Iemand in Patong, bestaat dit restaurantje nog ?

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
annev
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 78
Lid geworden op: dinsdag 30 oktober 2007, 15:02

Iemand in Patong, bestaat dit restaurantje nog ?

#1 Bericht door annev » maandag 05 november 2007, 15:15

In augustus 2006 waren we in Patong op vakantie. We hebben er op de prachanukro Road 30/3 een heerlijk restaurantje ontdekt. Het bevindt zich vlak bij de locale markt , die er 2 keer per week plaatsvindt. Nu gaan we binnenkort terug naar Patong, en we zouden eigenlijk nu al graag willen weten of dit nog bestaat. Het heet Pop Thai Food, en het is een soort van open eethuis met buitenkeuken, uitgebaat door lokale mensen.
Iemand in Patong momenteel die er ooit voorbij komt en hier eens kan laten weten of het nog bestaat ?

johannes300
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 36
Lid geworden op: woensdag 09 mei 2007, 07:05

#2 Bericht door johannes300 » donderdag 22 november 2007, 12:59

Annev,

Ik heb even de google o matic gebruikt en kan je melden dat het nog bestaat.

Het ziet er leuk uit, als ik weer eens op Phuket kom ga ik er een kijkje nemen, wat drinken en eten.

http://www.pop-thai-restaurant.com/


Groetjes

Johan

annev
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 78
Lid geworden op: dinsdag 30 oktober 2007, 15:02

#3 Bericht door annev » donderdag 22 november 2007, 15:37

Leuk, dan kunnen we er weer lekker gaan eten binnenkort. Ik denk wel dat ze ons nog gaan kennen, we waren indertijd hun eerste klanten :D
Als je in Patong komt, moet je er zeker eens gaan eten.

Phuket Dragon
Expat
Expat
Berichten: 771
Lid geworden op: dinsdag 16 januari 2007, 09:43
Locatie: Cherntalay, Durban etc...

#4 Bericht door Phuket Dragon » donderdag 22 november 2007, 16:53

annev schreef:Leuk, dan kunnen we er weer lekker gaan eten binnenkort. Ik denk wel dat ze ons nog gaan kennen, we waren indertijd hun eerste klanten :D
Als je in Patong komt, moet je er zeker eens gaan eten.
Aha schuin tegen over de Honda Bike dealer zie ik. Foto op de website is zeker gemaakt toen het geen hoogseizoen was erg stil op de weg. Ben daar nog nooit binnen gelopen zal het ook eens proberen.
Patong is in een jaar tijd een hoop veranderd. Veel plat en weer nieuwbouw, de 1 gaat de ander komt, eenrichtings verkeer....Young Ceylon open zijn er enkele om op te noemen.
'Luctor et Emergo' Worstel en kom boven

Gebruikersavatar
Denhakke
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 516
Lid geworden op: woensdag 04 januari 2006, 19:37
Locatie: Herselt
Contacteer:

#5 Bericht door Denhakke » donderdag 22 november 2007, 17:59

Phuket Dragon schreef: Young Ceylon open zijn er enkele om op te noemen.
"Jungceylon" zal je bedoelen, dat is inderdaad de moeite om eens een halve dag in rond te lopen.

annev
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 78
Lid geworden op: dinsdag 30 oktober 2007, 15:02

#6 Bericht door annev » donderdag 22 november 2007, 21:01

Zeker doen er eens gaan eten, je zal niet teleurgesteld zijn. Ik zou zeggen doe ze de groeten van Anne en Patrick from Belgium, misschien kan je onze aantekening in hun gastenboek aanduiden, dan weten ze het vast wel, heel vooraan, na de australiers :D
Bezoek dan ook eens de lokale markt een beetje verder, ben helaas vergeten welke dagen, was begin van de week, dat weet ik nog wel. Kon je ook heerlijke dingen, eten krijgen. Trouwens de Banzaan, de versmarkt in Patong is zeker ook de moeite waard om eens binnen te springen. Waren we alvast maar een paar weken verder, ik kijk er echt naar uit om terug te gaan.

Plaats reactie

Terug naar “Steden”