Hua Hin aanrader augustus - huwelijksreis ?

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2005
Lid geworden op: vrijdag 07 oktober 2005, 11:25
Locatie: Vlaanderen

Re: Hua Hin aanrader augustus - huwelijksreis ?

#46 Bericht door JohanS » zaterdag 07 maart 2009, 09:31

Lirios schreef:
JohanS schreef:
Jim schreef:het gaat er niet zo zeer om of hua hin een bezoek waard is.
natuurlijk is 't een bezoek waard.

maar zeg nou zelf, zou jij er op huwelijksreis naar toe gaan?
Ik begrijp echt niet waarom, veel is afhankelijk van welk hotel je kiest; maar ieder zijn mening.
bv : Het volgende hotel, ok het is duur maar je spreek over een huwelijks reis, wij hebben het vorig jaar even gaan bekijken en het is fantastisch mooi en luxueus. Een perfecte huwelijksreis locatie vind ik. Dit is wel in Chaam maar het als voorbeeld bedoeld. http://www.pacificinthotels.com/gp/sov.html

Geef me eens een paar voorbeelden welke plaatsen je dan wel zou uitkiezen. Het kan zowel mezelf als andere hier op het forum alleen maar slimmer maken.
Bedoel je de Grand Pacific? Prachtig hotel. Daar niet van. Maar de boulevard en het strand daar, dat is in een woord "dismal".
Cha-Am vind ik totaal niet geschikt voor een huwelijksreis. Vooral in het weekend is het een hellhole.
Nu, kijk hier hebben we dus een groot menigs verschil want in het weekend komen heel veel Thais naar Chaam afgezkt en krijg je die typische sfeer van Thaise families die een dagje uit gaan.
Natuurlijk geeft dit extra drukte mee en is dit volledig anders dan een weekend in Pattya of Patong.
Maar ik kan er van genieten, vanaf de maandag is het dan veel rustiger.

Maar dat is voor mij ook een van de grote pluspunten van Thailand iedereen vind wel ergens zijn zin in Thailand, en gelukkig is dit niet steeds hetzelfde.
Om nog terug te komen of Chaam het ideale oord is voor een huwelijksreis; Tja ook hier zoveel koppels zoveel verschillende meningen maar ik weet ook wel dat er betere plaatsen zijn in Thailand maar indien je niet te ver van Bangkok wil zitten is Chaam / Hua Hin een mogelijkheid.

Plaats reactie

Terug naar “Steden”