huis bouwen in chiang rai

Post hier al je vragen voor wonen en werken in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
puikewhy

huis bouwen in chiang rai

#1 Bericht door puikewhy » vrijdag 20 oktober 2006, 10:06

binnenkort reis ik met mijn thaise vrouw terug af naar chaing rai. Iets buiten chinag rai hebben we een stuk bouwgrond(13 rai) enige jaren geleden aangekocht. Nu willen we beginnen met het eigenlijke brouwproject. Is er iemand die een betrouwbare architect + bouwonderneming kan aanraden in de omgeving. Liefst de combinatie architect gekoppeld aan bouwonderneming. Ook ander informatie met betrekking tot het "huisbouwen" in de omgeving chiang rai is welkom.
Marc & Pui
terricola@telenet.be

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

#2 Bericht door Edje » vrijdag 20 oktober 2006, 17:35

Groetjes; Edje

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: huis bouwen in chiang rai

#3 Bericht door Ben » vrijdag 20 oktober 2006, 19:24

puikewhy schreef:binnenkort reis ik met mijn thaise vrouw terug af naar chaing rai. Iets buiten chinag rai hebben we een stuk bouwgrond(13 rai) enige jaren geleden aangekocht. Nu willen we beginnen met het eigenlijke brouwproject. Is er iemand die een betrouwbare architect + bouwonderneming kan aanraden in de omgeving. Liefst de combinatie architect gekoppeld aan bouwonderneming. Ook ander informatie met betrekking tot het "huisbouwen" in de omgeving chiang rai is welkom.
Marc & Pui
terricola@telenet.be

Het is vaak wel beter on de architect ook de aanbesteding te laten doen als dit tenminste niet buiten proportie gaat maar elke ontwerper
en zeker voor een farang zou zijn project goed uitgevoerd zien worden

in Chiang Rai weet ik geen aannemer ik zal eens polsen .

Plaats reactie

Terug naar “Wonen en werken in Thailand”