Railey met Oud&Nieuw?

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Marie75
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 1
Lid geworden op: maandag 29 juni 2009, 18:09

Railey met Oud&Nieuw?

#1 Bericht door Marie75 » maandag 29 juni 2009, 18:17

Dag Thailand-liefhebbers!
Wij willen graag oud&nieuw vieren op een eiland in het zuiden en denken zelf aan Railey. Heeft iemand daar al eens oud en nieuw gevierd? Zo ja, hoe was de sfeer? We houden van gezelligheid, maar niet van stampende disco's a la Blanes... Meer van een biertje op het strand met lounge-muziek op de achtergrond....
Alvast bedankt voor het meedenken!
Groetjes,

Marie

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: Railey met Oud&Nieuw?

#2 Bericht door printen44 » dinsdag 30 juni 2009, 05:44

Mijn ervaring is dat muziek hier in Thailand maar een volume kent, namelijk het maximale volume. Nog nooit lounge muziek gehoord op het strand, waar dan ook, ook niet in de avond, maar zou het ergens zijn, neem dan oordopjes mee. Zelfs lounge muziek zal dan op maximale volume staan. :lol: :lol:

Als ik ergens op een feestje kom in Thailand, dan kijk ik eerst waar ik zover mogelijk van de muziek kan gaan zitten. :lol:

hanneke
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 13
Lid geworden op: zondag 12 juli 2009, 19:41
Locatie: Geulle, Limburg

Re: Railey met Oud&Nieuw?

#3 Bericht door hanneke » dinsdag 01 september 2009, 13:02

Dat ben ik niet met je eens Printen 44!

Wij zijn de afgelopen zomer op Railay geweest, wij vonden het hier super. Voornamelijk aan de oostkant liggen een aantal barretjes. Een paar tentjes draaien reggae-muziek (ja, ze hebben hier echte rasta's :lol: ), andere een beetje minimal, niet echt te omschrijven. Maar wij vonden het lekker. Het volume was zo dat je nog goed met elkaar kon praten.

Natuurlijk weet ik niet hoe dit is rond oud& nieuw.
Ik wens je iig een fijne jaarwisseling. Ik moet zelf ook nog eens kijken waar wij die gaan doorbrengen..

Groetjes, Hanneke
18 december is het weer zover!

Inge
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 330
Lid geworden op: vrijdag 05 mei 2006, 12:14

Re: Railey met Oud&Nieuw?

#4 Bericht door Inge » donderdag 15 oktober 2009, 15:14

Hallo Hanneke,

Heb jij soms ook suggesties voor een leuk hotelletje/Guesthouse of wat voor gedeelte het leukste is?

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”