visum belgie

Post hier al je vragen voor Visa voor Nederland.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
marcus

visum belgie

#1 Bericht door marcus » woensdag 18 januari 2006, 19:59

de gebruikersnaam en het onderwerp zijn verwisseld daarom nog eens dezelfde vraag ik ga in februari voor 3 maanden naar thailand en daarna wil ik mijn thaise vriendin mee naar belgie nemen voor enkele maanden wie kan mij helpen en mij zeggen wat ik moet doen en waar ik op moet letten

Gebruikersavatar
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2005
Lid geworden op: vrijdag 07 oktober 2005, 11:25
Locatie: Vlaanderen

wetgeving

#2 Bericht door JohanS » woensdag 18 januari 2006, 21:11

Voor mij is dit 10 jaar geleden en de wetgeving is zeker weer anders.
Het beste is een visum aanvragen voor 3 maanden.
U kan zich het beste informeren op uw stadhuis en bij het ministerie van binnen en buitenlandese zaken.
Ga even op de volgende website kijken hier staan de nodige documenten in detail. Maar vertrek niet zonder dit te checken.

http://www.thaiinfo.be/thaiuitnodigen.htm

Gebruikersavatar
Denhakke
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 516
Lid geworden op: woensdag 04 januari 2006, 19:37
Locatie: Herselt
Contacteer:

#3 Bericht door Denhakke » donderdag 19 januari 2006, 00:24

Een vijftal jaar geleden moest je naar het gemeentehuis gaan om een document voor tenlasteneming voor je vriendin, je moest copy's van je paspoort nemen en laten wettigen, een loonbrief met een minimum maandloon van 30.000 Bf + 5000 Bf voor elke persoon ten laste, dan moest je nog naar de politie voor een bewijs van goed gedrag en zeden en met dit alles moest je je dan aanmelden op de Belgische ambassade in Bangkok, tegenwoordig heeft je vriendin ook nog een ziekteverzekering nodig heb ik al horen zeggen. Je kan het best is naar het gemeentehuis gaan, normaal weten zij hier alles over of zoals in mijn geval destijds moesten ze het opzoeken welke documenten ze moesten meegeven.

marcus

visa

#4 Bericht door marcus » vrijdag 03 februari 2006, 14:08

alvast bedankt voor de antwoorden , ik denk dat ik hier el iets aan heb

Plaats reactie

Terug naar “Visa Nederland”