oplichten

Informatie over cultuur en gebruiken.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
pietk
Expat
Expat
Berichten: 445
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2005, 14:48
Locatie: Chiangmai

#16 Bericht door pietk » vrijdag 20 oktober 2006, 09:54

Geplaatst: Vr Okt 20, 2006 2:45 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Mystic schreef:
Nou lekker is dat, ik heb het gevoel dat de criminele oplichter hier goed gepraat wordt, en dat hij uitgedaagd word, doordat er zoveel hebberige domme toeristen rondlopen.


Ik heb absoluut niet de intentie om het gedrag van deze oplichters goed te praten, het is alleen wel de realiteit.
Het blijft ten alle tijde opletten.

Bartje

#17 Bericht door Bartje » zaterdag 21 oktober 2006, 19:39

hadassa schreef:
Bartje schreef:Ik vind het wel amusant om met die stenenverkopers mee te gaan en hun vervolgens het kunstje te laten doen. Wat een flauwekul kunnen die lui toch uitkramen. Ik doe net of ik geinteresseerd ben en speel het spel helemaal mee. Op een gegeven moment denken ze zo "de buit is binnen" maar helaas.

Groetjes
En???????? Gaf het je een kick om ze op die manier terug te pakken???????? Je kan n.l. ook meteen nee zeggen, zonde van je tijd. :wink:
"kick" nee! Puur interesse in de manier hoe ze die onzin uitkramen. Ook geen zonde van m'n tijd want ik heb tijd genoeg :D

hadassa
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 28
Lid geworden op: donderdag 21 september 2006, 01:04
Locatie: Amsterdam

#18 Bericht door hadassa » zaterdag 21 oktober 2006, 22:00

Bartje schreef:
hadassa schreef:
Bartje schreef:Ik vind het wel amusant om met die stenenverkopers mee te gaan en hun vervolgens het kunstje te laten doen. Wat een flauwekul kunnen die lui toch uitkramen. Ik doe net of ik geinteresseerd ben en speel het spel helemaal mee. Op een gegeven moment denken ze zo "de buit is binnen" maar helaas.

Groetjes
En???????? Gaf het je een kick om ze op die manier terug te pakken???????? Je kan n.l. ook meteen nee zeggen, zonde van je tijd. :wink:
"kick" nee! Puur interesse in de manier hoe ze die onzin uitkramen. Ook geen zonde van m'n tijd want ik heb tijd genoeg :D

OKE. :wink: :wink:
Gr. Hadassa

Ik huilde omdat ik geen schoenen had
totdat ik iemand zag
die geen voeten had

Plaats reactie

Terug naar “Cultuur”