Ko Chang

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Jantra
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 220
Lid geworden op: dinsdag 28 juni 2005, 14:37
Locatie: Waar mijn huis woont en waar mijn bed slaapt

Ko Chang

#1 Bericht door Jantra » maandag 18 juli 2005, 18:07

Hallo,

Toch weer een vraagje over de eilanden. Vorig jaar zijn we op Samui geweest en dat is goed bevallen. (soms iets te druk)
Dit jaar willen we toch wat anders. Nu zaten we te denken aan Ko Chang of..
Hoe denken jullie over dit eiland?
De topics heb ik al gelezen, maar wellicht heeft er iemand nog meer informatie.

Thyrsje
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 56
Lid geworden op: donderdag 14 juli 2005, 02:43

#2 Bericht door Thyrsje » maandag 18 juli 2005, 18:56

Ko Chang is mijn favoriete eiland van wat ik toto nu toe heb gezien in Thailand, mooie stranden, mooie natuur, leuke resorts (voor ieder wat wils zeg maar), een hele relaxte sfeer, leuke winkeltjes, goedkoop enz.enz.enz..... :D

Ko Chang is denk ik wel minder toeristisch dan Samui hoor...wat ik alleen maar leuk vond, maar ik heb ook wel gehoord dat Ko Chang erg hard dezelfde richting uit gaat....

We hebben daar vooral genoten van de natuur, rust en de chille sfeer, als je het iets drukker wilt hebben ga je naar White Sand beach, daar zitten de meeste mensen geloof ik en is altijd wel wat te doen.. :D

Jantra
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 220
Lid geworden op: dinsdag 28 juni 2005, 14:37
Locatie: Waar mijn huis woont en waar mijn bed slaapt

#3 Bericht door Jantra » maandag 18 juli 2005, 19:28

Bedankt voor je snelle reactie Thyrsje.
Waar heb je gezeten op Ko Chang (hotel, hutje enz. ) Misschien heb je een naam voor mij? Aan welk strand?

Bedankt

Thyrsje
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 56
Lid geworden op: donderdag 14 juli 2005, 02:43

#4 Bericht door Thyrsje » woensdag 20 juli 2005, 14:17

Ben een weekje in het White Sand Beach resort (bij white sand beach dus)geweest, we wilden iets meer luxe omdat het toch ons laatste weekje was, dus hebben we een hutje met airco genomen (1100B), erg fijn was het daar, lekker eten enzo, alles relaxed....

Het is het eerste resort op white sand beach maar je ziet het niet zo snel liggen hoor, ik denk dat je er daar gewoon het beste naar kunt vragen, vanaf het resort moet je een stukje lopen over het strand en lijkt het net of je er niet langs kan, daarom is het er heel rustig, maar je bent dus binnen 10 min. in het centrumpje.... :D

White sand beach is wel de plek waar iedereen naartoe gaat, maar we zijn omdat we dat dus niet wilden eerst naar lonely beach gegaan, dat was echt nogal saai eigenlijk en geen mooi strand, dus zijn we uiteindelijk toch maar naar white sand beach gegaan, omdat de meeste voorzieningen natuurlijk zitten waar de meeste toeristen komen, tsja logisch ook,

Als je op Ko Chang aankomt dan zeg je gewoon white sand beach tegen de taxi en dan komt het helemaal goed!! Misschien dat ie zelfs white sand beach resort kent en je afzet bij de weg die naar white sand beach resort loopt. Je kunt er nl vanaf het strand naartoe en vanaf de weg, alleen vanaf de weg is het behoorlijk stijl hoor!

Je hebt er allerlei hutjes, goedkope en luxe, aan het strand of niet aan het strand.....

Wij waren er wel in April ofzo dus toen was het niet zo heel druk, best kans dat het daar bomvol is in het hoogseizoen hoor..

Succes ermee!!

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”