden op: woensdag 01 juli 2009, 09:40

Re: zal me ook even voorstellen...

#5 Bericht door tib » woensdag 01 juli 2009, 09:46

Ik zal me ook even voorstellen, ik ben Tib 32 jaar vrijgezel Female en woonachtig in Wageningen. Ben van plan deze zomer vakantie door te brengen in Phuket. Wie heeft er tips?.

bluesparkle
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 27
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2007, 13:21
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: zal me ook even voorstellen...

#6 Bericht door bluesparkle » woensdag 01 juli 2009, 12:35

fons schreef:SORRY...ik ben niet zo veel actief geweest ergens op wat voor een forum dan ook weet er ook niet zo veel van af......
ik ben 46 jaar en houd van, architectuur en natuur en cultuur en ETEN, heb verschilende hobby,[oude auto,s en reizen en slapen] en m,n beroep is internationaal chauffeur,maar nu veel thuis vanwege minder werk enz enz...
ben altyd geinteresseerd in mooie landen en andere culturen. heb in de loop der jaren ook wel het een en ander gezien en meegemaakt onderweg..maar Thailand, daar was ik nog nooit, lijkt me geweldig daar, en wilde er wat meer over weten.
vandaar m,n vraag wat is er de moeite waard daar, ik wil eigenlijk best wat zien en ook wat relaxen af en toe.. ff rustig aan is ook best wel lekker. waar in Thailand kan ik het beste[mooiste] beginnen??.
Met alle genoemde interesses kun je in Thailand prima uit de voeten.
Qua cultuur kun je de highlights gaan bekijken, tempels in bangkok, paleis in bangkok, ayutaya.
Eten kun je werkelijk overal, van straatstalletjes tot super de luxe restaurants.
Op architectuur gebied is de aankomst al mooi, luchthaven Suvarnabhumi!

Relaxen kun je prima op een van de eilanden..

Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen, tips en opmerkingen”