Duangjitt Resort, Patong Beach

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
marcje
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 44
Lid geworden op: dinsdag 02 september 2008, 07:37

Duangjitt Resort, Patong Beach

#1 Bericht door marcje » donderdag 23 april 2009, 13:15

Ik wil waarschijnlijk gaan verblijven in dit hotel.

De ligging is net buiten het centrum, maar wel op loopafstand.
Op zoover krijgt deze een 8,3 als cijfer, dus best aardig.

Hiervoor heb ik in gezeten in:

Patong Merlin:

Oud hotel, en dat zie je terug in alles, kleine, kamers, maakt een verouderde indruk, ligging erg goed, tegenover strand

sunset beach resort:

Mooi hotel, schone, en grote kamers, maar te ver van het centrum af, 30 minuten lopen of taxi/tuk-tuk maakt overuren.

En Banthai-beach:

Fijn hotel, kleine kamers, verouderd sanitair en erg duur (ligging perfect, midden in het centrum en toch rustig).

Wie heeft er ervaring met Duangjitt resort of weet een beter alternatief in dezelfde prijsklasse?

Dank!

Sabai
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 13
Lid geworden op: dinsdag 09 juni 2009, 12:32

Re: Duangjitt Resort, Patong Beach

#2 Bericht door Sabai » maandag 15 juni 2009, 08:41

Leuk hotel! Klein stukje lopen naar het strand en een behoorlijk stuk vanaf de Soi Bangla (10 a 15 minuten lopen). Persoonlijk vind ik dat laatste niet zo erg, het bevalt me eigenlijk erg goed. Het hotel zelf vind ik erg goed. Je hebt er meerdere hele fraaie zwembaden en in het zwembad een bar. Doet het altijd goed ;) Verder is het er goed verzorgd en heb je de beschikking over een (kleine) fitnesszaal. Er is ook een Spa en dat is erg goed te doen! Het ontbijt is redelijk en lunch/avondeten is goed. Ik ga er dit jaar weer naar toe, want het is me zoals gezegd erg goed bevallen.

Sabai
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 13
Lid geworden op: dinsdag 09 juni 2009, 12:32

Re: Duangjitt Resort, Patong Beach

#3 Bericht door Sabai » donderdag 13 augustus 2009, 07:27

Het hotel was weer prima. Ik heb me alleen wel een paar keer gestoord aan de nogal luidruchtige en vaak asociale Arabieren. Lig je aan het zwembad, gaat er zo'n burka naast je liggen die de telefoon gebruikt als mp3 speler met de nodige Arabische muziek... Op zich geen probleem, ware het niet dat ze geen oordopjes gebruikt, maar de luidspreker van de telefoon.

Voor het zwembad geldt een kledingvoorschrift. Onze Arabische vriendinnen trekken zich daar niets van aan en wandelen zo met burka (geen burikini) en al het zwembad in. Anderzijds werd vorig jaar wel mijn hulp ingeschakeld bij het verwijderen van een Engelse dame die haar t-shirt had aangedaan omdat ze nogal was verbrandt. De Thaise hotelbedienden vinden het kennelijk nogal lastig om de Arabieren aan te spreken op dit soort dingen, want (zo hoorde ik van een van de werknemers) ze hebben regelmatig ruzie gehad over dit soort dingen.

De laatste dag voor ons vertrek liep ik langs de zwembad en hadden de Arabieren het zover dat er Arabische muziek werd gespeeld op een volume dat je het aan de andere kant van het zwembad ook hoorde. Toen ik een Thaise hotelbediende hierop aansprak gaf ze aan dat ze het zelf ook drie keer niks vond.

Tot zover de negatieve punten, verder hebben we ons uitstekend vermaakt. Het hotel is goed, zwembad fantastisch en het personeel is behoorlijk vriendelijk. Voor mijn vrouw werd bijvoorbeeld gratis eten meegenomen van buiten. De postieve punten wegen voor mij zwaarder dan de paar negatieve punten.

marceziani
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 860
Lid geworden op: maandag 20 februari 2006, 19:40
Locatie: Waalre
Contacteer:

Re: Duangjitt Resort, Patong Beach

#4 Bericht door marceziani » maandag 17 augustus 2009, 15:00

De islamisering van de samenleving is zelfs tot aan Patong doorgedrongen. Werk aan de winkel voor Geert! :lol:

Maar even serieus. Bovenstaande drie nadelen zijn voor mij al genoeg om niet voor dit hotel te kiezen. Net zo min als dat ik tussen een meute luidruchtige Russen wil zitten tijdens mijn vakantie.
When people lose everything and they have nothing left to lose, they lose it.

marcje
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 44
Lid geworden op: dinsdag 02 september 2008, 07:37

Re: Duangjitt Resort, Patong Beach

#5 Bericht door marcje » dinsdag 18 augustus 2009, 08:47

Dank voor de updates!

Ik ga ervan uit dat tegen de tijd dat ik ga, zo eind september dat de arabieren alweer thuiszitten.
Mocht het niet zo zijn, zal ik de meest voorkomende nederlandse tranentrekkers downloaden en deze op bijzonder hoog volume afspelen naast het zwembad.

Tis wel lastig, in spanje zijn het de russen die de boel verpesten en de arabieren beginnen nu in patong.

Sabai
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 13
Lid geworden op: dinsdag 09 juni 2009, 12:32

Re: Duangjitt Resort, Patong Beach

#6 Bericht door Sabai » donderdag 20 augustus 2009, 13:38

Zoals ik hiervoor al schreef waren het slechts een paar vervelende ervaringen; de goede ervaringen wegen voor mij zwaarder... denk ik ;) Ben er nog niet helemaal over uit wat we volgend jaar doen, als we dan weer gaan. Ik heb verder niks tegen moslims, maar vind wel dat wanneer je in een ander land bent, je je toch een beetje hebt aan te passen, althans je je hebt te gedragen. Genoeg vervelende arabieren gezien deze vakantie, maar er zijn er ook die niet zo opvallen en zich wel gedragen. Maar ja, de vervelende mensen vallen nogal op doordat ze zich zo opvallend kleden ;)

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”