Full Moon Party Koh Phangan

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
jipke
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 53
Lid geworden op: vrijdag 21 april 2006, 15:19
Locatie: Roosendaal

Full Moon Party Koh Phangan

#1 Bericht door jipke » woensdag 01 augustus 2007, 15:50

28 aug wil ik naar de Full Moon Party op Koh Phangan gaan. Nu lees ik op internet bij bijna alle bungalow' s dat ik minstens voor 3/5 of zelfs 7 nachten moet boeken, bovendien schrik ik me kapot van de prijzen. Ergens anders lees ik weer dat rond de Full Moon Party het hele eiland vol is geboek.

In december 2002 ben ik daar ook naar die Party geweest en was er op de dag zelf nog redelijk gemakkelijk iets te overnachten te vinden.

Is het in die paar jaar zo veranderd ? Of moet ik me gewoon niet gek laten maken door wat ik lees en kan ik er gewoon op de bonnefooi heengaan ?

Alvast dank voor de info

Jipke :)

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

#2 Bericht door Jim » woensdag 01 augustus 2007, 17:48

je kan ook op samui blijven en 's avonds met de speedboat naar pha ngan en om 6 's morgen weer terug.
is niet zo duur maar ook niet geheel ongevaarlijk.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

jipke
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 53
Lid geworden op: vrijdag 21 april 2006, 15:19
Locatie: Roosendaal

#3 Bericht door jipke » woensdag 01 augustus 2007, 18:12

Ja ik weet dat dat kan, maar heb niet zoveel zin om op Koh Samui te logeren, maarja, het is een optie in elk geval.

Inge
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 330
Lid geworden op: vrijdag 05 mei 2006, 12:14

full moon

#4 Bericht door Inge » donderdag 02 augustus 2007, 09:27

Ik ben zelf vorig jaar november op de full moon party geweest.
Wij hadden voor de zekerheid naar een hotel gebeld vanaf Samui, maar toen we op Kho Phanang kwamen hebben we toch maar een andere genomen. Ik weet niet het niet meer zeker, maar als je de boot afkomt (vanaf Buddha beach/Samui) gelijk rechts zit Rin Beach resort. Ze hebben huisjes vanaf 1000 bath(net voor onze neus weg!) , appartement 1500 bath en huisjes 1800 bath, en watervilla´s vanaf 2500. Wij kwamen aan om +/- 11 uur . 1 dag voor de fullmoon en nog keus genoeg.

jipke
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 53
Lid geworden op: vrijdag 21 april 2006, 15:19
Locatie: Roosendaal

#5 Bericht door jipke » donderdag 02 augustus 2007, 17:09

Dank je ! Ik gok het er maar op, vind dat van te voren boeken eigenlijk niets voor mij. Wel duur allemaal zeg. Ben vorig jaar drie weken in Thailand geweest en heb maximaal 500 bath betaald voor een huisje voor 2 personen. Misschien is het zuiden wel duurder en ligt het daaraan.

Inge
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 330
Lid geworden op: vrijdag 05 mei 2006, 12:14

#6 Bericht door Inge » dinsdag 07 augustus 2007, 18:25

Was dit nog even vergeten, google even op rinbeach hotel, ze hebben een mooie website. een paar dagen in een wat duurder hotel is ook niet erg, heerlijk zwembad, geen last van herrie, 5 min,lopen van fullmoonparty, geniet er maar van.

jipke
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 53
Lid geworden op: vrijdag 21 april 2006, 15:19
Locatie: Roosendaal

#7 Bericht door jipke » zaterdag 25 augustus 2007, 04:35

Dank ! We varen er morgenochtend heen van hier ( Koh Tao ) en hopen nog iets te vinden. Wordt vervolgd.....

jipke
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 53
Lid geworden op: vrijdag 21 april 2006, 15:19
Locatie: Roosendaal

#8 Bericht door jipke » dinsdag 04 september 2007, 17:46

Heb nog een onderkomen gevonden, kamer met airco voor 1200 bath. Nog wel rond gekeken naar iets anders omdat ik naast een bouwput zat, maar alles zat vol.

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”