ENKEL OF RETOUR NEMEN? Help

Post hier al je vragen voor Visa voor Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
HILDA

ENKEL OF RETOUR NEMEN? Help

#1 Bericht door HILDA » vrijdag 24 maart 2006, 07:58

Hallo,

Heb gezien dat ik officieel een uitgaand ticket moet hebben als ik Thailand binnenkom, maar wat als ik per land Thailand weer ga verlaten?

Ze schijnen uitgaand ticket niet echt te controleren, maar wat als ze dat wel doen?

Ik weet namelijk helemaal niet wat ik na Thailand ga doen, geen verplichtingen, dus wil gewoon enkel nemen en ter plekke beslissen waar ik daarna heen ga. Dus...wat kunnen jullie mij voor advies geven?

Groetjes Hilda

Loe
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1113
Lid geworden op: woensdag 15 februari 2006, 12:06

#2 Bericht door Loe » vrijdag 24 maart 2006, 08:05

Hilda,

Maak je geen zorgen ze controleren alles aan de grenzen en ook het uitreisticket wordt ingenomen. Het is maar een formaliteit, maar alles verloopt "vlotjes" aan de grenzen

groetjes Loe

Hilda

verkeerd begrepen?

#3 Bericht door Hilda » vrijdag 24 maart 2006, 09:07

Hallo Loes,

Dat bedoel ik niet echt. Ik wil weten of ik problemen krijg als ik Thailand binnenkom, als ik maar een enkeltje van Hongkong naar Bangkok heb, dus geen uitgaand ticket uit Thailand heb.

Snap je?

Groetjes Hilda

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Re: verkeerd begrepen?

#4 Bericht door Edje » vrijdag 24 maart 2006, 18:47

Hilda schreef:Hallo Loes,

Dat bedoel ik niet echt. Ik wil weten of ik problemen krijg als ik Thailand binnenkom, als ik maar een enkeltje van Hongkong naar Bangkok heb, dus geen uitgaand ticket uit Thailand heb.

Snap je?

Groetjes Hilda
Als je van Hongkong BKK binnenkomt heb je geen verder uitreisticket nodig. Je krijgt zondermeer weer een 30 dagen visum. Maak je binnen die 30 dagen een reis naar een ander land of evt een visarun dan krijg je er weer 30 dagen bij. Ze vragen bij aankomst in Th. nooit naar een vertrekticket, je moet er wel op letten dat je op de visakaart bij inreizen nooit meer dan 30 dagen vermeld, incl. dag van aankomst en vertrek. In de toekomst gaan ze er overigens wel op letten of je voldoende contanten bezit bij inreizen als je al meerdere malen binnen bent gekomen vanuit een ander land als je normale verblijfsland ( paspoort )
Groetjes; Edje

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

#5 Bericht door Mart » zaterdag 25 maart 2006, 17:55

Wat Ed schrijft is volkomen juist, en in het bijzonder"wat hij schrijf over:
In de toekomst gaan ze er overigens wel op letten of je voldoende contanten bezit bij inreizen als je al meerdere malen binnen bent gekomen vanuit een ander land als je normale verblijfsland ( paspoort )

Juist Thailand is wel een paradijs, maar wil geen vluchtland worden voor zij die niets te besteden hebben.

Mart

Plaats reactie

Terug naar “Visa Thailand”