Van Chang Mai naar Phi Phi....

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Denise:-)
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 171
Lid geworden op: dinsdag 27 juni 2006, 13:55
Locatie: Haarlem

Van Chang Mai naar Phi Phi....

#1 Bericht door Denise:-) » zaterdag 23 juni 2007, 10:49

Wie kan mij vertellen hoe je het beste van Chang Mai naar Phi Phi gaat... Normaal ging ik met het vliegtuig richting Koh Samui, en bleef op dat eiland. Dit keer wil ik graag een ander eiland zien, en uit de verhalen bijkt Phi Phi toch wel 1 van de mooiste te zijn (of heeft er iemand een ander tip ?)
Zou graag wel richting eilanden gaan met het vliegtuig, al is dit alleen maar om de reistijd te verkorten (een maandje gaat al zo snel..)
Maar waar kan ik het beste naar toe vliegen..? en hoeland duurt het vanuit daar om op Phi Phi te komen..?

Alvast :thanks: voor de reacties !!!!
Groetjes Denise
Love Thailand !!!

Gebruikersavatar
pietk
Expat
Expat
Berichten: 445
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2005, 14:48
Locatie: Chiangmai

#2 Bericht door pietk » zaterdag 23 juni 2007, 11:10

Ik heb dat wel eens gedaan vanuit Chiangmai naar Bangkok en vandaar naar Krabi, daar op de boot naar Phi Phi.
Een andere mogelijkheid is via phuket. Je kan dan met Thai airways een non stop vlucht krijgen vanaf chiangmai naar Phuket. 1 vlucht per dag en duurt iets meer dan twee uur.

Denise:-)
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 171
Lid geworden op: dinsdag 27 juni 2006, 13:55
Locatie: Haarlem

#3 Bericht door Denise:-) » zondag 24 juni 2007, 10:54

Van Chang Mai naar Phuket klinkt goed, kunnen we misschien nog 1 a 2 daagjes in Phuket blijven... vanuit daar neem je dan de boot....
Naar mijn beleving kan je overal in Phuket een boot boeken, toch..?
Kan mij herinneren dat ik nooit problemen heb gehad met het boeken van tickets, ook maar ergens naar toe.
Meestal regelden de Thaien in Chang Mai de tickets van het vliegtuig, en brachten ons ook nog is naar het vliegveld. Zal wel wat kosten, maar ik vind het geweldig. Die service hoef je in NL niet te verwachten..

Van Phuket naar Koh Phi Phi, is dat lang met de boot... :?:

Greetingzzzzzzz.......
Groetjes Denise
Love Thailand !!!

stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

#4 Bericht door stevenl » maandag 25 juni 2007, 04:53

Tickets Phuket-Phi Phi of Krabi-Phi Phi kun je overal kopen, geen probleem. Reken op ongeveer 1,5 tot 2 uur op de boot, dat is aan de ruime kant.

Ik denk inderdaad dat de Chiang Mai-Phuket vlucht het makkelijkste is, dus zou daar voor gaan.

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”