Pattaya - change the face

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
peterd1961
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 265
Lid geworden op: zondag 30 april 2006, 07:03
Locatie: Pathum Thanee

#61 Bericht door peterd1961 » woensdag 18 juli 2007, 01:17

Hoi Roos27,

Ga maar een een steak of t-bone steak eten bij chock chai! en je zult versteld hoe lekker dat ook in thailand kan zijn.

SB77
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 26
Lid geworden op: zaterdag 28 april 2007, 05:45

#62 Bericht door SB77 » dinsdag 30 oktober 2007, 01:34

jumbo schreef:
SB77 schreef:Nou mensen, ben in Pattaya geweest hoor! Geweldige tijd gehad! :)

Het was totaal anders dan mijn verwachtingen. Heb me uitstekend kunnen vermaken in The walking street, de disco's, en nog beter in het noorden. (Daar is zelfs een nederlandse cafe/pub/restaurant te vinden, Hoek van Holland :))

Was trouwens erg populair bij de gogo bar dames, ze zien denk ik zelden een 19-jarige passeren ;) Ze sprongen zo wat boven op me, om me vervolgens met z'n 4en half aan te randen. (Nouja, niet dat het zo voelde ;)) Zelfs als ik dan zei dat er bij mij niks te halen valt en dat ik en een vriendin heb, bleven ze om me heen staan en zeiden dan soms: I want to go with you! Please? Free for you, free for you.

Verleidelijk als het een heel mooi leeftijdsgenootje betrof, maar ben daar nooit op in gegaan. Wel heb ik ze allemaal weten te verbazen, door heel geinteresseerd te zijn, en heb zelfs diepzinnige gesprekken gevoerd met een enkeling.

Best triest als je hoort waarom zo'n meisje (van soms nog geen 18 jaar?!) in een GoGo bar werkt, en ook ongelovelijk dat het ze soms puur te doen is om luxe producten en dergelijke te kopen. Ik kijk in ieder geval heel anders tegen de dames in een gogo bar aan, nu ik met die meisjes heb gesproken.

Heb trouwens nog een meisje ontmoet die NIET in een Go Go bar werkte, en zichzelf ook niet verkocht. Is een leuke vriendschap geworden, en nog iets meer ;) Wel jammer om dan later te moeten ontdekken dat ze weet ik het hoeveel Farang 'vriendjes' heeft gehad in Pattaya. (Ze zei dan wel: I don't sell myself, maar wat betekent het dan als meerdere mannen geld toesturen naar haar bankrekening?)

Hoe dan ook, heb een heerlijke tijd gehad in Pattaya, en voelt ook erg goed dat ik nu meer weet over de meisjes die werken als Prosituee. Erg jammer dat ik 1 van de weinige Farang ben die ook eens een normaal gesprek met ze probeert te voeren, in plaats van ze alleen maar mee te nemen voor seks, en ze na een uurtje weer de deur uit te zetten. (Dat is misschien wel waarvoor ze er zitten, en vele meisjes willen dat ook zo, maar niet allemaal, en het zijn verder gewoon normale mensen he ;))
Er ziin nog wel meer nederlandse cafes en ook in Jomtien langs de boulevard en zelfs in een van de zijstraten van walking street
Trouwens als je 50 of ouder bent ben je nog even populair als wanneer je 19 bent alleen dan ben je zeker dat je belazerd wordt, terwijl als je jonger bent je nog steeds het idee hebt dat; you are the next best thing to sliced bread......
De dames zijn even praatgraag en hebben dezelfde verhalen tegen iedereen; geen onderscheid in ras, sexe of leeftijd..alleen de blanks worden anders ingevuld aangast aan degene met wie ze communiceren.

Zoals je dus hebt mogen ondervinden kunnen ze er aardig wat van, tenslotte hebben ze jou ook hoger op het paard gekregen :P :P :wink:

In ht aloude wilde westen hadden ze een naar voor dergelijke types;
greenhorns :lol: :lol:

adios partner

J
mmm, je post heeft me aan het denken gezet :lol:

Toch is het t meisje dat ik ontmoet heb in Pattaya, de enige die me (bijna dagelijks) belt. Ik weet bijna zeker dat zij haar geld ook verdient in de prostitutie. (waarom anders begroeten alle meisjes haar in een bepaalde go go bar.) Maar, ze vraagt vanalles, behalve om geld.

Dan is ze geen prostituee denk je?

Misschien. Toch denk ik dat het niet uniek is dat een thais meisje daar geld innt van een 40 plusser, die gelooft dat ze trouw aan hem is. Met slechts 100 euro per maand kan ze overleven, waardoor ze ook uit kan gaan met een wat jongere kerel, die niet wil betalen voor seks. Of wat denk ik nog vaker gebeurd, is dat ze dit geld vervolgens geven aan hun man, voor wie ze zichzelf verkoopt ;)

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

#63 Bericht door jumbo » dinsdag 30 oktober 2007, 01:41

SB77 schreef:[

mmm, je post heeft me aan het denken gezet :lol:

Toch is het t meisje dat ik ontmoet heb in Pattaya, de enige die me (bijna dagelijks) belt. Ik weet bijna zeker dat zij haar geld ook verdient in de prostitutie. (waarom anders begroeten alle meisjes haar in een bepaalde go go bar.) Maar, ze vraagt vanalles, behalve om geld.

Dan is ze geen prostituee denk je?

Misschien. Toch denk ik dat het niet uniek is dat een thais meisje daar geld innt van een 40 plusser, die gelooft dat ze trouw aan hem is. Met slechts 100 euro per maand kan ze overleven, waardoor ze ook uit kan gaan met een wat jongere kerel, die niet wil betalen voor seks. Of wat denk ik nog vaker gebeurd, is dat ze dit geld vervolgens geven aan hun man, voor wie ze zichzelf verkoopt ;)
Denk je dat jij de enige bent die ze belt??? dat is de hamvraag...
En ja pimpen gebeurt hier ook, de meeste dames hebben gewoon een thai boyfriend en anders wel een loverboy

J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

#64 Bericht door joepattaya » dinsdag 30 oktober 2007, 04:00

Loverboys, pimps, echtgenoten......ze bestaan, ook hier.

De jongere service werkers, werken voornamelijk voor zichzelf (al dan niet onder de hoede van een pooier) of voor hun familie. Datzelfde doet ook de wat oudere service werker, alleen dan bestaat de familie vaak uit een echtgenoot en wat kindertjes in de E-San.
Hoe vaak het niet voorkomt, dat een service werkster inwoont bij een 'farang' en dat daar tijdelijk een broer bij intrekt, wat achteraf een echtgenoot blijkt te zijn.

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

#65 Bericht door Mart » dinsdag 30 oktober 2007, 06:27

joepattaya schreef: jongere service werkers,
Een prima vertaling voor dat andere woord :wink: :wink: :wink:
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

#66 Bericht door Wouter_Udon » dinsdag 30 oktober 2007, 09:18

Mart schreef:
Een prima vertaling voor dat andere woord
Ja, leuk, laten we synoniemen gaan bedenken.... :lol:
Live your dream, don't dream your life.

Biertje
kenner
kenner
Berichten: 111
Lid geworden op: maandag 26 februari 2007, 20:29

#67 Bericht door Biertje » dinsdag 30 oktober 2007, 18:05

Wouter_Udon schreef:Mart schreef:
Een prima vertaling voor dat andere woord
Ja, leuk, laten we synoniemen gaan bedenken.... :lol:
Wat dacht je van `Annimeermeisjes`. :D :D

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

#68 Bericht door jumbo » woensdag 31 oktober 2007, 02:09

Biertje schreef:
Wouter_Udon schreef:Mart schreef:
Een prima vertaling voor dat andere woord
Ja, leuk, laten we synoniemen gaan bedenken.... :lol:
Wat dacht je van `Annimeermeisjes`. :D :D
En de minder knappe 'animindermeisje'???
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

perry
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1208
Lid geworden op: zondag 12 maart 2006, 23:53
Locatie: Weeze/Udonthani.

#69 Bericht door perry » donderdag 01 november 2007, 02:47

SB77 schreef:
jumbo schreef:
SB77 schreef:Nou mensen, ben in Pattaya geweest hoor! Geweldige tijd gehad! :)

Het was totaal anders dan mijn verwachtingen. Heb me uitstekend kunnen vermaken in The walking street, de disco's, en nog beter in het noorden. (Daar is zelfs een nederlandse cafe/pub/restaurant te vinden, Hoek van Holland :))

Was trouwens erg populair bij de gogo bar dames, ze zien denk ik zelden een 19-jarige passeren ;) Ze sprongen zo wat boven op me, om me vervolgens met z'n 4en half aan te randen. (Nouja, niet dat het zo voelde ;)) Zelfs als ik dan zei dat er bij mij niks te halen valt en dat ik en een vriendin heb, bleven ze om me heen staan en zeiden dan soms: I want to go with you! Please? Free for you, free for you.

Verleidelijk als het een heel mooi leeftijdsgenootje betrof, maar ben daar nooit op in gegaan. Wel heb ik ze allemaal weten te verbazen, door heel geinteresseerd te zijn, en heb zelfs diepzinnige gesprekken gevoerd met een enkeling.

Best triest als je hoort waarom zo'n meisje (van soms nog geen 18 jaar?!) in een GoGo bar werkt, en ook ongelovelijk dat het ze soms puur te doen is om luxe producten en dergelijke te kopen. Ik kijk in ieder geval heel anders tegen de dames in een gogo bar aan, nu ik met die meisjes heb gesproken.

Heb trouwens nog een meisje ontmoet die NIET in een Go Go bar werkte, en zichzelf ook niet verkocht. Is een leuke vriendschap geworden, en nog iets meer ;) Wel jammer om dan later te moeten ontdekken dat ze weet ik het hoeveel Farang 'vriendjes' heeft gehad in Pattaya. (Ze zei dan wel: I don't sell myself, maar wat betekent het dan als meerdere mannen geld toesturen naar haar bankrekening?)

Hoe dan ook, heb een heerlijke tijd gehad in Pattaya, en voelt ook erg goed dat ik nu meer weet over de meisjes die werken als Prosituee. Erg jammer dat ik 1 van de weinige Farang ben die ook eens een normaal gesprek met ze probeert te voeren, in plaats van ze alleen maar mee te nemen voor seks, en ze na een uurtje weer de deur uit te zetten. (Dat is misschien wel waarvoor ze er zitten, en vele meisjes willen dat ook zo, maar niet allemaal, en het zijn verder gewoon normale mensen he ;))
Er ziin nog wel meer nederlandse cafes en ook in Jomtien langs de boulevard en zelfs in een van de zijstraten van walking street
Trouwens als je 50 of ouder bent ben je nog even populair als wanneer je 19 bent alleen dan ben je zeker dat je belazerd wordt, terwijl als je jonger bent je nog steeds het idee hebt dat; you are the next best thing to sliced bread......
De dames zijn even praatgraag en hebben dezelfde verhalen tegen iedereen; geen onderscheid in ras, sexe of leeftijd..alleen de blanks worden anders ingevuld aangast aan degene met wie ze communiceren.

Zoals je dus hebt mogen ondervinden kunnen ze er aardig wat van, tenslotte hebben ze jou ook hoger op het paard gekregen :P :P :wink:

In ht aloude wilde westen hadden ze een naar voor dergelijke types;
greenhorns :lol: :lol:

adios partner

J
mmm, je post heeft me aan het denken gezet :lol:

Toch is het t meisje dat ik ontmoet heb in Pattaya, de enige die me (bijna dagelijks) belt. Ik weet bijna zeker dat zij haar geld ook verdient in de prostitutie. (waarom anders begroeten alle meisjes haar in een bepaalde go go bar.) Maar, ze vraagt vanalles, behalve om geld.

Dan is ze geen prostituee denk je?

Misschien. Toch denk ik dat het niet uniek is dat een thais meisje daar geld innt van een 40 plusser, die gelooft dat ze trouw aan hem is. Met slechts 100 euro per maand kan ze overleven, waardoor ze ook uit kan gaan met een wat jongere kerel, die niet wil betalen voor seks. Of wat denk ik nog vaker gebeurd, is dat ze dit geld vervolgens geven aan hun man, voor wie ze zichzelf verkoopt ;)
Zo te lezen ben je al Verliefd :lol:
Dat bellen doet ze echt niet voor niks ze gaat net zo lang door totdat jij geld stuurt.
Werk om te leven leef niet om te werken.

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

#70 Bericht door Edje » donderdag 01 november 2007, 18:39

Niet zo negatief Perry, er zijn best nog wel meisjes met goede bedoelingen.
Bij jouw en ook bij mij en vele anderen gaat het toch ook goed.
Groetjes; Edje

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

#71 Bericht door joepattaya » vrijdag 02 november 2007, 05:45

Biertje schreef:
Wouter_Udon schreef:Mart schreef:
Een prima vertaling voor dat andere woord
Ja, leuk, laten we synoniemen gaan bedenken.... :lol:
Wat dacht je van `Annimeermeisjes`. :D :D
En een heel oude h**r, noemen we kanimeermeisje! Waarbij alleen het tweede * een 'e' is!!

perry
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1208
Lid geworden op: zondag 12 maart 2006, 23:53
Locatie: Weeze/Udonthani.

#72 Bericht door perry » vrijdag 02 november 2007, 07:18

Edje schreef:Niet zo negatief Perry, er zijn best nog wel meisjes met goede bedoelingen.
Bij jouw en ook bij mij en vele anderen gaat het toch ook goed.
Was niet negatief bedoeld Ed maar als je goed leest dan schrijft hij dat hij bijna zeker is dat ze in de prostitutie werkt en jij en ook vele anderen met mij weten hoe het spelletje werkt.
Werk om te leven leef niet om te werken.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

#73 Bericht door jumbo » vrijdag 02 november 2007, 07:26

perry schreef:
Edje schreef:Niet zo negatief Perry, er zijn best nog wel meisjes met goede bedoelingen.
Bij jouw en ook bij mij en vele anderen gaat het toch ook goed.
Was niet negatief bedoeld Ed maar als je goed leest dan schrijft hij dat hij bijna zeker is dat ze in de prostitutie werkt en jij en ook vele anderen met mij weten hoe het spelletje werkt.
Vertel Perry en verlicht je forum genoten, ik hou wel van die smeuiige verhalen :lol: :lol:
Ik lees graag informatie die in de toekomst van pas kan komen als Mrs. J aan haar kilometers zit...

J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

#74 Bericht door Wouter_Udon » vrijdag 02 november 2007, 08:26

Jumbo schreef:
Ik lees graag informatie die in de toekomst van pas kan komen als Mrs. J aan haar kilometers zit...
Vragen naar de bekende weg hoor.... je weet toch dat je altijd terecht kunt in de categorie "roerend goed te huur"? 8)
Live your dream, don't dream your life.

perry
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1208
Lid geworden op: zondag 12 maart 2006, 23:53
Locatie: Weeze/Udonthani.

#75 Bericht door perry » vrijdag 02 november 2007, 10:53

jumbo schreef:
perry schreef:
Edje schreef:Niet zo negatief Perry, er zijn best nog wel meisjes met goede bedoelingen.
Bij jouw en ook bij mij en vele anderen gaat het toch ook goed.
Was niet negatief bedoeld Ed maar als je goed leest dan schrijft hij dat hij bijna zeker is dat ze in de prostitutie werkt en jij en ook vele anderen met mij weten hoe het spelletje werkt.
Vertel Perry en verlicht je forum genoten, ik hou wel van die smeuiige verhalen :lol: :lol:
Ik lees graag informatie die in de toekomst van pas kan komen als Mrs. J aan haar kilometers zit...

J
Hoezo Jumbo wil je haar inruilen :lol: :lol: :wink:
Werk om te leven leef niet om te werken.

Plaats reactie

Terug naar “Steden”