Wel of niet garant staan

Post hier al je vragen voor Visa voor Nederland.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Mojito's
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 161
Lid geworden op: dinsdag 31 maart 2009, 16:29
Locatie: Koh Chang
Contacteer:

Wel of niet garant staan

#1 Bericht door Mojito's » zondag 31 mei 2009, 16:17

Wellicht al zeer vaak besproken op dit forum maar toch nog maar een keertje.

Ik wil mijn vriendin voor een maand naar Nederland laten komen, of beter gezegd, mijn vriendin zou graag een maand naar nederland willen komen :lol: . Ze beschikt over een eigen huis, 2 stukken land, auto en een restaurant wat ze waar ze een jaarcontract voor heeft. (pacht). Tevens heeft ze schoolgaande kinderen en voldoende inkomsten om haar reis en verblijf zelf te kunnen bekostigen. (34 euro per dag regel) Is het nou zo dat ik haar alleen een uitnodigings-brief moet sturen met een kopie van mijn paspoort of is het beter om alsnog een garantie-verklaring af te geven? Met deze achtergrond zullen ze het vestigings-gevaar toch wel uitsluiten? Of zie ik dit verkeerd? Graag hoor ik jullie ervaringen hier over

Khon Neua
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1028
Lid geworden op: woensdag 09 mei 2007, 12:34
Locatie: Chiang Rai / 's-Hertogenbosch

Re: Wel of niet garant staan

#2 Bericht door Khon Neua » zondag 31 mei 2009, 16:34

Zoals je aangeeft is garant staan inderdaad niet nodig maar als je het toch doet is dat natuurlijk alleen maar beter.

TIP: Maak copieen van al de documenten mbt eigendomen in Thailand die je aangeeft en voeg dit bij de visa aanvraag ook als er door personeel van de ambasade word gemeld dat deze documenten niet van belang zijn . Sta er in dat geval op dat de documenten toch bij de aanvraag gevoegt worden.

Het is mij nl ooit overkomen dat nl ambasade personeel mijn vriendin vertelden dat de uitreksels kvk van een Co.Ltd. die op haar naam stond niet van belang waren. En je raad het nooit: visa afgewezen op vestings gevaar . Bezwaar gemaakt en alsnog de copie kvk bijgevoegt en toen : Visa goedgekeurd.
Mojito's schreef:Wellicht al zeer vaak besproken op dit forum maar toch nog maar een keertje.

Ik wil mijn vriendin voor een maand naar Nederland laten komen, of beter gezegd, mijn vriendin zou graag een maand naar nederland willen komen :lol: . Ze beschikt over een eigen huis, 2 stukken land, auto en een restaurant wat ze waar ze een jaarcontract voor heeft. (pacht). Tevens heeft ze schoolgaande kinderen en voldoende inkomsten om haar reis en verblijf zelf te kunnen bekostigen. (34 euro per dag regel) Is het nou zo dat ik haar alleen een uitnodigings-brief moet sturen met een kopie van mijn paspoort of is het beter om alsnog een garantie-verklaring af te geven? Met deze achtergrond zullen ze het vestigings-gevaar toch wel uitsluiten? Of zie ik dit verkeerd? Graag hoor ik jullie ervaringen hier over

Plaats reactie

Terug naar “Visa Nederland”