strand pattaya

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
fredlk
Expat
Expat
Berichten: 511
Lid geworden op: vrijdag 03 maart 2006, 13:52

Re: strand pattaya

#16 Bericht door fredlk » dinsdag 21 augustus 2007, 06:47

marcus schreef:Jomtien beach is een paradijs voor homos dus daar moet ik niet zijn
Bang dat 'ze' jou lelijk vinden? :lol: :D
"What we think, we become."

thongdee
Expat
Expat
Berichten: 790
Lid geworden op: woensdag 14 september 2005, 18:21
Locatie: Surin Town

#17 Bericht door thongdee » dinsdag 21 augustus 2007, 06:51

thongdee schreef:laatste keer met de familie naar Jomtien geweest ,als je rechts van het politiebureau het strand opwandeld is het een heel mooi stuk strand , waar je (bijna) niet lastig word gevallen.
Dong Tan beach
Dat bedoelde ik nou net joepattaya , het was er zalig vertoeven met men zoon en vrouw, je werd er helemaal niet lastig gevallen ,we verbleven toen in het Rabbit Resort ,en dat er homo's rond lopen was zo ,maar stoorde ons echt niet. Leven en laten leven ....
http://www.rabbitresort.com/ een van de leukste resort waar ik in Thailand heb gelogeerd.
คิดดี พูดดี ทำดี โลกนี้น่าอยู่
Gelukkig zijn
is niet krijgen wat we verlangen...
Maar tevreden zijn met wat we hebben...

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

#18 Bericht door joepattaya » dinsdag 21 augustus 2007, 07:09

Maar ok, als je niets moet hebben van speedboten, jetskies, homo's en strandventers, denk dan eens aan Baan Amphur.

Neem een witte songtaew op Sukhumvit richting Sattahip. In Baan Amphur stap je uit, bij de U-turn NA de 7/11 en je loopt een weg in rechts van Baan Somprason. Deze weg komt uit op het strand.

Er staan een paar eettentjes, er zijn geen speedboten, jetskies en strandventers en er is een ECHT strand. Strandstoelen en parasols zijn voorhanden.

Uiteraard is er dan ook nog het strand bij de Navy Base in Sattahip. Dit schijnt nog mooier te zijn, maar weer iets verder weg.

Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

#19 Bericht door Manuel » dinsdag 21 augustus 2007, 07:57

Dus een strand vakantie in Pattaya maar naar het strand buiten Pattaya of naar Sattahip.....

Waarschijnlijk iets voor expats living in Pattaya maar voor strand toeristen lijkt het mij dan beter naar een bestemming te gaan waar 'echt' strand is....

Plaats reactie

Terug naar “Steden”