Pattaya - change the face

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
SB77
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 26
Lid geworden op: zaterdag 28 april 2007, 05:45

#31 Bericht door SB77 » dinsdag 29 mei 2007, 10:11

jumbo schreef:
SB77 schreef:Ok, Is pattaya onderhand de moeite waard te bezoeken? Heb online iemand Australie ontmoet die daar zit met zijn vriendin. Hij heeft me daar uitgenodigd. Is een aardige gast, maar na al die verhalen twijf ik?!
Pattaya moet je gezien hebben zonder meer.....is een roemluchte locatie die las family place wordt aangeduidt in de gidsen en een donkerrood centrum heeft....een stad met alles wat wils...zonder meer een must al was het alleen maar om vast te stellen dat het niet jouw plek is


J
Dankje voor je reactie :)

Had een heel bericht geplaatst, met mijn twijfels en waarom, maar door een stroom storing is alles nu gewist :S

Even in het kort waar ik over schreef:

- 1 dag In deze stad blijven (en misschien ook nacht?) lijkt me geen kwaad kunnen

- Ik heb (net als anderen gezien de posts hierboven) zo mijn twijfels over de 'echtheid' van de dames in Pattaya.

Reden?

In Surin ben ik al meerdere keren 'geplayed' door een thaise schone. En beide keren had ik serieuze gevoelens, zeker aangezien ze niet van me wilden profiteren. (misschien doen ze dat niet omdat Ik zo goed als de enige 19 jarige ben die hier rondloopt, en ook met een heel andere intentie naar Surin ben gekomen dan alle overige toeristen hier. Ben leraar geweest in Cambodia, spreek daarom khmer, dat komt zelden voor denk ik..)

Bij 1 meisje, puk, ging het het zelfs zover dat ik niks voor haar mocht betalen :S dat voelde goed, (maar ook vreemd) maar wat mij het meeste vertrouwen gaf, is dat ze zo'n 24 uur bij me bleef, heel lief voor me was, goed voor me zorgde, en ik kon er ook heel goed mee praten. (over mijn slechte ervaring met andere thaise meisje bijv.) Vertrouwde haar 100% maar uiteindelijk wilde ook zei maar 1 ding :(

vraag me trouwens af hoe puk aan zoveel geld geld kwam (had meerdere biljetten van 1000 baht in haar zak.) Ze werkt namelijk niet en haar ouders werken op een boerderij.

Als een meisje als deze al uit is op maar 1 ding, wat dan wel niet te denken van de vrouwen in Pattaya? (Heb een zwak voor thaise dames, dus ze negeren gaat me niet lukken.)

Is het in mijn geval dus wel verstandig naar pattaya te gaan? Geen zin om weer gevoelens te krijgen voor een meisje, en dan uiteindelijk weer in de steek gelaten te worden na 1 dag.

- Het schijnt nogal gevaarlijk te zijn in Pattaya? Er worden veel Farang neergestoken/beroofd etc? In hoeverre is dit waar, en welke gebieden moet je absoluut vermijden?

- Wat is er te doen in Pattaya wat er in de rest van Thailand niet te zien/vinden is?


Ik hoop van jullie meer te weten te komen over pattaya, en ook, hoe je erachter komt of een meisje 'echt' is of 'fake' (Dacht dat ik dat aardig goed kon beoordelen na 5 maanden, maar het tegenoverstelde bleek waar :cry: )

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

#32 Bericht door jumbo » dinsdag 29 mei 2007, 10:28

Er komt inderdaad wat meer geweld voor in Pattaya dan in de andere steden
Wat je zeker niet moet doen is alleen of met onbekenden over de donkere stranden dolen. Jomtien beach schijnt een gebied te zijn waar veel katoeys lopen die uit zijn op een extraatje en daar wordt veel beroofd.
Als je zwak in je schoenen staat tav de dames dan staat je nog een leuke (en dure) tijd te wachten in Pattaya, daar lopen veel dames rond die op jacht zijn naar hun (volgende) slachtoffers
Gouden regel over echtheid; wat op een barkruk zit moet je in de bar achterlaten...:P :P
Je kan overigens best wel een goede vrouw hebben aan een barlady; ik las net ergens in een bericht dat indien ze niet rookt en drinkt, lekker kan koken en van kinderen houdt (die moet ze dus al hebben) dan is het een goede thaise vrouw.........pakweg 50% van de barladies heeft kinderen, kan goed koken, roken en drinken niet.....tenzij sociaal (er wat aan kan verdienen)

Bezienswaardigheden; geen idee, ik lig daar overdag de roes uit te knarren van de avond ervoor......

J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

SB77
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 26
Lid geworden op: zaterdag 28 april 2007, 05:45

#33 Bericht door SB77 » dinsdag 29 mei 2007, 11:05

Nimnuan schreef:
JohanS schreef:
Mart schreef: Jumbo, ken jij een stad of dorp waar geen " hondjes " :wink: zijn :roll:
Met je de vergelijking van de buurt in Hua hin (een paar kleine straatjes) met Pattaya gaat toch echt te ver.
Het is in Pattaya een algemeen feit en overal aanwezig, right in your face.
Ik heb geen probleem met de toeristen die hier hun verlof doorbrengen maar correcte info geven is wel noodzakelijk.
Daarom blijf ik met mijn stelling dat Pattaya geen FAMILIE bestemming is en in de nabije toekomst ook niet zal worden.
Voor mij hoeft het ook niet want het zou gewoon een verplaatsing van het probleem meebrengen.

Gewoon mijn mening.
wij hebben met de Thaise familie een midweek doorgebracht in Pattaya. Was niets mis mee want er zijn nog genoeg gebieden waar je geen ladybars ziet e.d. Het is verre van mijn favoriete bestemming, maar je kunt er best een familievakantie houden. Net als in Amsterdam :wink:
Waar ben je onder andere geweest? :)

SB77
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 26
Lid geworden op: zaterdag 28 april 2007, 05:45

#34 Bericht door SB77 » dinsdag 29 mei 2007, 11:28

jumbo schreef:Er komt inderdaad wat meer geweld voor in Pattaya dan in de andere steden
Wat je zeker niet moet doen is alleen of met onbekenden over de donkere stranden dolen. Jomtien beach schijnt een gebied te zijn waar veel katoeys lopen die uit zijn op een extraatje en daar wordt veel beroofd.
Als je zwak in je schoenen staat tav de dames dan staat je nog een leuke (en dure) tijd te wachten in Pattaya, daar lopen veel dames rond die op jacht zijn naar hun (volgende) slachtoffers
Gouden regel over echtheid; wat op een barkruk zit moet je in de bar achterlaten...:P :P
Je kan overigens best wel een goede vrouw hebben aan een barlady; ik las net ergens in een bericht dat indien ze niet rookt en drinkt, lekker kan koken en van kinderen houdt (die moet ze dus al hebben) dan is het een goede thaise vrouw.........pakweg 50% van de barladies heeft kinderen, kan goed koken, roken en drinken niet.....tenzij sociaal (er wat aan kan verdienen)

Bezienswaardigheden; geen idee, ik lig daar overdag de roes uit te knarren van de avond ervoor......

J
Haha, waar kan je goedkoop bier halen? Archa of leo? ;)

Falcon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 282
Lid geworden op: dinsdag 03 april 2007, 08:21

#35 Bericht door Falcon » dinsdag 29 mei 2007, 12:26

jumbo schreef:pakweg 50% van de barladies heeft kinderen, kan goed koken, roken en drinken niet.....tenzij sociaal (er wat aan kan verdienen)
Nou moet ik zeggen dat ik niet al te veel in contact met deze bardames, maar mijn indruk is toch wel dat de meeste wel drinken en roken, en flink ook. Zeker in Pattaya.
Sabaai sabaai

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

#36 Bericht door Mart » dinsdag 29 mei 2007, 13:13

SB77 schreef: maar na al die verhalen twijf ik?!

misschien doen ze dat niet omdat Ik zo goed als de enige 19 jarige ben die hier rondloopt,
Ben leraar geweest in Cambodia

)
In Nederland rijden grote vrachtwagens rond met de tekst:
BIJ TWIJFEL NIET INHALEN !

Een 19 jarige leraar

:wink:
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

#37 Bericht door Mart » dinsdag 29 mei 2007, 13:16

jumbo schreef: Je kan overigens best wel een goede vrouw hebben aan een barlady; ik las net ergens in een bericht dat indien ze niet rookt en drinkt, lekker kan koken en van kinderen houdt (die moet ze dus al hebben) dan is het een goede thaise vrouw.........pakweg 50% van de barladies heeft kinderen, kan goed koken, roken en drinken niet.....tenzij sociaal (er wat aan kan verdienen)

J
en hebben een eigen slaapkamer :lol:
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Falcon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 282
Lid geworden op: dinsdag 03 april 2007, 08:21

#38 Bericht door Falcon » dinsdag 29 mei 2007, 13:33

Mart schreef:
SB77 schreef: maar na al die verhalen twijf ik?!

misschien doen ze dat niet omdat Ik zo goed als de enige 19 jarige ben die hier rondloopt,
Ben leraar geweest in Cambodia

)
In Nederland rijden grote vrachtwagens rond met de tekst:
BIJ TWIJFEL NIET INHALEN !

Een 19 jarige leraar

:wink:
Hij is 19 en is leraar geweest….
Grote kans dat hij dus zelfs al een 18 jarige leraar was….

Over je zwak voor Thaise vrouwen…..
Kan ik helemaal begrijpen, maar bottomline, voorkom dat je gevoelens krijgt voor iemand die je in een bar treft zonder dat ze een normale baan heeft. Als je te lang bij haar blijft hangen dan wordt je wellicht verliefd, wees dat dus voor, dan is er niets aan de hand.
Sabaai sabaai

carpediem
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2277
Lid geworden op: zaterdag 18 november 2006, 18:17
Locatie: amsterdam

#39 Bericht door carpediem » dinsdag 29 mei 2007, 16:11

SB77 schreef:

Vertrouwde haar 100% maar uiteindelijk wilde ook zei maar 1 ding



Als je er na een dag achterkomt dat je iemand niet kunt vertrouwen mag je je gelukkig prijzen.
Sommige komen er pas na jaren achter hebben inmiddels een huis laten bouwen een auto en brommer gekocht, geïnvesteerd in een shop en de familie onderhouden. Als alles klaar is en natuurlijk op haar naam kun je vertrekken.
Heb dit gezien bij niet domme mensen die normaal gesproken met beide benen op de grond staan.
Dus die aardige, mooie, thaise dames, drinkend,rokend of niet kunnen bij ons iets bewerkstelligen wat ons normale denkvermogen in de steek laat.

Als je van het begin af duidelijk maakt wat je aan hun besteden wil en je daaraan ook houd, dan weet je gauw genoeg waar je aan toe bent.

Zowel korte als lange termijn.

Een goed voorbeeld is dat je als je een meisje wat langer kent haar duidelijk te maken dat je nooit een huis koopt op haar naam.
Dan is kijken hoe ze reageert.

Een ander gevaar wat je ook zelf in de hand heb en waar je je goed van bewust moet zijn, dronken of niet is het grote aantal HIV geïnfecteerden in Pattaya en ook elders in Thailand.

Als je wat geld kwijt raakt, daar ben je wel met een paar dagen overheen.
De angst dat je geïnfecteerd bent is heel vervelend en je moet in ieder geval 3 maanden wachten als je zekerheid wil hebben.

Dus als je jezelf een beetje in de hand hebt kun je heel veel lol hebben en daar met een goed gevoel weg gaan.







[/quote]
pluk de dag (carpediem)

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

#40 Bericht door jumbo » woensdag 30 mei 2007, 03:00

Falcon schreef:
jumbo schreef:pakweg 50% van de barladies heeft kinderen, kan goed koken, roken en drinken niet.....tenzij sociaal (er wat aan kan verdienen)
Nou moet ik zeggen dat ik niet al te veel in contact met deze bardames, maar mijn indruk is toch wel dat de meeste wel drinken en roken, en flink ook. Zeker in Pattaya.
Ik gaf al aan pakweg 50%, das ongeveer de helft :P
en waar haal je die indruk dat het zeker in Pattaya zo is vandaan als je niet al teveel contact met bardames hebt?? Uit een krantje??? :P :P :lol:
Komaan Falcon we zijn geen dominees hier :P :P

J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Falcon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 282
Lid geworden op: dinsdag 03 april 2007, 08:21

#41 Bericht door Falcon » woensdag 30 mei 2007, 08:18

jumbo schreef:
Falcon schreef:
jumbo schreef:pakweg 50% van de barladies heeft kinderen, kan goed koken, roken en drinken niet.....tenzij sociaal (er wat aan kan verdienen)
Nou moet ik zeggen dat ik niet al te veel in contact met deze bardames, maar mijn indruk is toch wel dat de meeste wel drinken en roken, en flink ook. Zeker in Pattaya.
en waar haal je die indruk dat het zeker in Pattaya zo is vandaan als je niet al teveel contact met bardames hebt?? Uit een krantje??? :P :P :lol:
Komaan Falcon we zijn geen dominees hier :P :P

J
Ik heb er niet al te veel contact mee ( ben getrouwd namelijk) maar loop er wel vaak langs omdat ik nogal vaak ga stappen. Incidenteel besluit ik wel eens om in een dergelijke bar een aantal biertjes te nuttigen om zo wat minder dure biertjes in de disco te hoeven drinken. Dat zijn dan de momenten waarop ik in ieder geval het idee krijg dat echt een ruime meerderheid van die dames roken en drinken.

Ben afgelopen vakantie overigens pas voor de eerste keer naar Pattaya gegaan, puur uit nieuwsgierigheid omdat ik er voorheen nooit heen wilde gaan.

En inderdaad, ik ben niet roomser dan de paus, maar toch kan ik niet uit ervaring putten wat betreft verdergaande contacten met bardames.
Sabaai sabaai

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

#42 Bericht door Mart » woensdag 30 mei 2007, 08:49

Falcon schreef:
Ik heb er niet al te veel contact mee ( ben getrouwd namelijk) maar loop er wel vaak langs omdat ik nogal vaak ga stappen. Incidenteel besluit ik wel eens om in een dergelijke bar een aantal biertjes te nuttigen om zo wat minder dure biertjes in de disco te hoeven drinken. Dat zijn dan de momenten waarop ik in ieder geval het idee krijg dat echt een ruime meerderheid van die dames roken en drinken.

Ben afgelopen vakantie overigens pas voor de eerste keer naar Pattaya gegaan, puur uit nieuwsgierigheid omdat ik er voorheen nooit heen wilde gaan.

En inderdaad, ik ben niet roomser dan de paus, maar toch kan ik niet uit ervaring putten wat betreft verdergaande contacten met bardames.
Neem jij je vrouw mee naar een bar in Pattaya ? 8)
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Falcon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 282
Lid geworden op: dinsdag 03 april 2007, 08:21

#43 Bericht door Falcon » woensdag 30 mei 2007, 08:52

Mart schreef:
Falcon schreef:
Ik heb er niet al te veel contact mee ( ben getrouwd namelijk) maar loop er wel vaak langs omdat ik nogal vaak ga stappen. Incidenteel besluit ik wel eens om in een dergelijke bar een aantal biertjes te nuttigen om zo wat minder dure biertjes in de disco te hoeven drinken. Dat zijn dan de momenten waarop ik in ieder geval het idee krijg dat echt een ruime meerderheid van die dames roken en drinken.

Ben afgelopen vakantie overigens pas voor de eerste keer naar Pattaya gegaan, puur uit nieuwsgierigheid omdat ik er voorheen nooit heen wilde gaan.

En inderdaad, ik ben niet roomser dan de paus, maar toch kan ik niet uit ervaring putten wat betreft verdergaande contacten met bardames.
Neem jij je vrouw mee naar een bar in Pattaya ? 8)
Nee, dat wilt ze niet.
Maar af en toe mag ik wel zonder haar gaan stappen.
Ze weet dat ik dan heel soms wat biertjes pak in een bar, heeft ze geen moeite mee. Ik ook niet.
Sabaai sabaai

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

#44 Bericht door jumbo » woensdag 30 mei 2007, 09:10

Falcon schreef:
Mart schreef:
Neem jij je vrouw mee naar een bar in Pattaya ? 8)
Nee, dat wilt ze niet.
Maar af en toe mag ik wel zonder haar gaan stappen.
Ze weet dat ik dan heel soms wat biertjes pak in een bar, heeft ze geen moeite mee. Ik ook niet.
Vind het netjes dat je het vraagt

J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Falcon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 282
Lid geworden op: dinsdag 03 april 2007, 08:21

#45 Bericht door Falcon » woensdag 30 mei 2007, 09:37

hahaha, ben netjes opgevoed.
Sabaai sabaai

Plaats reactie

Terug naar “Steden”