Welk strand in augustus?

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Lisette77
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 1
Lid geworden op: zaterdag 30 juni 2007, 17:25

Welk strand in augustus?

#1 Bericht door Lisette77 » zaterdag 30 juni 2007, 17:29

Wij vliegen in augustus naar Thailand. De laatste week van augustus willen we doorbrengen aan het strand. Samui en ongeving hebben we al gezien. Dus eigenlijk willen we nu graag naar Krabi, Phi Phi etc. Een aantal echte Thailand kenners raden ons dat echter af omdat ze bang zijn voor veel regen. Zijn er mensen die in augustus ook prima weer hebben gehad rond krabi? Of is de kans wel heel groot dat het alleen maar regent en bewolkt is?

Gebruikersavatar
pietk
Expat
Expat
Berichten: 445
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2005, 14:48
Locatie: Chiangmai

#2 Bericht door pietk » zondag 01 juli 2007, 00:57

Afgelopen jaar, eind augustus, een paar dagen naar Krabi geweest. Geen regen gehad, geluk? Het is in de regentijd toch niet zo dat het iedere dag de gehele dag regent, meestal op de namiddag en/of avond een lekkere bui.
Persoonlijk heb ik hier geen problemen mee.
Maar ja gelukkig hebben wij niet in de hand hoeveel regen er in een bepaalde periode ergens valt. Ben bijvoorbeeld verleden jaar ook in augustus even in Nederland geweest. Normaal gesproken toch een "zomerse maand". Het regende als een gek en dagen achtereen. En als ik nu lees hoe het weer in Nederland is, dan denk ik ook wel eens, dit hoort in juni toch anders te zijn.

Het is gewoon afwachten en niet voorspelbaar.

plonske
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 16
Lid geworden op: maandag 25 juni 2007, 16:23
Locatie: Thailand, Koh Samui
Contacteer:

#3 Bericht door plonske » zondag 08 juli 2007, 02:48

Nou, laat je niet afschrikken door het regenseizoen. Je komt zeker terug thuis als een bruin gebakken kipje. :lol:

Krabi, Lanta, Phuket, Kao Lak allemaal hebben ze hun charmes...

Naar mijn mening keuze zat.

Veel plezier in het zonnige zuiden

Plonske,
Gunter VANPAMEL
+66 0833623652
http://www.banleelawadee.bloggen.be

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”