Walking street Pattaya

Reisverhalen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

#16 Bericht door Wouter_Udon » donderdag 25 oktober 2007, 09:40

Moet je iets wat onlosmakelijk met Thailand verbonden is negeren? Wegstoppen? Doen alsof het er niet is?
Alhoewel ik dit deel van Pattaya niet echt kan waarderen, en velen met mij, lijkt me dat geen goed plan.
Laat iedereen maar zien wat er te koop is zodat een ieder zijn eigen keuze daarin kan maken. Het hele leven bestaat tenslotte uit het maken van keuzes.
Live your dream, don't dream your life.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: zonder verdere discussie.....

#17 Bericht door jumbo » donderdag 25 oktober 2007, 09:41

Videomaster schreef:Als ik de laatse twee reacties lees denk ik... doe zo verder... de derde laatste echter is zo veel als:"hoepel op man, wat kom je hier doen?" "wij weten alles beter dan jij"..... twee tegen eentje, verder doen dus.
Ik zeg niet hoepel op, en ook niet dat ik alles beter weet, ik geef aan de je je journalistieke kwaliteiten wat mij betreft beter kunt richten op actuelere onderwerpen
Maar je mag het lezen zoals je het wilt lezen, achterhaald 'nieuws' blijft het

IK stoor me vaak aan dit soort onderwerpen omdat ze niet accuraat zijn of een verkeerd beeld geven die dan ook nog eens geaccepeteerd worden zoals aan andere reacties op mijn bericht te zien

Prostitutie was hier allang en breed voor de Amerikanen er waren
Prostitutie hier is voor 95% toegewijd aan de Thai zelf
Er wonen niet enkele maar zeer vele expats in Pattaya
Ook toen waren het boerenmeisjes en logen ze al over hun afkomst
In een land met 3% werkloosheid kan men moeilijk geloven dat er geen ander werk is.........

J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

#18 Bericht door dutch » donderdag 25 oktober 2007, 09:43

Mijn enige bemerking is,dat het allemaal al zo doorgekauwd is.
Google wat en je wordt er mee doodgegooid.
Geeft verder niets hoor,geniet er van en ik ga een deurtje verder :lol:

Videomaster
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 32
Lid geworden op: vrijdag 25 augustus 2006, 00:45
Locatie: Khon Kaen

bedenkingen

#19 Bericht door Videomaster » donderdag 25 oktober 2007, 09:48

Als ik alle reacties eens op een rijtje zet, denk ik bij mezelf.... wat mag er nog gepost worden, en wat niet?...... De bekende drie aapjes..."horen, zien, zwijgen en niet posten"?
Greets Videomaster

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: bedenkingen

#20 Bericht door jumbo » donderdag 25 oktober 2007, 09:52

Videomaster schreef:Als ik alle reacties eens op een rijtje zet, denk ik bij mezelf.... wat mag er nog gepost worden, en wat niet?...... De bekende drie aapjes..."horen, zien, zwijgen en niet posten"?
Niemand die zegt dat je niet mag posten, volgens je eigen telling staan er meer achter je en ondanks dat we niet in een democratie wonen kunnen we dat principe hier wel handhaven lijkt mij
De pijp aan Maarten geven na wat minder positieve berichten??? geen ruggegraat??

J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: bedenkingen

#21 Bericht door dutch » donderdag 25 oktober 2007, 09:58

Videomaster schreef:Als ik alle reacties eens op een rijtje zet, denk ik bij mezelf.... wat mag er nog gepost worden, en wat niet?...... De bekende drie aapjes..."horen, zien, zwijgen en niet posten"?
Wel wat zwaar overtrokken hoor.
Post maar lekker,maar ik denk dat je zeer goed weet wat sommigen bedoelen met wat eenvoudige kritiek op alleen (wederom) dit onderwerp.

Videomaster
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 32
Lid geworden op: vrijdag 25 augustus 2006, 00:45
Locatie: Khon Kaen

pijp

#22 Bericht door Videomaster » donderdag 25 oktober 2007, 10:01

Geen kwestie van die alom bekende pijp..... kwestie van iemand die een van zijn eerste berichten te plaatste, en dat meteen in de kelder geduwd wordt..... ruggegraat genoeg, maar blijft nog steeds de vraag, wat mag er dan nog wel geplaatst worden?

ps: ik heb ook niet geschreven dat je zei van "hoepel op"... zo komt het echter wel over.

End off story
Greets Videomaster

Gebruikersavatar
Kees
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1182
Lid geworden op: donderdag 16 juni 2005, 19:43
Locatie: Doi Saket, Talad Khwan

#23 Bericht door Kees » donderdag 25 oktober 2007, 10:01

Aan de topic is duidelijk te zien waar het over gaat. En gezien de reacties is het waarschijnlijk reden genoeg op deze toch te lezen. Als we hier nu moeten uitmaken wat wel en niet op het forum geschreven mag/kan worden, dan is het eind wel zoek.
Dus lees wat je lezen wil en de rest laat je zo!

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

#24 Bericht door jumbo » donderdag 25 oktober 2007, 10:21

Kees schreef:Aan de topic is duidelijk te zien waar het over gaat. En gezien de reacties is het waarschijnlijk reden genoeg op deze toch te lezen. Als we hier nu moeten uitmaken wat wel en niet op het forum geschreven mag/kan worden, dan is het eind wel zoek.
Dus lees wat je lezen wil en de rest laat je zo!
Knap dat jij dat kan Kees, er had overigens heel wat anders kunnen staan.
Aan het hoofd herken je alleen het onderwerp niet de discussie of zoals hier een beleving

J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
Kees
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1182
Lid geworden op: donderdag 16 juni 2005, 19:43
Locatie: Doi Saket, Talad Khwan

#25 Bericht door Kees » donderdag 25 oktober 2007, 12:14

jumbo schreef:
Kees schreef:Aan de topic is duidelijk te zien waar het over gaat. En gezien de reacties is het waarschijnlijk reden genoeg op deze toch te lezen. Als we hier nu moeten uitmaken wat wel en niet op het forum geschreven mag/kan worden, dan is het eind wel zoek.
Dus lees wat je lezen wil en de rest laat je zo!
Knap dat jij dat kan Kees, er had overigens heel wat anders kunnen staan.
Aan het hoofd herken je alleen het onderwerp niet de discussie of zoals hier een beleving

J
Een ieder die ooit in Pattaya is geweest weet, minimaal, wat er zo'n beetje te beleven valt op/in de Walking street.
Maar laten we nou verder niet overdrijven, wat de stukjes van Videomaster betreft, want ik ga er van uit dat hij dat met de beste bedoelingen heeft geplaatst (dus info over Thailand in het algemeen) en niet om hier een discussie te beginnen over Pattaya.

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: pijp

#26 Bericht door dutch » donderdag 25 oktober 2007, 12:35

Videomaster schreef:Geen kwestie van die alom bekende pijp..... kwestie van iemand die een van zijn eerste berichten te plaatste, en dat meteen in de kelder geduwd wordt..... ruggegraat genoeg, maar blijft nog steeds de vraag, wat mag er dan nog wel geplaatst worden?

ps: ik heb ook niet geschreven dat je zei van "hoepel op"... zo komt het echter wel over.

End off story
Beste videomaster.
Ik heb zelden een blog gezien met zoveel leuke,interessante,normale dingen van alle dag en wel specifiek betreffende de Isaan. :D
Ik zei niet voor niets dat ik hem als "vast" gepind heb.
Waarom dan als je zoals je zegt, net hier begint te plaatsen, juist DAT onderwerp er uit gepikt.?
Niemand verbied je hier iets en dat zal ook nooit gebeuren,maar het is en blijft een uitgekauwd en controversieel onderwerp.
:(

carpediem
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2277
Lid geworden op: zaterdag 18 november 2006, 18:17
Locatie: amsterdam

#27 Bericht door carpediem » donderdag 25 oktober 2007, 13:10

dutch schreef:Je kan dit toch geen reisverhaal noemen.!
Het is weer het ouwe liedje over de bargirls in Pattaya.
Een dankbaar onderwerp op diverse fora.
Overigens op vele fora een "verboden" item vanwege de vele controverses die het oplevert en ik neig het daarmee eens te zijn.
Ik nijg er naar dit een slecht idee te vinden.
Je kunt het fenomeen Pattaya niet verbloemen. Het is er en er gebeurt veel.
Barmeisjes vind je tegenwoordig overal en de dingen die in verband daarmee gebeuren kun je niet verzwijgen.
Het is wel de manier over hoe er soms gesproken wordt over dit hele gebeuren, maar dat is geen reden om het te verbieden.
Tenslotte bepalen we toch zelf welke onderwerpen we lezen.
En zolang er nog vele andere leuke en belangrijke onderwerpen zijn zal het heus niet de overhand nemen.

Nieuws of geen nieuws, de reportage van videomaster vond ik heel aardig.
pluk de dag (carpediem)

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

#28 Bericht door dutch » donderdag 25 oktober 2007, 13:23

carpediem schreef:
dutch schreef:Je kan dit toch geen reisverhaal noemen.!
Het is weer het ouwe liedje over de bargirls in Pattaya.
Een dankbaar onderwerp op diverse fora.
Overigens op vele fora een "verboden" item vanwege de vele controverses die het oplevert en ik neig het daarmee eens te zijn.
Ik nijg er naar dit een slecht idee te vinden.
Je kunt het fenomeen Pattaya niet verbloemen. Het is er en er gebeurt veel.
Barmeisjes vind je tegenwoordig overal en de dingen die in verband daarmee gebeuren kun je niet verzwijgen.
Het is wel de manier over hoe er soms gesproken wordt over dit hele gebeuren, maar dat is geen reden om het te verbieden.
Tenslotte bepalen we toch zelf welke onderwerpen we lezen.
En zolang er nog vele andere leuke en belangrijke onderwerpen zijn zal het heus niet de overhand nemen.

Nieuws of geen nieuws, de reportage van videomaster vond ik heel aardig.
Hoop dat je begrijpt waarom ik "verboden" tussen aanhalingstekens heb geplaatst.Tevens geef ik in mijn verdere reacties duidelijk aan dat een verbod geen optie is.

carpediem
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2277
Lid geworden op: zaterdag 18 november 2006, 18:17
Locatie: amsterdam

#29 Bericht door carpediem » donderdag 25 oktober 2007, 14:18

Dutch schreef:
maar het is en blijft een uitgekauwd en controversieel onderwerp.

uitgekauwd
Voor mensen die nieuw zijn niet

controversieel
Dat is wel zo aantrekkelijk

Wie was het ook weer? Eva die de verboden vrucht at.
pluk de dag (carpediem)

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

#30 Bericht door Jim » donderdag 25 oktober 2007, 14:24

toch weer 28 reacties op dit uitgekauwde onderwerp ;)
en dat gaat het niet eens over de inhoud vh onderwerp maar of het gepost had mogen worden :)

zal ik 't volgende week nog eens dunnetjes overdoen met m'n videoreportage van patpong? :DD :lol:
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Plaats reactie

Terug naar “Reisverhalen”