favoriete stad

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
foureyes
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 72
Lid geworden op: donderdag 26 juli 2007, 14:34

Re: favoriete stad

#46 Bericht door foureyes » maandag 02 juni 2008, 18:14

Hartelijk bedankt voor de antwoorden. Alle informatie is momenteel welkom, want mijn man en ik zitten te dubben om de wintermaanden dec/jan/feb of jan/feb/maart 2009 in Thailand door te brengen. We zullen een dezer dagen tickets moeten boeken, want ik heb begrepen dat het razend druk is in de winter. Grofweg wilden we met Eva Air naar Bangkok vliegen, een nacht in een hotel doorbrengen en dan de volgende dag naar Cha-Am gaan met bus of trein. Daar een tijdje doorbrengen. Een auto huren en afzakken naar Surat Thani. Dan oversteken naar Koh Samui. In Koh Samui zijn we eerder geweest en hebben we in Mae Nam aardige bungalows aan het strand gezien. Misschien dat we daar het laatste staartje van de reis kunnen doorbrengen. Dus in principe gaan we niet georganiseerd op reis. Vinden jullie dat wat voor 2 ouwe dibbesen van 65 ? We zijn nog wel jong van hart!

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: favoriete stad

#47 Bericht door jumbo » dinsdag 03 juni 2008, 03:31

foureyes schreef:Hartelijk bedankt voor de antwoorden. Alle informatie is momenteel welkom, want mijn man en ik zitten te dubben om de wintermaanden dec/jan/feb of jan/feb/maart 2009 in Thailand door te brengen. We zullen een dezer dagen tickets moeten boeken, want ik heb begrepen dat het razend druk is in de winter. Grofweg wilden we met Eva Air naar Bangkok vliegen, een nacht in een hotel doorbrengen en dan de volgende dag naar Cha-Am gaan met bus of trein. Daar een tijdje doorbrengen. Een auto huren en afzakken naar Surat Thani. Dan oversteken naar Koh Samui. In Koh Samui zijn we eerder geweest en hebben we in Mae Nam aardige bungalows aan het strand gezien. Misschien dat we daar het laatste staartje van de reis kunnen doorbrengen. Dus in principe gaan we niet georganiseerd op reis. Vinden jullie dat wat voor 2 ouwe dibbesen van 65 ? We zijn nog wel jong van hart!
Ouwe dibbesen?? hehehehe, het gros de zgn kenners beschouwen jullie als broekies
Lijkt me een goed plan.....veel plezier....
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

baahjun
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 3
Lid geworden op: maandag 24 december 2007, 07:03
Locatie: chiang mai

Re: favoriete stad

#48 Bericht door baahjun » dinsdag 10 juni 2008, 16:42

jongens waar is Chiang Mai gebleven, een stad met alle gemakken van een stad maar een dorpse sfeer.
Op je fietsje/brommertje naar de kroeg, en in korte tijd de stad uit. Nee, geen strand, maar wel een fantastich "winter"seizoen met goeie temperatuur. Dit is ab-so-luut een geweldige stad om te wonen. Als ze me d'r niet uitschoppen ga ik hier niet meer weg :)

Gebruikersavatar
Khemkhaeng
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1247
Lid geworden op: dinsdag 03 maart 2009, 15:42

Re: favoriete stad

#49 Bericht door Khemkhaeng » maandag 13 april 2009, 15:56

CHIANG MAI

Neko
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 9
Lid geworden op: dinsdag 26 mei 2009, 13:13

Re: favoriete stad

#50 Bericht door Neko » dinsdag 26 mei 2009, 15:06

Pattaya :)
Omdat ik daar het meest ben geweest, en het meeste ervaring heb.
(Ben ook in meerdere steden geweest hoor)

Khon Neua
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1028
Lid geworden op: woensdag 09 mei 2007, 12:34
Locatie: Chiang Rai / 's-Hertogenbosch

Re: favoriete stad

#51 Bericht door Khon Neua » dinsdag 26 mei 2009, 17:30

Chiang Rai is het voor mij.

Kleine stad maar nog net groot genoeg zodat er alles te krijgen is . Makelijk van de een naar de ander kant van de stad geen files .

Koele nachten hier in het noorden en geen smog van het verkeer zoals in bkk en chiang mai.

joris
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 150
Lid geworden op: dinsdag 14 april 2009, 08:03

Re: favoriete stad

#52 Bericht door joris » woensdag 27 mei 2009, 06:29

ik denk ook dat bangkok voor iedereen verschillend is !!
ik persoonlijk vind bangkok super, dit omdat er altijd wel iets te beleven en te doen is waar je op dat moment zin in hebt!!

bangkok is ook echt een stad die 24 uur leeft ! dit vind je in maar weinig steden in europa ,
Londen heb ik zo ervaren , maar bv amsterdam is toch op bepaalde tijdstippen uitgestorven !

bangkok , 24 uur per dag , 7 dagen per week ,

Bean
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 438
Lid geworden op: zaterdag 29 maart 2008, 16:23

Re: favoriete stad

#53 Bericht door Bean » woensdag 27 mei 2009, 06:55

joris schreef:ik denk ook dat bangkok voor iedereen verschillend is !!
ik persoonlijk vind bangkok super, dit omdat er altijd wel iets te beleven en te doen is waar je op dat moment zin in hebt!!

bangkok is ook echt een stad die 24 uur leeft ! dit vind je in maar weinig steden in europa ,
Londen heb ik zo ervaren , maar bv amsterdam is toch op bepaalde tijdstippen uitgestorven !

bangkok , 24 uur per dag , 7 dagen per week ,

Amsterdam is tov Bangkok een dorp .
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: favoriete stad

#54 Bericht door printen44 » woensdag 27 mei 2009, 08:02

Niet te vergeten Ngao, een bruisend metropool in het Noorden. Je moet alleen de stad niet te vlug benaderen met je auto, want anders vlieg je er zo door heen. :lol:

paisan
Waarschuwing!
Waarschuwing!
Berichten: 115
Lid geworden op: zondag 10 mei 2009, 04:04

Re: favoriete stad

#55 Bericht door paisan » zondag 31 mei 2009, 03:59

ik heb wel eens gehoord dat Korat ook wel de moeite waard is. Zit er aan te denken om Buriram te gaan verlaten.

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: favoriete stad

#56 Bericht door Ben » zondag 31 mei 2009, 05:08

paisan schreef:ik heb wel eens gehoord dat Korat ook wel de moeite waard is. Zit er aan te denken om Buriram te gaan verlaten.
Weet nogwel een leuk eiland voor je Elba . :mrgreen:

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: favoriete stad

#57 Bericht door dutch » zondag 31 mei 2009, 06:03

paisan schreef:ik heb wel eens gehoord dat Korat ook wel de moeite waard is. Zit er aan te denken om Buriram te gaan verlaten.
Korat is absoluut niks :evil:
Iedereen verveelt zich dood hier.Ik heb gehoord dat er velen zijn die de richting Buriram/Surin uit willen gaan. ;)
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

Gebruikersavatar
jodokus
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 919
Lid geworden op: zondag 09 juli 2006, 11:31
Locatie: Sattahip

Re: favoriete stad

#58 Bericht door jodokus » zondag 31 mei 2009, 07:31

Ben schreef:
paisan schreef:ik heb wel eens gehoord dat Korat ook wel de moeite waard is. Zit er aan te denken om Buriram te gaan verlaten.
Weet nogwel een leuk eiland voor je Elba . :mrgreen:
Napoleon had het daar ook naar zijn zin... :D

J.
Toch wel...

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: favoriete stad

#59 Bericht door printen44 » zondag 31 mei 2009, 08:30

Kwam wel later zijn Waterloo tegen.:D:D:D

paisan
Waarschuwing!
Waarschuwing!
Berichten: 115
Lid geworden op: zondag 10 mei 2009, 04:04

Re: favoriete stad

#60 Bericht door paisan » dinsdag 02 juni 2009, 03:40

we moeten wel verkassen Dutch , want het leger des heils in Buriram wil ons niet langer onderdak verschaffen. :mrgreen:

Plaats reactie

Terug naar “Steden”