Last night in BKK

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Totender
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 326
Lid geworden op: zaterdag 08 april 2006, 10:19
Locatie: 3970/BE

Last night in BKK

#1 Bericht door Totender » dinsdag 22 mei 2007, 10:26

Ik wil de laatste nacht van mijn verblijf 1 nacht in BKK blijven, omdat ik een vroege vlucht heb de volgende ochtend. Iemand een idee voor een goed hotelletje, waar in de buurt toch nog iets te zien is en waarvan ik 's morgens een goede verbinding heb naar de luchthaven?
Get Rich or Die Tryin'

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

#2 Bericht door Edje » dinsdag 22 mei 2007, 16:11

Wij hadden ook een vroege vlucht huiswaart. Wij zijn na lang zoeken met een taxi in het Grand Inn Come Hotel beland. Het ligt vlak bij Suvarnibum, nog geen 10 min. met de hoteltaxi.
Er ligt een nieuw winkelcentrum in de buurt met oa BigC, Lotus, HomePro, voldoende eet-en drinkgelegenheden en ga zo maar door.
Wij hebben onze laatste avond er leuk doorgebracht. Het ligt op 15 min. rijden met een taxi van het hotel verwijdert.
Het hotel is niet goedkoop, wij betaalden 2100 bath, maar heeft niet meer te bieden dan een 3* hotel.
Voor de laatste nacht was het ons dit wel waard, vooral met dat winkelcentrum in de buurt en binnen 10 min. op het vliegveld.
Groetjes; Edje

Sjeffrey
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 66
Lid geworden op: vrijdag 26 augustus 2005, 22:46

#3 Bericht door Sjeffrey » woensdag 23 mei 2007, 03:52

mocht bovenstaand advies te prijzig zijn dan is Sukhumvit of elders in die regio toch ook prima... als je een vroege vlucht hebt zal je vanaf hier ook niet gek veel langer dan 30 minuten/ 45 min. onderweg zijn...

succes

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Last night in BKK

#4 Bericht door jumbo » woensdag 23 mei 2007, 03:57

Totender schreef:Ik wil de laatste nacht van mijn verblijf 1 nacht in BKK blijven, omdat ik een vroege vlucht heb de volgende ochtend. Iemand een idee voor een goed hotelletje, waar in de buurt toch nog iets te zien is en waarvan ik 's morgens een goede verbinding heb naar de luchthaven?
Hangt er vanaf wat je wilt zien natuurlijk...

Het hotel dat Edje adviseert ligt in BangPli, Samutprakarn , naast BangNa
daar zijn meerdere en goedkopere mogelijkheden zoals Avana hotel/appartments

Ze hebben nu naast het vliegveld ook een paar guesthouses, aan On Nut richting het centrum pal naast het vliegveld


J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Loe
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1113
Lid geworden op: woensdag 15 februari 2006, 12:06

#5 Bericht door Loe » woensdag 23 mei 2007, 07:52

hallo,

Avana hotel heb ik al een paar keer bezocht. Kort bij de luchthaven en de prijs is ongeveer 1000 bht per nacht. Redelijk hotel zeker voor een nacht.
Wel iets verder van alles verwijderd, maar de taxi brengt je overal.

groetjes Loe

Totender
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 326
Lid geworden op: zaterdag 08 april 2006, 10:19
Locatie: 3970/BE

#6 Bericht door Totender » woensdag 23 mei 2007, 08:48

Edje schreef:Wij hadden ook een vroege vlucht huiswaart. Wij zijn na lang zoeken met een taxi in het Grand Inn Come Hotel beland. Het ligt vlak bij Suvarnibum, nog geen 10 min. met de hoteltaxi.
Er ligt een nieuw winkelcentrum in de buurt met oa BigC, Lotus, HomePro, voldoende eet-en drinkgelegenheden en ga zo maar door.
Wij hebben onze laatste avond er leuk doorgebracht. Het ligt op 15 min. rijden met een taxi van het hotel verwijdert.
Het hotel is niet goedkoop, wij betaalden 2100 bath, maar heeft niet meer te bieden dan een 3* hotel.
Voor de laatste nacht was het ons dit wel waard, vooral met dat winkelcentrum in de buurt en binnen 10 min. op het vliegveld.
Bedankt, 2000 bath is niet te veel, als het een beetje deftig slapen is tenminste. :-)
Ik zal straks eens uitzoeken of ik ergens wat meer info hierover kan vinden. Zo vroeg vertrek ik niet.... 11h30, maar ik zie er tegenop om dan s morgens met een stressgevoel in de file te zitten, het gaat al erg genoeg zijn dat ik weer naar huis moet. 8)
Get Rich or Die Tryin'

Totender
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 326
Lid geworden op: zaterdag 08 april 2006, 10:19
Locatie: 3970/BE

#7 Bericht door Totender » dinsdag 29 mei 2007, 13:00

Het zal The Bedrooms worden http://www.thebedrooms.com gelegen vlakbij On Nut BTS station. Mijn boeking heb ik gedaan bij http://www.hotelthailand.com Nog geen 1300 bath voor een deluxe kamer. Ik zal hier bij terugkomst over een paar weken mijn ervaring eens posten, moest het iemand interesseren...
Get Rich or Die Tryin'

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

#8 Bericht door jumbo » woensdag 30 mei 2007, 01:49

Pal naast het vliegeveld ligt Queens Garden Resort, kamertje ad 1.000 thb
heb het alleen van de buitenkant gezien, maar is nieuw en ziet er goed uit
Je kan er bij wijze van spreke naar toe lopen.
Met de taxi vragen naar On-Nut en dan richting centrum.
Het hotel ligt onder de snelweg die het naar heet vliegveld leidt
Weinig vertier in de omgeving....paar barretjes en 69 restaurants

Totender; On-NUt BTS is pirma locatie waar in de buurt voldoende vertier is, goede keuze kwa locatie en binnenkort met de BTS zo op het vliegveld

J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

marceziani
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 860
Lid geworden op: maandag 20 februari 2006, 19:40
Locatie: Waalre
Contacteer:

#9 Bericht door marceziani » woensdag 30 mei 2007, 18:55

Heb zelf voor het laatste nachtje in Bangkok via http://www.asiarooms.com een hotelkamer geboekt in het Baiyoke Suite Hotel. 26 euro. Vrij centraal gelegen t.o.v. verschillende bezienswaardigheden en de mooiste poelen des verderfs :wink: ...
When people lose everything and they have nothing left to lose, they lose it.

amonree
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 70
Lid geworden op: zaterdag 26 maart 2005, 17:44

#10 Bericht door amonree » vrijdag 08 juni 2007, 17:04

Baiyoke Suite Hotel. 26 euro.
Is dat nou het grootste gebouw in BK,
waar je niet moet gaan eten volgens een aantal :D
Gr.

marceziani
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 860
Lid geworden op: maandag 20 februari 2006, 19:40
Locatie: Waalre
Contacteer:

#11 Bericht door marceziani » vrijdag 08 juni 2007, 18:48

Nee, dat is er tegenover. Dat is het Baiyoke Sky Hotel, die hoge toren waar je niet moet gaan eten. (Ben er zelf ook een keer gaan eten in december 2006, maar qua eten is het niks speciaals). Ik neem aan dat de drie Baiyoke hotels (er is er ook nog een in Pattaya) van dezelfde eigenaar zijn.
When people lose everything and they have nothing left to lose, they lose it.

Totender
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 326
Lid geworden op: zaterdag 08 april 2006, 10:19
Locatie: 3970/BE

#12 Bericht door Totender » donderdag 21 juni 2007, 17:49

Totender schreef:Het zal The Bedrooms worden http://www.thebedrooms.com gelegen vlakbij On Nut BTS station. Mijn boeking heb ik gedaan bij http://www.hotelthailand.com Nog geen 1300 bath voor een deluxe kamer. Ik zal hier bij terugkomst over een paar weken mijn ervaring eens posten, moest het iemand interesseren...
Ik wilde maar even laten weten dat dit een prima hotel is. Als ik niet zou geweten hebben dat het zo goedkoop was, zou ik zeker een hogere prijs geschat hebben. Alles ziet er piekfijn en als nieuw uit...
Als ik dan 1 nadeel moet opnoemen, zal dat misschien het ontbreken van een zwembad zijn, maar daarvoor ga je allicht niet naar BKK.

On Nut BTS station was ongeveer 5 min wandelen of een heel kort ritje met de motorbike taxi. Veel tijd heb ik niet gehad, maar in de omgeving was er precies toch heel wat te zien.
De rit naar de luchthaven duurde precies 30 min (er was niet veel verkeer om 9h00 's morgens) en koste net geen 150 bath excl fooi uiteraard.

Als er geïnteresseerden zijn, kan ik foto's van de kamer en de buitenkant vh hotel doormailen. Priveberichtje dan....
Get Rich or Die Tryin'

Plaats reactie

Terug naar “Steden”