Rondreis

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gast

Rondreis

#1 Bericht door Gast » maandag 04 juli 2005, 23:50

Hallo,

Ik heb een reis geboekt bij 333travel. Heeft iemand ervaringen met deze reisorganisatie?
Klinkt een beetje als mosterd na de maaltijd, maar veel keus was er niet meer op dit moment.
Indien mogelijk graag ervaringen met de 22-daagse reis "a taste of thailand met als wijziging de laatste week.... dat wordt dus 4-daagse top three jungle safari.
Alvast bedankt.

Groetjes,
Willeke

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Re: Rondreis

#2 Bericht door Edje » dinsdag 05 juli 2005, 16:37

Anonymous schreef:Hallo,

Ik heb een reis geboekt bij 333travel. Heeft iemand ervaringen met deze reisorganisatie?
Klinkt een beetje als mosterd na de maaltijd, maar veel keus was er niet meer op dit moment.
Indien mogelijk graag ervaringen met de 22-daagse reis "a taste of thailand met als wijziging de laatste week.... dat wordt dus 4-daagse top three jungle safari.
Alvast bedankt.

Groetjes,
Willeke
Boek sinds het bestaan van 333 al mijn vluchten bij hun en het wordt altijd correct uitgevoert, ook de binnenlandse vluchten. Ik mag dus aannemen dat de reis "a taste of Thailand" tot in de puntjes verzorgt is.
Groetjes; Edje

Gast

#3 Bericht door Gast » dinsdag 05 juli 2005, 22:49

Bedankt voor je antwoord.... prettig om te weten
In ieder geval namen ze de moeite om te kijken of er nog een vlucht vrij was.... die moeite heeft Baobap (mijn eerste keus) niet eens genomen.
Reisbureau is dus ok... nu nog maar hopen dat het weer ook nog meewerkt!

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

#4 Bericht door Edje » woensdag 06 juli 2005, 18:05

Anonymous schreef:Bedankt voor je antwoord.... prettig om te weten
In ieder geval namen ze de moeite om te kijken of er nog een vlucht vrij was.... die moeite heeft Baobap (mijn eerste keus) niet eens genomen.
Reisbureau is dus ok... nu nog maar hopen dat het weer ook nog meewerkt!
In welke periode?
Tijdens ons hoogseizoen juli/augustus is het heet met voornamelijk in de namiddag enkele pittige buien die voor afkoeling zorgen en meestal maar 1a2uur duren.
Groetjes; Edje

Gast

#5 Bericht door Gast » vrijdag 08 juli 2005, 00:26

Vertrek 24 juli voor 22 dagen.... midden in het regenseizoen dus.
Op zich zie ik daar niet zo tegenop.... je kan hoogstens nat worden :wink:
Alleen tegen die trekkings zie ik een beetje op. Wat ik zoals gelezen heb zijn ze best pittig en zitten er nogal wat steile stukken in. Een fikse regenpartij zal het er zeker niet makkelijker op maken (glibberig ed).
Wat denken jullie?... toch maar bergschoenen aan?.... twijfel een beetje omdat je ook door riviertjes heen moet waden.... waarschijnlijk betekent dit goodbye bergschoenen???
Meteen nog maar een vraag.... ook de bloedzuigers schijnen in deze tijd feest te vieren. Verkopen ze in Thailand beschermingssokken daartegen of moet ik die hier aanschaffen?

Jantra
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 220
Lid geworden op: dinsdag 28 juni 2005, 14:37
Locatie: Waar mijn huis woont en waar mijn bed slaapt

#6 Bericht door Jantra » vrijdag 08 juli 2005, 09:10

Gast, met welke maatschappij vlieg je??? Wij vertrekken ook de 24e voor 21 dagen.

Willeke
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 41
Lid geworden op: vrijdag 08 juli 2005, 13:09

#7 Bericht door Willeke » vrijdag 08 juli 2005, 13:18

We vliegen met Eva Air

Jantra
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 220
Lid geworden op: dinsdag 28 juni 2005, 14:37
Locatie: Waar mijn huis woont en waar mijn bed slaapt

#8 Bericht door Jantra » vrijdag 08 juli 2005, 13:58

oke, wij gaan met Thai. had leuk geweest om bij elkaar in hetzelfde vliegtuig te zitten.

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

#9 Bericht door Edje » vrijdag 08 juli 2005, 18:20

Anonymous schreef:Vertrek 24 juli voor 22 dagen.... midden in het regenseizoen dus.
Op zich zie ik daar niet zo tegenop.... je kan hoogstens nat worden :wink:
Alleen tegen die trekkings zie ik een beetje op. Wat ik zoals gelezen heb zijn ze best pittig en zitten er nogal wat steile stukken in. Een fikse regenpartij zal het er zeker niet makkelijker op maken (glibberig ed).
Wat denken jullie?... toch maar bergschoenen aan?.... twijfel een beetje omdat je ook door riviertjes heen moet waden.... waarschijnlijk betekent dit goodbye bergschoenen???
Meteen nog maar een vraag.... ook de bloedzuigers schijnen in deze tijd feest te vieren. Verkopen ze in Thailand beschermingssokken daartegen of moet ik die hier aanschaffen?
In welk seizoen dan ook, altijd bergschoenen aan doen. Dit is overigens mijn ervaring in CH en niet in Th. Behandel je schoenen iedere dag met een waterprotector of ledervet en laat ze iedere avond goed drogen. Wat de bloedzuigers betreft; in een speciaalzaak voor bergsport ken je beschermhoezen kopen die van je schoen tot even onder de knie bescherming bieden voor oa teken. dit lijkt mij ook te volstaan voor bloedzuigers.
Groetjes; Edje

Manos
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 217
Lid geworden op: dinsdag 05 juli 2005, 11:55

#10 Bericht door Manos » vrijdag 08 juli 2005, 21:36

Let op dat ze niet 24uur met overnachting rondom een berg met je stappen om hetzelfde te zien innoormaal in een uur 8) :lol:

Willeke
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 41
Lid geworden op: vrijdag 08 juli 2005, 13:09

#11 Bericht door Willeke » vrijdag 08 juli 2005, 22:33

Hier kopen dus.... ok... bedankt:-)

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”