Eilanden in de Trang archipel

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
trudy
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 2
Lid geworden op: maandag 01 december 2008, 19:08

Eilanden in de Trang archipel

#1 Bericht door trudy » maandag 01 december 2008, 19:14

Wie is er bekend met de eilanden in de Trang archipel? Wij willen daarheen komende winter op vakantie gaan om te snorkelen.
Groeten,

Gebruikersavatar
trangerkuda
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 211
Lid geworden op: dinsdag 30 december 2008, 06:58
Locatie: Trang - Thailand

Re: Eilanden in de Trang archipel

#2 Bericht door trangerkuda » dinsdag 30 december 2008, 08:44

Het is wellicht al (te) laat om op je zoals ik zie op 1 december geplaatste vraag te reageren, maar ik heb je vraag pas vandaag voor het eerst gezien.

Mocht je nog niet naar Thailand - en meer specifiek naar de provincie Trang - vertrokken zijn, dan zou ik je aanraden om na aankomst in de stad Trang (met openbaar vervoer vanuit Bangkok goed bereikbaar met bus, trein of vliegtuig) op je gemak eens wat reisbureautjes in de stad Trang af te lopen (de meeste zijn gesitueerd nabij het treinstation), zij kunnen je allemaal informatie over de eilanden, accomodatie aldaar en mogelijkheden/onmogelijkheden ter plekke wat snorkelen of duiken betreft verstrekken. Uiteraard kun je op die wijze ook een goede indruk krijgen van de prijzen die voor een en ander gevraagd worden.

Mocht je in december al geweest zijn, dan zul je waarschijnlijk gemerkt hebben, dat dit hier in Thailand geldt als een piekseizoen - dus ook aan de prijzen is dat in die periode goed te merken - maar in januari en daarna wordt het wat prijzen betreft een stuk aantrekkelijker.

Hoe dan ook ik hoop, dat je een plezierige vakantie gehad hebt, c.q. nog zult hebben.

trudy
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 2
Lid geworden op: maandag 01 december 2008, 19:08

Re: Eilanden in de Trang archipel

#3 Bericht door trudy » vrijdag 02 januari 2009, 23:01

Bedankt voor je antwoord. We gaan pas eind januari 09 naar Thailand. Kun je me zeggen waar het mooier snorkelen is: bij Trang, Krabi of Phuket? Ben je bekend met de Trang archipel? Zou er graag wat meer over horen!
Groeten,
Trudy

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”