buro voor regelen van visa

Post hier al je vragen voor het immigreren naar Nederland.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
natasja

buro voor regelen van visa

#1 Bericht door natasja » vrijdag 09 maart 2007, 11:38

Mijn vader heeft een buro ingeschakeld die de zaken waarneemt om alles te regelen voor het toeristenvisa van zijn vriendin. Dit buro rekent 7000 bath. Is dat duur of redelijk. Ze doen alles zelfs de ticket omzetten.

Gebruikersavatar
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2005
Lid geworden op: vrijdag 07 oktober 2005, 11:25
Locatie: Vlaanderen

Re: buro voor regelen van visa

#2 Bericht door JohanS » vrijdag 09 maart 2007, 11:52

natasja schreef:Mijn vader heeft een buro ingeschakeld die de zaken waarneemt om alles te regelen voor het toeristenvisa van zijn vriendin. Dit buro rekent 7000 bath. Is dat duur of redelijk. Ze doen alles zelfs de ticket omzetten.
Het zelf doen zal zeker goedkoper kunnen maar indien het moeilijk zelf te doen is en je geen zorgen moet maken dan denk ik dat 7.000 THB een redelijke (goedkope) prijs is.

Een adres en wat meer uitleg wat dit buro doet of kan doen zou meerdere forumgangers kunnen helpen.

natasja

#3 Bericht door natasja » vrijdag 09 maart 2007, 11:57

Zal ik zeker doen als ik meer weet. Ik hoor morgen meer maar het gaat mij erom dat hij niet besodemieterd wordt er zijn natuurlijk zat van die corrupte buro's

theom
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 125
Lid geworden op: vrijdag 07 april 2006, 11:27
Locatie: zevenaar

#4 Bericht door theom » vrijdag 09 maart 2007, 13:33

Natasja,

Ik heb reeds meerdere malen gebruik gemaakt van worldvisaconsulting. Dit bedrijfje heeft een kantoortje schuin tegenover de ingang van de Nederlandse ambassade. In mijn herinnering waren de kosten verleden jaar zo rond de 6000 bath. Hun slogan was geen visa dan geld retour, gelukkig heb ik geen geld retour ontvangen. Hun service was perfect, van het maken van een afspraak op de ambassade tot het ophalen van de paspoorten. Dit bedrijf neemt je veel geloop en zorgen uit handen. Ik vond ze hun geld meer dan waard en zal deze zomer wederom gebruik van ze maken.

Het adres ben ik kwijt maar heb nog wel hun mailadres

visaworldconsulting@yahoo.com

veel succes toegewenst voor je vader

jpjs
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 83
Lid geworden op: zondag 12 november 2006, 21:48

#5 Bericht door jpjs » vrijdag 09 maart 2007, 15:57

Denk dat het wel een redelijke prijs is voor hulp bij de aanvraag van een toeristenvisum (vakantie, geen MVV)... Als je het zelf doet is het natuurlijk goedkoper, maar kost je ook de nodige tijd.

Als je vriendin lastig vrij kan nemen van haar werk cq buiten Bangkok woont, dan kan het inschakelen en de begeleiding van zulk bureau handig zijn.

dingef
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 121
Lid geworden op: dinsdag 12 september 2006, 18:13

#6 Bericht door dingef » vrijdag 09 maart 2007, 17:09

het is natuurlijk je eigen keus, maar het is ook goed zelf te doen...
op dit forum is genoeg te vinden, en met wat hulp hier
kun je t ook gewoon zelf regelen..

kost je wel wat inspanning misschien, maar bespaart je toch aardig wat geld, en t is sowieso wel handig om te weten hoe alles werkt toch?

Frank..............

Plaats reactie

Terug naar “Immigreren naar Nederland”