Willem Khon Kaen is niet meer onder ons
- Denhakke
- Volwaardig lid
- Contacteer:
- Edje
- Expat
Dit is waarschijnlijk een van zijn laatste berichten geweest; 11-12-2007, 1.45
Zal wel lukken Ed... de 15e heb ik weer en afspraak in het Sirikit Heart Centre voor controle.. moet ook weer binnenkort naar de chirurg,
die wil mijn linker knie opereren en denkt dan dat mijn voet weer wat afslankt.. nou we zien wel hoe dat loopt, en hoe ik dan kan lopen..
ik hou je wel op de hoogte en zie uit naar je maatjes
groetjes aan Khun ,
willem
Ik heb het er moeilijk mee.
Zal wel lukken Ed... de 15e heb ik weer en afspraak in het Sirikit Heart Centre voor controle.. moet ook weer binnenkort naar de chirurg,
die wil mijn linker knie opereren en denkt dan dat mijn voet weer wat afslankt.. nou we zien wel hoe dat loopt, en hoe ik dan kan lopen..
ik hou je wel op de hoogte en zie uit naar je maatjes
groetjes aan Khun ,
willem
Ik heb het er moeilijk mee.
Groetjes; Edje
-
- komt net kijken
Willem is niet dinsdag maar gisteren overleden nu ik hoorde na alle commotie deze ochtend.
Zoals eerder gezegd heeft de Nederlandse Ambassade mij medegedeeld dat Buitenlandse Zaken te Den Haag zijn familie op de hoogte heeft gesteld. Van mijn vrouw die vandaag met Toy gesproken heeft begreep ik dat in ieder geval zijn dochter bereikt is.
Willem is in het harnas gestorven. Zijn hart heeft het in de vroege ochtend begeven terwijl hij een spelletje speelde achter zijn dierbare computer is mij gezegd.
Dat zal een vreemde gewaarwording worden volgend jaar in Khon Kaen. Niet meer effe een biertje drinken bij Willem onder het genot van garnalen en een babbeltje. Hij woonde op nog geen 10 minuten lopen afstand voor mij. In mei zijn wij er nog geweest en toen was het al duidelijk dat hij in een jaar tijd erg achteruit was gegaan.
Rust zacht.
Sterkte voor Toy, zoon en dochter
Zoals eerder gezegd heeft de Nederlandse Ambassade mij medegedeeld dat Buitenlandse Zaken te Den Haag zijn familie op de hoogte heeft gesteld. Van mijn vrouw die vandaag met Toy gesproken heeft begreep ik dat in ieder geval zijn dochter bereikt is.
Willem is in het harnas gestorven. Zijn hart heeft het in de vroege ochtend begeven terwijl hij een spelletje speelde achter zijn dierbare computer is mij gezegd.
Dat zal een vreemde gewaarwording worden volgend jaar in Khon Kaen. Niet meer effe een biertje drinken bij Willem onder het genot van garnalen en een babbeltje. Hij woonde op nog geen 10 minuten lopen afstand voor mij. In mei zijn wij er nog geweest en toen was het al duidelijk dat hij in een jaar tijd erg achteruit was gegaan.
Rust zacht.
Sterkte voor Toy, zoon en dochter
-
- Volwaardig lid
Ook ik schrok toen ik dit net las...
We raken met zijn allen iemand kwijt die op een zeer actieve manier deelnam aan dit forum. Ik kon zijn inbreng zeer waarderen.
Ik wens allereerst Willem een fantastisch hiernamaals.
Verder wens ik zijn vrouw heel veel sterkte.
Tot slot wil ik ook iedereen hier op dit forum condoleren met dit verlies.
Willem, rust zacht!
We raken met zijn allen iemand kwijt die op een zeer actieve manier deelnam aan dit forum. Ik kon zijn inbreng zeer waarderen.
Ik wens allereerst Willem een fantastisch hiernamaals.
Verder wens ik zijn vrouw heel veel sterkte.
Tot slot wil ik ook iedereen hier op dit forum condoleren met dit verlies.
Willem, rust zacht!
Sabaai sabaai
-
- heeft ervaring
Willem Khon Kaen
Willem rust zacht.
Ik heb je nog net niet persoonlijk leren kennen.
Helaas alleen contact per e-mail en in januari
zal ik je dus niet meer zien.
Sterkte aan alle naasten!
Karel
Ik heb je nog net niet persoonlijk leren kennen.
Helaas alleen contact per e-mail en in januari
zal ik je dus niet meer zien.
Sterkte aan alle naasten!
Karel
-
- Expat
- Contacteer:
-
- Erelid
WILLEM VAARWEL.
Hedenmorgen kreeg ik van Ben een telefoontje inzake het overlijden van WILLEM.
Zelf was ik in het ziekenhuis bij een alleenstaande landgenoot en goede vriend van 82 jaar, die we Maandag avond met zware voedselvergiftiging naar het ziekenhuis hadden gebracht.
Wij vreesden voor zijn heengaan, maar is inmiddels een beetje hersteld.
Zelf 70+ en wetende dat een eeuwig leven niet bestaat, en dan dit telefoontje omdat ik een paar dagen niet op het forum was.
Ik was sprakeloos. Ben zeer vaak met OME WILLEM aan het bekvechten geweest, en nu doet het vreselijk zeer.
Het leven gaat door, maar ik zou graag zien dat wij met elkaar een waardig afscheid signaal geven aan WILLEM bv in de vorm van bloemen hulde, dat hoort naar mijn mening bij het crematie feest van deze levens genieter.
WILLEM ik hoop dat ik nog een poosje mee mag spelen, en zal jou dan eindelijk een keer ontmoeten, want ik heb nimmer persoonlijk kennis met je gemaakt.
R I P
Hedenmorgen kreeg ik van Ben een telefoontje inzake het overlijden van WILLEM.
Zelf was ik in het ziekenhuis bij een alleenstaande landgenoot en goede vriend van 82 jaar, die we Maandag avond met zware voedselvergiftiging naar het ziekenhuis hadden gebracht.
Wij vreesden voor zijn heengaan, maar is inmiddels een beetje hersteld.
Zelf 70+ en wetende dat een eeuwig leven niet bestaat, en dan dit telefoontje omdat ik een paar dagen niet op het forum was.
Ik was sprakeloos. Ben zeer vaak met OME WILLEM aan het bekvechten geweest, en nu doet het vreselijk zeer.
Het leven gaat door, maar ik zou graag zien dat wij met elkaar een waardig afscheid signaal geven aan WILLEM bv in de vorm van bloemen hulde, dat hoort naar mijn mening bij het crematie feest van deze levens genieter.
WILLEM ik hoop dat ik nog een poosje mee mag spelen, en zal jou dan eindelijk een keer ontmoeten, want ik heb nimmer persoonlijk kennis met je gemaakt.
R I P
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was
dat iedereen gelukkig was
- Jim
- Volwaardig lid
alles is wel zo'n beetje gezegd.
erg jammer maar hij heeft zich wel vermaakt de laatste jaren denk ik.
veel sterkte toegewenst voor de achterblijvers.
hopelijk blijft dit voor een lange tijd het enige topic in deze wall of fame.
erg jammer maar hij heeft zich wel vermaakt de laatste jaren denk ik.
veel sterkte toegewenst voor de achterblijvers.
hopelijk blijft dit voor een lange tijd het enige topic in deze wall of fame.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”
-
- heeft ervaring
Een suggestie:( Ik weet niet of de beheerder ( admin) van dit forum dit ook leest). Links bij de naam staat een rang : "volwaardig lid" en "komt net kijken" etc. Maak bij zijn naam een "rang" genaamd":
"erelid+" . Zo blijft hij altijd in ere.
arno
Admin edit: Gisteren, kort na het ontvangen van dit droevige bericht heeft Willem de status van Erelid gekregen.
Chang
arno
Admin edit: Gisteren, kort na het ontvangen van dit droevige bericht heeft Willem de status van Erelid gekregen.
Chang
-
- Volwaardig lid
Zoals ik het verneem heeft hij een "mooie" dood gehad, achter zijn pc een spelletje aan het spelen. Hartstilstand dus heeft hij niet echt geleden, mss beter zo dan een lange lijdensweg met operaties enz.. waar niemand echt beter van wordt. Goed idee van Arno, hij zou er fier opzijn mocht hij weten dat hij erelid was...
chok dee
-
- Volwaardig lid
Willem is al erelid geworden.arno schreef:Een suggestie:( Ik weet niet of de beheerder ( admin) van dit forum dit ook leest). Links bij de naam staat een rang : "volwaardig lid" en "komt net kijken" etc. Maak bij zijn naam een "rang" genaamd":
arno
Live your dream, don't dream your life.
- jodokus
- Volwaardig lid
Een paar dagen niet op het forum geweest, en dan is dit het eerste bericht wat ik lees, en dan schrik je wel even.
We geloven zo graag dat we het eeuwige leven hebben, maar het tegendeel bewijst weer eens, dat we van een markant forumlid, afscheid moeten nemen.
Willem, bedankt voor de humor, en de lekkere recepten.
Veel sterkte aan de nabestaanden.
We geloven zo graag dat we het eeuwige leven hebben, maar het tegendeel bewijst weer eens, dat we van een markant forumlid, afscheid moeten nemen.
Willem, bedankt voor de humor, en de lekkere recepten.
Veel sterkte aan de nabestaanden.
Toch wel...