waar naar toe in juni?

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

#16 Bericht door Ben » dinsdag 11 december 2007, 18:24

Falcon schreef:hahaha, het cabinepersoneel is niet van ze af te slaan.
Die zijn zo verlekkerd op halfbloedjes, das bijna niet normaal meer.
En echt niet alleen als de kids druk zijn, ook als ze rustig en stil zitten komen ze keer op keer langs om ze op te pakken en om met ze mee de cockpit in te gaan.

Afgelopen vakantie vlogen we wederom met China Airlines. Toevallig herkende wij een stewardes van het jaar ervoor (geloof me, die was zo mooi, die herken ik over 10 jaar ook nog wel...). Maar nog leuker was dat zij ons herkende dankzij de 2 kleine, met wie ze toen de hele tijd bezig waren.
Oh was jij dat en ik maar wachten op mijn biertje :lol:

Ik ben het met je eens dat er excessen zijn. Die ervaring heb ik ook en ik heb me daar toen ook aan geergerd. Maar desondanks hebben ze wel het recht om naar Thailand op vakantie te gaan. Zet gewoon een koptelefoon op of neem een flinke slaappil.
Je hebt idd alle recht om je kind mee naar Thailand mee te nemen
maar als kinderen continu liggen te bleren wil dat niet zeggen dat ik me aan moet passen met medicijnen .

Er zijn voor kinderen ook hulpmiddeltjes om ze stil te krijgen
ze hebben al een fikse korting op het ticket of gaan zelfs gratis mee
dan vindt ik dat ouders er wel degelijk rekening mee kunnen houden dat al die anderen het volle pond betaald hebben voor een vlucht .

Ik begrijp Kees ook wel liesendries nemen hun kinderen mee op vac
of ze zich er iets van herrineren betwijfel ik maar dat terzijde gelaten .
Falcon gaat naar opa en oma met de kleine , een Thai sleept zijn kinderen ook overal naar toe vaak net geboren en ze sjokken al aan.

Het ieder voor zich wel of niet maar een crijsend kind in het vliegtuig is nooit leuk .

Nu nog een resort aan de Oostkust waar Lies en Dries met de kinderen kunnen hijsen en krijsen :lol:

Gebruikersavatar
Kees
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1182
Lid geworden op: donderdag 16 juni 2005, 19:43
Locatie: Doi Saket, Talad Khwan

#17 Bericht door Kees » dinsdag 11 december 2007, 18:25

Onder tussen zijn we redelijk off-topic gegaan, maar het gaat mij persoonlijk niet om of de ouders en/of mede passagiers er problemen mee hebben om zulke jonge kinderen zo'n lange vliegreis te laten maken, maar of die kinderen het zelf prettig vinden om 12 uur in die kist te zitten/hangen/liggen. Maar hopelijk weten de ouders wel wat ze hun kind wel of niet kunnen laten beleven/ondergaan.
Wij volwassene weten waarvoor we het doen en nemen de lange zit op de koop toe.
En als die kinderen eenmaal in Thailand zijn, dan zullen ze het waarschijnlijk zeker naar hun zin hebben, want de Thai zijn zeker zeer kind vriendelijk.
@Falcon, ja wij nemen inderdaad altijd een slaappil, en vooraf een heerlijke borrel :wink: om te lange reis te overbruggen.


Falcon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 282
Lid geworden op: dinsdag 03 april 2007, 08:21

#19 Bericht door Falcon » dinsdag 11 december 2007, 18:57

Kees schreef: @Falcon, ja wij nemen inderdaad altijd een slaappil, en vooraf een heerlijke borrel :wink: om te lange reis te overbruggen.
Het zijn trouwens lang niet altijd alleen kinderen die voor overlast zorgen.
Dronken ouderen onder een roes van drank en slaapmiddelen die het hele vliegtuig wakker houden met hun gesnurk...... :wink:
Sabaai sabaai

liesdries
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 2
Lid geworden op: maandag 10 december 2007, 20:29

#20 Bericht door liesdries » dinsdag 11 december 2007, 22:19

Ik geloof niet dat ik de discussie aan wil gaan. De vlucht is al geboekt, dus gaan doen we zeker. Niemand kan me daarin ontmoedigen. We hebben er ontzettend veel zin in!
Bedankt voor de tips qua eilanden en resorts. Ik ga morgen eens surfen op zoek naar een leuk resort.

groeten, Lisette

Falcon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 282
Lid geworden op: dinsdag 03 april 2007, 08:21

#21 Bericht door Falcon » dinsdag 11 december 2007, 22:32

Waar je ook naar toe gaat en gaat boeken...boek niet te lang. Als je daar bent zie je vaak leukere plekken en dan kan je er al na een paar dagen naartoe.

Heel veel plezier in ieder geval. Je kind(eren) zullen dat zeker hebben.
Sabaai sabaai

Corinne
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 430
Lid geworden op: zondag 19 maart 2006, 12:53
Locatie: Oostvoorne

#22 Bericht door Corinne » dinsdag 11 december 2007, 23:40

Falcon schreef:
Kees schreef: @Falcon, ja wij nemen inderdaad altijd een slaappil, en vooraf een heerlijke borrel :wink: om te lange reis te overbruggen.
Het zijn trouwens lang niet altijd alleen kinderen die voor overlast zorgen.
Dronken ouderen onder een roes van drank en slaapmiddelen die het hele vliegtuig wakker houden met hun gesnurk...... :wink:
Het zijn ook vaak aandacht vragende ouders die zo nodig alle aandacht opeisen met hun zogenaamd lieve kindertjes :wink:

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”