Chaweng Buri Resort op Koh Samui

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
thelatinworld
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 6
Lid geworden op: zondag 25 januari 2009, 11:38
Contacteer:

Chaweng Buri Resort op Koh Samui

#1 Bericht door thelatinworld » maandag 30 maart 2009, 19:23

Wie kan me meer vertellen over dit hotel en de omgeving.

Denise:-)
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 171
Lid geworden op: dinsdag 27 juni 2006, 13:55
Locatie: Haarlem

Re: Chaweng Buri Resort op Koh Samui

#2 Bericht door Denise:-) » dinsdag 31 maart 2009, 08:49

thelatinworld schreef:Wie kan me meer vertellen over dit hotel en de omgeving.

Het hotel zelf, ken ik niet, al ziet het er prima uit!
Verder is Chaweng beach erg mooi! Ik vond het een van de mooiere stranden van Koh Samui.
Erg toeristisch, maar dat is Koh Samui zowiezo...

Wanneer ga je, en ga je alleen naar Koh Samui?
Groetjes Denise
Love Thailand !!!

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Chaweng Buri Resort op Koh Samui

#3 Bericht door jumbo » dinsdag 31 maart 2009, 09:36

En je kunt er braziliaans buffet eten bij Zico....een evenement op zich
Had nog niet eerder een braziliaanse katoey zien dansen....burp
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

thelatinworld
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 6
Lid geworden op: zondag 25 januari 2009, 11:38
Contacteer:

Re: Chaweng Buri Resort op Koh Samui

#4 Bericht door thelatinworld » dinsdag 31 maart 2009, 16:37

Ik ga alleen en ik hoop half juni te gaan. Zit nog te dubben tussen HP of LO.
In het hotel heb ik meer kans om niet alleen aan een tafel te zitten, omdat je daar toch vaak de mensen tegen komt die er ook logeren.
Ik ga het liefst eten in een buffetrestaurant, zodat ik zelf kan zien wat ik eet en hoe het er uit ziet. Ik ben nogal zinnig met wat ik eet. Bij HP is het avondeten in het hotel buffet.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Chaweng Buri Resort op Koh Samui

#5 Bericht door jumbo » woensdag 01 april 2009, 02:31

thelatinworld schreef:Ik ga alleen en ik hoop half juni te gaan. Zit nog te dubben tussen HP of LO.
In het hotel heb ik meer kans om niet alleen aan een tafel te zitten, omdat je daar toch vaak de mensen tegen komt die er ook logeren.
Ik ga het liefst eten in een buffetrestaurant, zodat ik zelf kan zien wat ik eet en hoe het er uit ziet. Ik ben nogal zinnig met wat ik eet. Bij HP is het avondeten in het hotel buffet.
In Thailand zou ik toch voor LO kiezen, voldoende mogelijkheden zowel om zowel locaal als internationaal goed te eten
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Denise:-)
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 171
Lid geworden op: dinsdag 27 juni 2006, 13:55
Locatie: Haarlem

Re: Chaweng Buri Resort op Koh Samui

#6 Bericht door Denise:-) » woensdag 01 april 2009, 08:20

jumbo schreef:
thelatinworld schreef:Ik ga alleen en ik hoop half juni te gaan. Zit nog te dubben tussen HP of LO.
In het hotel heb ik meer kans om niet alleen aan een tafel te zitten, omdat je daar toch vaak de mensen tegen komt die er ook logeren.
Ik ga het liefst eten in een buffetrestaurant, zodat ik zelf kan zien wat ik eet en hoe het er uit ziet. Ik ben nogal zinnig met wat ik eet. Bij HP is het avondeten in het hotel buffet.
In Thailand zou ik toch voor LO kiezen, voldoende mogelijkheden zowel om zowel locaal als internationaal goed te eten
Ik ben het helemaal met Jumbo eens... Het lijkt mij niet fijn, de hele vakantie op 1 plek te eten, verder heb je overal aanspraak, zowel van de locals als van de toeristen ;) !

Hoe lang ga je...? Misschien is het een idee, om meerdere plaatsen aan te doen, ipv de gehele vakantie op 1 plaats te blijven.. :roll: ?
Groetjes Denise
Love Thailand !!!

thelatinworld
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 6
Lid geworden op: zondag 25 januari 2009, 11:38
Contacteer:

Re: Chaweng Buri Resort op Koh Samui

#7 Bericht door thelatinworld » woensdag 01 april 2009, 20:00

Ik wil graag 3 weken gaan en het wordt dan waarschijnlijk wel LO. Ik ben graag op 1 plaats en vandaar uit af en toe een dagtocht naar een plaats op het eiland.
Reis is niet zeker omdat ik pas ga boeken als ik van mijn izchias af ben of dat ik met een lichte pijnstiller pijnloos kan reizen. Lang zitten in een vliegtuig is op dit moment het grootste probleem voor mij.

BIRD
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 60
Lid geworden op: donderdag 26 februari 2009, 10:07

Re: Chaweng Buri Resort op Koh Samui

#8 Bericht door BIRD » woensdag 13 mei 2009, 10:24

Wij zijn vorige maand op Koh Samui geweest, chaweng beach en lamai beach zijn het populairst, en zelf had ik de voorkeur voor lamai beach omdat het daar niet zo druk op het strand is dus ka je lekker ongestoord zonnen en zwemmen in de zee...

Er is overal genoeg keuze om te eten, alleen zijn de prijzen op koh samui wel 2 keer zo hoog als bijv in bangkok en ik raad je aan om als je van pittig eten houdt dat aan te geven bij je bestelling want ik heb 2 keer een tom yum goong voorgeschoteld gekregen waar zowat helemaal geen smaak aanzat en chili's zaten er niet of nauwelijks in, dus je moet er echt om vragen ;)

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”