hoeveel tijd van grens Thailand via Koh Kong naar Ko Chang

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
muisje24

hoeveel tijd van grens Thailand via Koh Kong naar Ko Chang

#1 Bericht door muisje24 » maandag 05 september 2005, 14:58

Hoi , wij gaan in november een tour doen door Cambodja en gaan vervolgens vanuit Sihanoukville via Ko Kongnaar Thailand waar we de grens oversteken en van daaruit naar de pier van de ferry naar Ko chang. Ik heb geen idee hoeveel tijd dit in beslag neemt. Jullie?

harpastum
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 1
Lid geworden op: maandag 02 juli 2007, 23:06

#2 Bericht door harpastum » maandag 02 juli 2007, 23:11

dat zou ik ook wel willen weten !

ik had al gerekend: sihanoukville -> koh kong = 5u
koh kong -> trat = ??
trat -> laem ngot = ??
laem ngot -> koh chang = 1u

ik zou er een dagje voor uittrekken MAAR de ferry vanuit sihanoukville vertrekt pas om 12u? Of is er een vroegere?

alvast bedankt.

carpediem
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2277
Lid geworden op: zaterdag 18 november 2006, 18:17
Locatie: amsterdam

#3 Bericht door carpediem » dinsdag 03 juli 2007, 06:50

Als je de boot neemt van 12 uur uit Shihanoukville, tussen 16 en 17.00 uur in Koh Kong, tot de grens half uur. Minibus tot Trat (100bath) 2uur.
Dus in Trat tussen 20 en 21 uur.
Trat- Koh Chang: Naar auto ferry Ao Thammachat (minibustaxi) 1 uur, oversteek half uur (excl. wachttijd) dan taxi naar plaats van bestemming tussen 10 minuten en 1 uur.
Reken op 3 uur.
Als je het rustig aan wilt doen, overnachten in Koh Kong en de volgende dag rustig naar Koh Chang.
Oasis, mooi resort even buiten Koh Kong met zwmbad.
Je kunt ook over de weg naar Koh Kong. Groot deel door de Jungle en oversteek van 4 rivieren. Duurt langer maar wel leuk.
Mogelijk kun je dan in een dag naar Koh Chang. Als je met z'n vieren gaat is prive taxi aan te raden. Vraag in Shihanoukville naar Viva tel: 012995176 (vriend van mij).
pluk de dag (carpediem)

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”