een idee?

Medelingen, tips en opmerkingen.
Moderators: Chang, Patriot
Gesloten
Bericht
Auteur
nicod
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 444
Lid geworden op: vrijdag 24 maart 2006, 17:42
Locatie: Breda

een idee?

#1 Bericht door nicod » woensdag 28 juni 2006, 15:05

Het is nog niet zo heel lang geleden dat ik het bericht van Manuel zag dat het 10.000 e bericht geplaatst werd (30 maart of zo). de 20.000 e komt al in zicht.

Zijn er mensen die ideeen hebben om dit niet ongemerkt voorbij te laten gaan. Misschien een Thaise avond in Nederland. Kunnen we al die geluksvogels die momenteel in Thailand zitten eindelijk eens (terug) jaloers maken. Overigens vind ik iedere reden voor een Thais feestje een goede reden :oops: :D

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

#2 Bericht door Jim » woensdag 28 juni 2006, 16:08

er is er 1 juli eentje in amsterdam

http://www.saiyaithai.nl/

nicod
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 444
Lid geworden op: vrijdag 24 maart 2006, 17:42
Locatie: Breda

#3 Bericht door nicod » woensdag 28 juni 2006, 18:27

Hoi Jim,

Dit is inderdaad een mogelijkheid al is het wat kort dag. Zijn er meerdere forumleden/ bezoekers die zouden willen gaan?

rocopi
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 141
Lid geworden op: zondag 08 mei 2005, 14:40
Locatie: Rotterdam

#4 Bericht door rocopi » woensdag 28 juni 2006, 18:31

Ik wil best maar ik mag niet in 020 komen, alleen op 2 januari 2007 om te vertrekken naar Thailand. :D :D :D
Altijd Vrolijk

nicod
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 444
Lid geworden op: vrijdag 24 maart 2006, 17:42
Locatie: Breda

#5 Bericht door nicod » woensdag 28 juni 2006, 18:42

Rocopi, haha wist ik toch al (zie 31 mei) anders had ik jou zeker persoonlijk gevraagd :D andere leden gebruikers zonder "strafblad?" :wink:

Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1165
Lid geworden op: vrijdag 10 februari 2006, 23:08
Locatie: Grunn

#6 Bericht door Mystic » woensdag 28 juni 2006, 19:16

Ik vind het wel een leuk plan, 1 juli kan ik echter niet.
Wat gaan we doen, Thais eten :P ??
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

nicod
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 444
Lid geworden op: vrijdag 24 maart 2006, 17:42
Locatie: Breda

reeele datum

#7 Bericht door nicod » woensdag 28 juni 2006, 19:25

Misschien moeten we een werkelijk-te-halen datum bepalen. Thais eten spreekt mij erg aan. Samen afspreken in een reataurant (of snackbar in A'dam Dilli) vind ik al geweldig. Het feest van Mart kopieren in Cha-aam ook. Mart heb je nog tips? alle voorstellen zijn welkom. Graag ook iemand die het wil organiseren. Oké ik wil ook wel (een beetje) helpen :lol:

Chang
Site Admin
Site Admin
Berichten: 580
Lid geworden op: dinsdag 01 februari 2005, 19:45
Contacteer:

#8 Bericht door Chang » woensdag 28 juni 2006, 20:22

Een feestje is altijd een goed idee, een thailandforum feestje ter ere van het 20.000ste bericht is misschien nog een beter idee.

Wellicht was het wel een beter idee geweest om mij hierover een pb bericht te sturen, dan dit idee hier te plaatsen.

Volgens de statistieken van het forum vanaf de start, zal het 20.000 bericht nog een 3 tot 4 maanden op zich wachten. Volgens de statistieken van het huidige posting aantal (de piek voor het hoogseizoen) zal dit over ongeveer ruim een maand zijn, en dan zit ik zelf in Thailand.

Voor het organiseren van prive feestjes van liefhebbers van dit forum graag een nieuw onderwerp openen onder diversen, maar dan niet onder de noemer van dit forum, maar als prive festijn.

Ik wil mijn licht eens gaan schijnen wat de mogelijkheden zijn tot het organiseren van een forumfeestje, en onderzoeken of er de behoefte bestaat onder de leden voor een feest.

Het organiseren van een goed feest vraagt tijd en goede organisatie.

Voor tips en opmerkingen graag een pm.

Voorlopig is dit onderwerp gesloten!

Chang

Gesloten

Terug naar “Mededelingen, tips en opmerkingen”