Hotels Bangkok

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
carmensita
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 6
Lid geworden op: donderdag 10 mei 2007, 14:39

Hotels Bangkok

#1 Bericht door carmensita » donderdag 10 mei 2007, 14:42

Wij vertrekken 1 juni naar Thailand voor drie weken. We starten natuurlijk in Bangkok en slapen daar in het Eastin Hotel. Heeft iemand hier al een keer geslapen? Hoe was dat? En heeft iemand nog leuke tips over de dingen die er te doen zijn daar? Nog leuke restaurantjes daar die zeker aan te raden zijn???

Hoe is het MBK warenhuis daar? Is daar iemand geweest??

Hoop op een reactie van jullie! Alvast bedankt!

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

#2 Bericht door Edje » donderdag 10 mei 2007, 17:06

Wij hebben 3 nachten in het East in verbleven en eij vonden het een redelijk goed hotel. Je moet alleen geen gebruik maken van hun diensten want die zijn peperduur. Overnacht, ontbeit er en maak evt. gebruik van de fitnesruimte en het zwembad,voor de rest niets. Het hotel ligt in de wijk Pratunam en daar is voldoende activiteit, genoeg eetgelegenheden en bezienswaardigheden. De hoogste toren, de bakauotoren (verkeerd geschreven) ligt op loopafstand. Zeker even binnenwippen en met een zeer snelle lift naar boven. Doe dit tegen zonsondergang bij helder weer, heel BKK ligt aan je voeten als je naar het draaiende gedeelte gaat.
Groetjes; Edje

rocopi
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 141
Lid geworden op: zondag 08 mei 2005, 14:40
Locatie: Rotterdam

#3 Bericht door rocopi » donderdag 10 mei 2007, 18:49

Al vele malen geslapen in het Eastin Hotel, ga daar ook 'savonds eten, voor 2 personen was ik 700 bath kwijt. Als je geboekt heb bij 333 travel kan je beneden op het kantoor een bon halen en dan is het nog goedkoper. Veel plezier :D :D :D
Altijd Vrolijk

Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

#4 Bericht door Manuel » donderdag 10 mei 2007, 21:11

Edje schreef:De hoogste toren, de bakauotoren (verkeerd geschreven)
Bayoke II Tower.....
Alleen kijken maar niet eten in de 'kantine'.

Neeltje
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 10
Lid geworden op: dinsdag 15 mei 2007, 09:34

Eastin hotel wordt momenteel verbouwd

#5 Bericht door Neeltje » dinsdag 22 mei 2007, 08:26

Wij vertrekken eind juni naar Thailand en zouden ook de eerste nachten in het Eastin verblijven. Wij worden nu echter omgeboekt omdat het Eastin aan het verbouwen is. Ze willen ons nu in het ernaast gelegen Bangkok Palace laten slapen maar daar lees ik alleen maar negatieve dingen over. Wij proberen dus naar iets heel anders omgeboekt te worden.

Dus mocht je niet in een hotel willen slapen waar je last kunt hebben van verbouwings lawaai dan zou ik ook iets anders gaan zoeken.

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

#6 Bericht door dutch » dinsdag 22 mei 2007, 10:25

Manuel schreef:
Edje schreef:De hoogste toren, de bakauotoren (verkeerd geschreven)
Bayoke II Tower.....
Alleen kijken maar niet eten in de 'kantine'.
Een paar jaar geleden was er een oud-collega samen met zijn vrouw op bezoek in Bangkok.Nadat we eerst een lekker dagje gegolfd hadden wilde hij ons (mijn vrouw en ik) de Bayoke tower laten zien en we hebben er ook een hapje gegeten.
Eerlijk gezegd vond ik het wel weer eens leuk om na zeer veel jaren de zuurkoolschotel daar te proberen.
Het is een kantine-achtig genoegen maar de zuurkool maakte alles goed. :lol:
Was er nooit eerder geweest en zal er ook niet meer naar terug gaan.

carmensita
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 6
Lid geworden op: donderdag 10 mei 2007, 14:39

#7 Bericht door carmensita » dinsdag 22 mei 2007, 16:53

Wij zijn ook omgeboekt naar het Bangkok Palace hotel, wegens verbouwing in het Eastin Hotel. Ik heb zelf nog niks slechts gehoord. Wat voor verhalen zijn er dan over dit hotel?

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

#8 Bericht door Edje » dinsdag 22 mei 2007, 18:02

East Inn en Bangkok Palace verschillen niets van elkaar, dus maak je geen zorgen. Het is een aaneengesloten gebouw, dus het verwondert me niets als bijde hotels dezelfde manager hebben.
Groetjes; Edje

Neeltje
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 10
Lid geworden op: dinsdag 15 mei 2007, 09:34

Eastin

#9 Bericht door Neeltje » dinsdag 22 mei 2007, 20:22

Wij zagen het op http://www.vakantiereiswijzer.nl
Er zijn ook wat positieve reacties maar de negatieve liegen er niet om. Mensen schrijven dat het er vuil is etc.
Voor nacht 3 of later vind ik dat nog niet zo erg maar vlak na aankomst wil ik graag even een lekker hotel. Wij zoeken dus iets anders en laten ons daar naar omboeken (evt tegen betaling van meerprijs).

Neeltje
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 10
Lid geworden op: dinsdag 15 mei 2007, 09:34

#10 Bericht door Neeltje » dinsdag 22 mei 2007, 20:25

De beoordelingen van een aantal jaren geleden waren erg goed maar worden steeds negatiever, op een paar na hoor, dus misschien valt het ook allemaal wel mee. Toch hebben wij iets anders gevonden (hoor ik net).

Plaats reactie

Terug naar “Steden”