Winkels

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
carmensita
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 6
Lid geworden op: donderdag 10 mei 2007, 14:39

Winkels

#1 Bericht door carmensita » donderdag 24 mei 2007, 11:17

Hallo allemaal,

Ik vertrek volgende week naar Thailand en slaap de eerste nachten in het Bangkok Palace hotel. Kan iemand mij vertellen wat voor wijk dat is en wat er allemaal te doen is? Zit ik bijvoorbeeld vlakbij het MBK winkelcentrum? Zo nee, hoe lang is dat ongeveer rijden?

En wat moet ik beslist niet vergeten mee te nemen naar Thailand?? Heb al veel spulletjes gekocht, maar zou graag nog wat tips willen van jullie!
Moet nog wel bergschoenen kopen, is dit echt een must? En hoe zit het met de schoenen in Thailand, heb gehoord dat je er voor heel weinig geld leuke sneakertjes kunt kopen!

Ik hoop jullie te horen!! Alvast superbedankt!

Groetjes

Okie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 903
Lid geworden op: woensdag 20 juli 2005, 15:41
Locatie: Purmerend

#2 Bericht door Okie » donderdag 24 mei 2007, 14:20

Alles wat je vergeten bent kun je daar ook kopen dus sleep niet te veel mee!!!!!!!.

Nu nog berg schoenen kopen :? Dat kan je beter uit je hoofd zetten als je niet met blaren wilt lopen. Bergschoenen moet je in lopen en dat kost je ongeveer 2-3 weken. Neem gewoon een paar stevige (sport)schoenen mee, als het voor een trekking is. Neem de oudste die je eigenlijk toch weg wil gooien, na afloop donder je ze gewoon in de afvalbak.

Okie

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

#3 Bericht door Mart » donderdag 24 mei 2007, 16:02

Zie:

http://www.bangkokpalace.com/location.htm

Op de vergroting, links onder MBK
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Plaats reactie

Terug naar “Steden”