Thaise tijdsaanduiding

Medelingen, tips en opmerkingen.
Moderators: Chang, Patriot
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Altena
Expat
Expat
Berichten: 124
Lid geworden op: zaterdag 05 februari 2005, 20:27
Locatie: Thailand

Thaise tijdsaanduiding

#1 Bericht door Altena » maandag 23 januari 2006, 13:20

Chang,

Eerder is door Ed ook eens de vraag gesteld t.a.v. 24uurs aanduiding onder topic klok.
Wederom is er een topic geopend maar door jou al weer gesloten :roll:
De gegeven respons van jou klopt niet helemaal, sorry voor deze opmerking maar heb zelf ook een forum onder en bij xsbb draaien.
Indie je in het configuratie scherm e.e.a aanpast krijg je de juiste aanduiding.
Dit heeft niets te maken met een Europese instelling zoals je aangeeft.
Ik moet die dingen veranderen, die ik niet kan accepteren, die dingen te accepteren die ik niet kan veranderen, en de wijsheid,verschil er tussen te onderkennen.

Chang
Site Admin
Site Admin
Berichten: 580
Lid geworden op: dinsdag 01 februari 2005, 19:45
Contacteer:

tijdsaanduiding

#2 Bericht door Chang » maandag 23 januari 2006, 13:57

De gegeven respons klopt wel degelijk.

Jij praat nu over de tijdsinstellingen van het forum in zijn algemeenheid, en niet over de persoonlijke instellingen. De tijdsinstelling van het forum zijn volgens de Nederlandse tijden.

Dat er een fout in de persoonlijke instellingen zit t.a.v. de thaise tijden heeft niets te maken met de forumtijden, en staat hier volkomen los van.

Chang

Altena
Expat
Expat
Berichten: 124
Lid geworden op: zaterdag 05 februari 2005, 20:27
Locatie: Thailand

tijd

#3 Bericht door Altena » maandag 23 januari 2006, 14:04

Chang,

Sorry maar we zijn het niet eens, jij kan e.e.a bepalen in het configuratie-scherm en een ieder heeft de mogelijkheid om in zijn/haar profiel ook e.e.a te doen aanpassen.

Maar, ik accepteer je uitleg en laat het daarbij.
Ik moet die dingen veranderen, die ik niet kan accepteren, die dingen te accepteren die ik niet kan veranderen, en de wijsheid,verschil er tussen te onderkennen.

Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen, tips en opmerkingen”