Stichting Het Schone Streven

Post hier al je vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Hennie
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 1
Lid geworden op: zondag 10 september 2006, 14:31

Stichting Het Schone Streven

#1 Bericht door Hennie » zondag 10 september 2006, 14:38

Hallo.

Is er iemand van dit forum wel eens met Het Schone Streven uit Leeuwarden op vakantie geweest (rondreis).

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

#2 Bericht door Edje » zondag 10 september 2006, 18:35

Neen, de naam doet me denken aan een of andere relegie groep.
Groetjes; Edje

rocopi
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 141
Lid geworden op: zondag 08 mei 2005, 14:40
Locatie: Rotterdam

#3 Bericht door rocopi » zondag 10 september 2006, 19:47

Volgens mij is dat een reisorganisatie die veel reizen organiseert naar Indonesie. :?:
Altijd Vrolijk

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

#4 Bericht door jumbo » maandag 11 september 2006, 02:42

rocopi schreef:Volgens mij is dat een reisorganisatie die veel reizen organiseert naar Indonesie. :?:

Inderdaad was dit de originele insteek, om mensen uit Indonesie die in Nederland woonden via een not-for-profit stichting een goedkopere mogelijkheid te bieden naar Indonesia op vakantie te gaan.
Ik geloof echter dat ze nu ook andere aziatsche landen aandoen en dat "stichting" meer een oderdeel van hun naam is geworden dan de originele doelstelling

J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gast

#5 Bericht door Gast » maandag 11 september 2006, 05:43

Zij hebben dezelfde agent in Thailand als FOX reizen en hun reizen zijn bijna een kopie hiervan. Zeker geen stichting meer te noemen, gewoon een commerciele reisorganisatie

Buijsh

Het schone streven

#6 Bericht door Buijsh » zaterdag 18 november 2006, 11:22

Het schone streven is een non profit reisorganisatie die vooral reizen organiseert naat Indonesie en Thailand. Zij hebben vele goede doelen in de betreffende landen met name t.b.v. kinderen.
De reizen zijn perfect georganiseerd ( een van mijn collega's heeft een Indonesie reis met hen gedaan gelijk met ons terwijl wij het via De Boer en Wendel deden) Beiden prima Hotels/restaurants etc. echter het schone streven meer dan de helft goedkoper. Wat ons betreft een aanrader.

davenuman
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 57
Lid geworden op: zaterdag 07 oktober 2006, 12:07
Locatie: Haarlem, soms Ban Dung

Re: Het schone streven

#7 Bericht door davenuman » zaterdag 18 november 2006, 12:04

Buijsh schreef:een van mijn collega's heeft een Indonesie reis met hen gedaan gelijk met ons terwijl wij het via De Boer en Wendel deden. Beiden prima Hotels/restaurants etc. echter het schone streven meer dan de helft goedkoper.
Maar De Boer & Wendel is dan ook één van de duurdere aanbieders....

Je zou ook eens een Thailand-brochure kunnen bestellen bij Kuoni (voorheen Special Traffic). Zij hebben een zeer uitgebreide Thailand-brochure en het is een uitstekende reisorganisatie. Niet voor niets winnen zij elk jaar diverse onderscheidingen vanuit de reiswereld (waaronder de onderscheiding voor 'beste reisorganisatie naar het Verre Oosten').

Voor meer info: http://www.kuoni.nl

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met reisorganisaties”