Kuomi Reizen

Post hier al je vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Kuomi Reizen

#1 Bericht door jumbo » zondag 03 december 2006, 11:05

Heeft iemand ervaring met Kuomi reizen??

J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
jodokus
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 919
Lid geworden op: zondag 09 juli 2006, 11:31
Locatie: Sattahip

#2 Bericht door jodokus » zondag 03 december 2006, 14:11

Geen kuomi gevonden, maar wel onderstaande link.
Zelf geen ervaring maar misschien heb je er wat aan.


http://www.kuoni.nl/
Toch wel...

Okie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 903
Lid geworden op: woensdag 20 juli 2005, 15:41
Locatie: Purmerend

#3 Bericht door Okie » zondag 03 december 2006, 15:30

Kuoni, voorheen Special Traffic. Ik heb met hun mijn eerste reis naar Thailand gemaakt in 1998. Toendertijd was alles perfect geregeld.

Okie

davenuman
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 57
Lid geworden op: zaterdag 07 oktober 2006, 12:07
Locatie: Haarlem, soms Ban Dung

#4 Bericht door davenuman » woensdag 06 december 2006, 21:33

Het is inderdaad Kuoni Travel Nederland. Dit is de naam sinds eind vorig jaar, voorheen was het Special Traffic, maar tegenwoordig heeft het dezelfde naam als het hoofdkantoor in Zwitserland.
Ik heb hier 5 jaar gewerkt en heb vorige week dinsdag mijn laatste werkdag hier gehad. Ik ken het bedrijf dus vrij goed.

Al jaren wordt Kuoni Nederland door de reisbureau's gekozen tot beste touroperator naar Azie en het is dan ook een goede reisorganisatie (en dat zeg ik niet enkel omdat ik er gewerkt heb).
Ze hebben een aparte Thailand-brochure tegenwoordig met veel verschillende bouwstenen.
De brochure is te bestellen via de website of te verkrijgen bij het reisbureau.

Mocht je nog vragen hebben m.b.t. Kuoni, dan kan je me altijd even een PB'tje sturen.

Denise
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 152
Lid geworden op: vrijdag 14 april 2006, 15:41
Locatie: Zeeuws Vlaanderen ( Breskens )

#5 Bericht door Denise » donderdag 07 december 2006, 06:41

davenuman schreef:Het is inderdaad Kuoni Travel Nederland. Dit is de naam sinds eind vorig jaar, voorheen was het Special Traffic, maar tegenwoordig heeft het dezelfde naam als het hoofdkantoor in Zwitserland.
Ik heb hier 5 jaar gewerkt en heb vorige week dinsdag mijn laatste werkdag hier gehad. Ik ken het bedrijf dus vrij goed.

Al jaren wordt Kuoni Nederland door de reisbureau's gekozen tot beste touroperator naar Azie en het is dan ook een goede reisorganisatie (en dat zeg ik niet enkel omdat ik er gewerkt heb).
Ze hebben een aparte Thailand-brochure tegenwoordig met veel verschillende bouwstenen.
De brochure is te bestellen via de website of te verkrijgen bij het reisbureau.

Mocht je nog vragen hebben m.b.t. Kuoni, dan kan je me altijd even een PB'tje sturen.




Hoi :D
ik heb gisteren de Thailand- brochure ontvangen, en had hem vrijdag via de site van Kuoni besteld
Dat vindt ik wel super snel :shock: (normaal duur dat bij mij 1 week tot 10 dagen :roll: )
grt: Denise

davenuman
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 57
Lid geworden op: zaterdag 07 oktober 2006, 12:07
Locatie: Haarlem, soms Ban Dung

#6 Bericht door davenuman » donderdag 07 december 2006, 20:20

Hoi Denise,

Hoop dat je wat leuks kan vinden in de Kuoni-brochure.

Er staat tegenwoordig ook een kookcursus in Chiang Mai in. Deze is net nieuw en afgelopen week hebben mijn tante + neven & vriendinnen deze kookcursus gedaan en ze vonden het erg leuk.
Dus mocht je het leuk vinden om te leren Thais koken, dan is dit wellicht een leuk idee !

Nog een kleine toevoeging m.b.t. Kuoni: zij zijn zeker niet de goedkoopste touroperator (maar ook niet de duurste), echter, je kan er wel vanuit gaan dat alles goed geregeld wordt.

Denise
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 152
Lid geworden op: vrijdag 14 april 2006, 15:41
Locatie: Zeeuws Vlaanderen ( Breskens )

#7 Bericht door Denise » vrijdag 08 december 2006, 15:43

davenuman schreef:Hoi Denise,

Hoop dat je wat leuks kan vinden in de Kuoni-brochure.

Er staat tegenwoordig ook een kookcursus in Chiang Mai in. Deze is net nieuw en afgelopen week hebben mijn tante + neven & vriendinnen deze kookcursus gedaan en ze vonden het erg leuk.
Dus mocht je het leuk vinden om te leren Thais koken, dan is dit wellicht een leuk idee !

Nog een kleine toevoeging m.b.t. Kuoni: zij zijn zeker niet de goedkoopste touroperator (maar ook niet de duurste), echter, je kan er wel vanuit gaan dat alles goed geregeld wordt.

Bedankt davenuman 8)
Voor de tip over Thais koken, dat heb ik 6 jaar geleden al gedaan :lol: te Chiang Mai
Tijdens de noorden rondreis van Thailand :wink:
We willen nu in het zuiden van Thailand op vakantie gaan :P
Hadden dit jaar in April naar Phuket 3 weken geweest, dat was zeer prima naar onze zin :lol: :lol:
grt: Denise

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met reisorganisaties”