Teakhout

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gast

Teakhout

#1 Bericht door Gast » zondag 26 juni 2005, 09:39

In mijn huis heb ik veel teakhouten meubels, ik zou graag nog wat dingen erbij hebben (normaal ga je dan naar de meubelwinkel, maar omdat ik dit jaar toch zelf naar Thailand ga, kan ik beter daar kijken).

Heeft iemand ervaring met de aankoop van dergelijke meubels en het verschepen naar Nederland?

Misschien als dat verschepen per volle container gaat, ik een complete comtainer koop en de rest in Nederland verkoop of aan familie geef.

Gast

#2 Bericht door Gast » zondag 26 juni 2005, 14:21

Wie delete nu alle antwoorden op mijn vraag??

Gast

#3 Bericht door Gast » zondag 26 juni 2005, 20:03

Ja... want hier word ik niet wijzer van.

En ondertussen weet ik nog niets over mijn meubeltjes...

Gast

#4 Bericht door Gast » zondag 26 juni 2005, 23:33

Anonymous schreef:Ja... want hier word ik niet wijzer van.

En ondertussen weet ik nog niets over mijn meubeltjes...
Probeer het eens hier : http://beta.prikpagina.nl/list.php?f=1551

khonkaen
Erelid
Erelid
Berichten: 1647
Lid geworden op: dinsdag 22 februari 2005, 08:53
Locatie: amphur muang---- khonkaen

#5 Bericht door khonkaen » maandag 27 juni 2005, 00:23

teak mag niet gekapt worden in thailand

alle teakhout wordt geimporteerd vanuit laos ..

in de buurt van chiangmai zijn nog wel meubelmakers die teakhout gebruiken , maar dat is stevig aan de prijs

misschien is het in nederland net zo duur ... en hou rekening met in- en uitvoerrechten , als je teak naar nl. wilt vervoeren


willem,nederthai
niets is perfect en niets is blijvend

Chang
Site Admin
Site Admin
Berichten: 580
Lid geworden op: dinsdag 01 februari 2005, 19:45
Contacteer:

delete van antwoorden

#6 Bericht door Chang » maandag 27 juni 2005, 17:29

Wie delete nu alle antwoorden op mijn vraag??
Beste Gast,

Op dit forum vindt op dit moment een strengere moderatie plaats. Hierdoor zullen off-topic-antwoorden worden verwijderd.

met vriendelijke groet,

Chang

Teuntje

Chang is er weer!!!!

#7 Bericht door Teuntje » maandag 27 juni 2005, 20:00

Chang ben blij dat je er weer bent. In je afwezigheid heeft je vervanger wel heel erg huis gehouden en echte on topic antwoorden zijn alsmaar verwijderd. Een uitstekende techniek als het bord kapot moet, maar is dat ecght wat je wil?

Chang
Site Admin
Site Admin
Berichten: 580
Lid geworden op: dinsdag 01 februari 2005, 19:45
Contacteer:

#8 Bericht door Chang » maandag 27 juni 2005, 20:38

Chang ben blij dat je er weer bent. In je afwezigheid heeft je vervanger wel heel erg huis gehouden en echte on topic antwoorden zijn alsmaar verwijderd. Een uitstekende techniek als het bord kapot moet, maar is dat ecght wat je wil?
Teun, ik ben nooit weg geweest, maar ik heb vanwege grote drukte meer op de achtergrond gemodereerd. Het is onjuist om te zeggen dat er wel heel erg huis is gehouden en dat echte topic antwoorden zijn verwijderd. Dit had jou inmiddels al bekend moeten zijn in ons mail kontakt.

De strengere moderatie zal voorlopig blijven bestaan en off-topic antwoorden zullen worden verwijderd waardoor de kwaliteit van bericht en antwoord op dit forum zal blijven groeien.

In Nederland zijn er diverse zaken waar ze teakhouten meubelen verkopen, dan wel Aziatica welke zeer zeker in je interieur zullen passen, het is een kwestie van verzamelen, in Amsterdam zitten een aantal Aziatische winkels waar ze ook meubels verkopen, achter Krasnapolsky zit een aziatisch 'warenhuis' waar je misschien kunt slagen, en de prijzen daar zijn redelijk.

Chang

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”