Pattaya - change the face

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
Nimnuan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 652
Lid geworden op: maandag 31 juli 2006, 22:59
Locatie: Nieuwegein

#46 Bericht door Nimnuan » donderdag 31 mei 2007, 19:57

SB77 schreef:
Nimnuan schreef: wij hebben met de Thaise familie een midweek doorgebracht in Pattaya. Was niets mis mee want er zijn nog genoeg gebieden waar je geen ladybars ziet e.d. Het is verre van mijn favoriete bestemming, maar je kunt er best een familievakantie houden. Net als in Amsterdam :wink:
Waar ben je onder andere geweest? :)
Wij zijn niet specifiek ergens heen geweest. Veel tijd met de hele familie doorgebracht.
We zaten via kennissen in een appartementencomplex "Coconut Beach" in zuid Pattaya aan het strand en hebben veel bij het appartement in de buurt gegeten en gedronken, met de hele familie naar het strand geweest, met "de mannen" een leuke middag gehad op de kartbaan.
Als we naar het centrum gingen zag je veel ladybars, maar in zuid Pattaya is het gewoon een touristen strand-plaats als op andere plekken.
Johan

-- Happiness is a choice that requires effort at times --

sfinx
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 47
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 00:49
Locatie: Amsterdam

#47 Bericht door sfinx » dinsdag 05 juni 2007, 04:54

ben voor de vierde keer in jomtien/pataya geweest en dit is de enige plaats waar je een degelijke steak kunt krijgen.( beefeater soi diana)
de combinatie van strand en vele restaurants en vele winkels maakt voor mij deze plaats bijzonder.
Ben al op leeftijd en ga niet speciaal voor de vrouwen die er alleen maar zijn voor je centen.
Als je met veel geld op zak loopt en goud om je nek hebt hangen en op late uurtjes al dan niet dronken op verkeerde plaatsen verkeert kan je verwachten dat er problemen komen.
Dat is in amsterdam niet anders.
Sommige zijn eerlijk andere niet.
Thaise vrouwen zijn verleidelijk lief aanhankelijk maar zien je echt alleen als een ATM persoon.
money money money money

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

#48 Bericht door jumbo » dinsdag 05 juni 2007, 05:12

sfinx schreef:ben voor de vierde keer in jomtien/pataya geweest en dit is de enige plaats waar je een degelijke steak kunt krijgen.( beefeater soi diana)
de combinatie van strand en vele restaurants en vele winkels maakt voor mij deze plaats bijzonder.
Ben al op leeftijd en ga niet speciaal voor de vrouwen die er alleen maar zijn voor je centen.
Als je met veel geld op zak loopt en goud om je nek hebt hangen en op late uurtjes al dan niet dronken op verkeerde plaatsen verkeert kan je verwachten dat er problemen komen.
Dat is in amsterdam niet anders.
Sommige zijn eerlijk andere niet.
Thaise vrouwen zijn verleidelijk lief aanhankelijk maar zien je echt alleen als een ATM persoon.
money money money money
Er zijn nog wel een paar locaties waar je een goede steak kunt krijgen

J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

SB77
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 26
Lid geworden op: zaterdag 28 april 2007, 05:45

#49 Bericht door SB77 » dinsdag 12 juni 2007, 16:10

sfinx schreef:ben voor de vierde keer in jomtien/pataya geweest en dit is de enige plaats waar je een degelijke steak kunt krijgen.( beefeater soi diana)
de combinatie van strand en vele restaurants en vele winkels maakt voor mij deze plaats bijzonder.
Ben al op leeftijd en ga niet speciaal voor de vrouwen die er alleen maar zijn voor je centen.
Als je met veel geld op zak loopt en goud om je nek hebt hangen en op late uurtjes al dan niet dronken op verkeerde plaatsen verkeert kan je verwachten dat er problemen komen.
Dat is in amsterdam niet anders.
Sommige zijn eerlijk andere niet.
Thaise vrouwen zijn verleidelijk lief aanhankelijk maar zien je echt alleen als een ATM persoon.
money money money money
Ik hoop niet dat je gelijk hebt.. Dit is namelijk wel het idee dat ik krijg bij de thaise dames (jong en oud)

Aangezien ik zelf nauwelijks nog geld over heb na een verblijf van 5 maanden in Thailand/Cambodia. Hoe oud je ook bent, omdat je blank bent denkt elke thaise dat er wat $ te halen valt. De meeste verkeerde dames vallen (gelukkig) dus al af voor mij.

Maar wat blijft er over? De dames die al genoeg geld hebben verdient aan farang? (daar lijkt het op.) Kies ik voor een hotel voor 400 baht per nacht, neemt m'n meisje (die oogwaarschijnlijk al een rijke farang heeft ontmoet, of meer?!) me mee naar een duur hotel met alles er op en eraan (eerst meende ze nog geen/nauwelijks teld te hebben..) Hoe kan een thais meisje 200 euro per week uitegeven als ze niet werkt en haar ouders boer zijn?

Misschien moet ik daar maar beter niet over nadenken, en gewoon op zoek gaan naar een meisje in NL, en de meisjes in Thailand maar niet meer al te serieus nemen. (wist niet dat je na 4 dagen verliefd kon worden trouwens, en eigenlijk denk ik nog steeds dat sommige van die meisjes nog zo slecht niet zijn van binnen..)

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

#50 Bericht door jumbo » woensdag 13 juni 2007, 02:43

Maak je niet druk, nette jongedames genoeg, zijn ook in de bars te vinden maar dan buiten het circuit en OOK met een aantrekkelijk voor- en inkomen
Als je buiten de ge-ijkte locaties op stap gaat dan kom je de dames tegen.
Tips; ze gaan nooit alleen op stap maar in groepjes, ze gaan kinderachtig tot truttig gekleed, ze drinken voorzichtig, kletsen de hele tijd door met hun hand voor hun mond en giechelen als kinderen, zijn zich 'vals onbewust' van hun sexy status en laten zich NIMMER aanraken maar ALTIJD feteren en trakteren....

Ik dacht altijd dat ATM Automatic Transfer of Martin betekende :P :P :P weer wat geleerd


J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Nimnuan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 652
Lid geworden op: maandag 31 juli 2006, 22:59
Locatie: Nieuwegein

#51 Bericht door Nimnuan » woensdag 13 juni 2007, 11:55

SB77 schreef:Maar wat blijft er over? De dames die al genoeg geld hebben verdient aan farang? (daar lijkt het op.)
Zoals Jumbo al zei, er blijft nog genoeg keuze over. Alleen moet je niet op de "verkeerde plekken" zoeken. Ook moet je ook je hersens blijven gebruiken en niet altijd alleen je hart volgen!
Een garantie op een goede vrouw heb je niet... Zowel in Thailand als in Nederland.
Of gewoon mazzel hebben zoals ik :lol:
Johan

-- Happiness is a choice that requires effort at times --

Nimnuan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 652
Lid geworden op: maandag 31 juli 2006, 22:59
Locatie: Nieuwegein

#52 Bericht door Nimnuan » vrijdag 15 juni 2007, 23:17

sfinx schreef:ben voor de vierde keer in jomtien/pataya geweest en dit is de enige plaats waar je een degelijke steak kunt krijgen.( beefeater soi diana)
Ik moet zeggen dat ik een steak e.d. totaal niet mis in Thailand. Ik eet het hier ook maar heel af en toe. Misschien als ik er jaren zou wonen :?: Maar dat duurt nog even :wink:
Johan

-- Happiness is a choice that requires effort at times --

SB77
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 26
Lid geworden op: zaterdag 28 april 2007, 05:45

#53 Bericht door SB77 » vrijdag 13 juli 2007, 13:40

Nou mensen, ben in Pattaya geweest hoor! Geweldige tijd gehad! :)

Het was totaal anders dan mijn verwachtingen. Heb me uitstekend kunnen vermaken in The walking street, de disco's, en nog beter in het noorden. (Daar is zelfs een nederlandse cafe/pub/restaurant te vinden, Hoek van Holland :))

Was trouwens erg populair bij de gogo bar dames, ze zien denk ik zelden een 19-jarige passeren ;) Ze sprongen zo wat boven op me, om me vervolgens met z'n 4en half aan te randen. (Nouja, niet dat het zo voelde ;)) Zelfs als ik dan zei dat er bij mij niks te halen valt en dat ik en een vriendin heb, bleven ze om me heen staan en zeiden dan soms: I want to go with you! Please? Free for you, free for you.

Verleidelijk als het een heel mooi leeftijdsgenootje betrof, maar ben daar nooit op in gegaan. Wel heb ik ze allemaal weten te verbazen, door heel geinteresseerd te zijn, en heb zelfs diepzinnige gesprekken gevoerd met een enkeling.

Best triest als je hoort waarom zo'n meisje (van soms nog geen 18 jaar?!) in een GoGo bar werkt, en ook ongelovelijk dat het ze soms puur te doen is om luxe producten en dergelijke te kopen. Ik kijk in ieder geval heel anders tegen de dames in een gogo bar aan, nu ik met die meisjes heb gesproken.

Heb trouwens nog een meisje ontmoet die NIET in een Go Go bar werkte, en zichzelf ook niet verkocht. Is een leuke vriendschap geworden, en nog iets meer ;) Wel jammer om dan later te moeten ontdekken dat ze weet ik het hoeveel Farang 'vriendjes' heeft gehad in Pattaya. (Ze zei dan wel: I don't sell myself, maar wat betekent het dan als meerdere mannen geld toesturen naar haar bankrekening?)

Hoe dan ook, heb een heerlijke tijd gehad in Pattaya, en voelt ook erg goed dat ik nu meer weet over de meisjes die werken als Prosituee. Erg jammer dat ik 1 van de weinige Farang ben die ook eens een normaal gesprek met ze probeert te voeren, in plaats van ze alleen maar mee te nemen voor seks, en ze na een uurtje weer de deur uit te zetten. (Dat is misschien wel waarvoor ze er zitten, en vele meisjes willen dat ook zo, maar niet allemaal, en het zijn verder gewoon normale mensen he ;))

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

#54 Bericht door joepattaya » zaterdag 14 juli 2007, 09:50

serpay schreef:ik kom net terug van een weekend pattaya wat mij opviel was het vieze goore gifgroene water.
ik heb ook niemand zien zwemmen alleen maar jetski en speedboten en parasailing.
verder een bestemming voor mij om gauw te vergeten alleen het eten was uit de kunst voor ieder wat wils.
weet dus niet of het water altijd zo smerig is maar ben al op haast alle badplaatsen in thailand geweest maar hier schok ik toch wel van, een gek gaat er nog niet in zwemmen.
Dan heb jij het uitgerekend net even niet getroffen. Het schijnt namelijk dat elk jaar, ergens eind mei, de waterhuishouding even op hol gaat. Dit duurt dan een dag of 5 a 6 en dan is alles weer normaal. Iets met algen of zo.
Dus voor volgend jaar: niet in mei/juni naar Pattaya

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

#55 Bericht door joepattaya » zaterdag 14 juli 2007, 09:55

Ik moet helaas even afhaken ............. het is nu 15.34 op zaterdag de 14e juli 2007 en er komt een heftig onweertje aan.

Voor alle veiligheid ............................

marceziani
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 860
Lid geworden op: maandag 20 februari 2006, 19:40
Locatie: Waalre
Contacteer:

#56 Bericht door marceziani » zaterdag 14 juli 2007, 11:48

Tja SB77, mooi dat je er zo over denkt en leuk dat je een goede tijd hebt gehad in Pattaya. Zo zie je maar weer, het is maar net hoe je er tegenaan kijkt....
When people lose everything and they have nothing left to lose, they lose it.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

#57 Bericht door jumbo » zaterdag 14 juli 2007, 13:01

SB77 schreef:Nou mensen, ben in Pattaya geweest hoor! Geweldige tijd gehad! :)

Het was totaal anders dan mijn verwachtingen. Heb me uitstekend kunnen vermaken in The walking street, de disco's, en nog beter in het noorden. (Daar is zelfs een nederlandse cafe/pub/restaurant te vinden, Hoek van Holland :))

Was trouwens erg populair bij de gogo bar dames, ze zien denk ik zelden een 19-jarige passeren ;) Ze sprongen zo wat boven op me, om me vervolgens met z'n 4en half aan te randen. (Nouja, niet dat het zo voelde ;)) Zelfs als ik dan zei dat er bij mij niks te halen valt en dat ik en een vriendin heb, bleven ze om me heen staan en zeiden dan soms: I want to go with you! Please? Free for you, free for you.

Verleidelijk als het een heel mooi leeftijdsgenootje betrof, maar ben daar nooit op in gegaan. Wel heb ik ze allemaal weten te verbazen, door heel geinteresseerd te zijn, en heb zelfs diepzinnige gesprekken gevoerd met een enkeling.

Best triest als je hoort waarom zo'n meisje (van soms nog geen 18 jaar?!) in een GoGo bar werkt, en ook ongelovelijk dat het ze soms puur te doen is om luxe producten en dergelijke te kopen. Ik kijk in ieder geval heel anders tegen de dames in een gogo bar aan, nu ik met die meisjes heb gesproken.

Heb trouwens nog een meisje ontmoet die NIET in een Go Go bar werkte, en zichzelf ook niet verkocht. Is een leuke vriendschap geworden, en nog iets meer ;) Wel jammer om dan later te moeten ontdekken dat ze weet ik het hoeveel Farang 'vriendjes' heeft gehad in Pattaya. (Ze zei dan wel: I don't sell myself, maar wat betekent het dan als meerdere mannen geld toesturen naar haar bankrekening?)

Hoe dan ook, heb een heerlijke tijd gehad in Pattaya, en voelt ook erg goed dat ik nu meer weet over de meisjes die werken als Prosituee. Erg jammer dat ik 1 van de weinige Farang ben die ook eens een normaal gesprek met ze probeert te voeren, in plaats van ze alleen maar mee te nemen voor seks, en ze na een uurtje weer de deur uit te zetten. (Dat is misschien wel waarvoor ze er zitten, en vele meisjes willen dat ook zo, maar niet allemaal, en het zijn verder gewoon normale mensen he ;))
Er ziin nog wel meer nederlandse cafes en ook in Jomtien langs de boulevard en zelfs in een van de zijstraten van walking street
Trouwens als je 50 of ouder bent ben je nog even populair als wanneer je 19 bent alleen dan ben je zeker dat je belazerd wordt, terwijl als je jonger bent je nog steeds het idee hebt dat; you are the next best thing to sliced bread......
De dames zijn even praatgraag en hebben dezelfde verhalen tegen iedereen; geen onderscheid in ras, sexe of leeftijd..alleen de blanks worden anders ingevuld aangast aan degene met wie ze communiceren.

Zoals je dus hebt mogen ondervinden kunnen ze er aardig wat van, tenslotte hebben ze jou ook hoger op het paard gekregen :P :P :wink:

In ht aloude wilde westen hadden ze een naar voor dergelijke types;
greenhorns :lol: :lol:

adios partner

J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

marceziani
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 860
Lid geworden op: maandag 20 februari 2006, 19:40
Locatie: Waalre
Contacteer:

#58 Bericht door marceziani » zaterdag 14 juli 2007, 13:55

Ach, zoiets werkt toch veel beter dan maandenlange therapie bij het Riagg. Dus die mannen zijn er mee geholpen en die vrouwkes ook. En wat die vrouwkes vertellen en wat die mannen daarvan geloven, dat doet niks af aan de uitstekende therapie die die mannen krijgen van die vrouwkes. :)
Maar ze zijn er wel heel bekwaam in, om een goede 'therapie' te geven. De man voelt zich echt zo geweldig na al die overweldigende aandacht. Ze weten het mooi te brengen.
When people lose everything and they have nothing left to lose, they lose it.

roos27
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 22
Lid geworden op: maandag 28 mei 2007, 19:40

#59 Bericht door roos27 » dinsdag 17 juli 2007, 20:50

ben voor de vierde keer in jomtien/pataya geweest en dit is de enige plaats waar je een degelijke steak kunt krijgen
Als ik in Thailand ben is steak het laatste wat ik eet, alhoewel ik een liefhebber ben van een echte amerikaanse T-bone steak.

peterd1961
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 265
Lid geworden op: zondag 30 april 2006, 07:03
Locatie: Pathum Thanee

#60 Bericht door peterd1961 » woensdag 18 juli 2007, 01:12

Hahahahahahahah!! Steek dit maar in je zak Sb77! Maar Jumbo heeft echt gelijk.

Plaats reactie

Terug naar “Steden”