Tour door Sukhothai: hoe?

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Chompoo
kenner
kenner
Berichten: 106
Lid geworden op: zaterdag 21 januari 2006, 18:58
Locatie: Waddinxveen

Tour door Sukhothai: hoe?

#1 Bericht door Chompoo » donderdag 17 mei 2007, 22:49

Hoi allemaal,

Ik ben afgelopen januari in Ayutthaya geweest en daar kon je een chauffeur charteren om je in bv. een dag langs de belangrijkste tempels te rijden.

In juni ga ik naar Sukhothai. In de Lonely Planet zie ik alleen staan dat het mogelijk is om een fiets te huren en zelf naar alle sites te fietsen. Over het inhuren van een chauffeur met bv. een tuktuk kon ik geen informatie vinden. Weet iemand of dit daar mogelijk is? Of zijn de gronden alleen toegankelijk voor ongemotoriseerd verkeer?

Ik heb reuma dus maak me een beetje zorgen of ik de afstanden (alles schijnt nogal ver uit elkaar te liggen) wel aan kan op de fiets. Is het te doen om in een dag op de fiets de belangrijkste tempels te zien? Of moet er dan aardig doorgepeddeld worden? (Helaas hebben we een erg strak schema, dus meer tijd hebben we niet).

Alvast bedankt!

Groetjes,
Chompoo.

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2399
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

#2 Bericht door serpay » vrijdag 18 mei 2007, 01:48

een gids met auto kun je altijd huren deze zal je dan ook alles laten zien.
maar er zijn een paar tempelcomplexen waar nogal veel gelopen en trappen tegen komt ik weet niet of dat bezwaarlijk is anders gewoon proberen het is de moeite wel waard.
succes en veel plezier
Alfisti rebeli

Sjeffrey
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 66
Lid geworden op: vrijdag 26 augustus 2005, 22:46

#3 Bericht door Sjeffrey » vrijdag 18 mei 2007, 03:54

ik ben erdoorheen gefietst en dat was zeker goed te doen in 1 dag. En qua afstand vond ik het ook wel meevallen.

Maar goed, geen zorgen, er werden ook mensen rondgereden.

Plaats reactie

Terug naar “Steden”