Met dolfijnen zwemmen

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Martijn J
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 120
Lid geworden op: vrijdag 06 mei 2005, 10:24

#16 Bericht door Martijn J » maandag 04 juli 2005, 20:45

tja en ze trainen ze ook voor vermaak..... :roll:

Dolfijnen

#17 Bericht door Dolfijnen » dinsdag 05 juli 2005, 17:51

Ik heb zelf met dolfijnen gedoken in Eilat (Israel) en hoewel dit in water was dat welliswaar door netten beschermd werd zouden de dolfijnen hieruit zonder probleem kunnnen "ontsnappen", maar toch gebeurde dat blijkbaar maar sporadisch en kwamen ze daarna ook weer terug. Wat ik hiermee wil zeggen is dat ze het daar blijkbaar wel naar hun zin hadden. Maar misschien probeer ik hiermee alleen maar mijn geweten te sussen want in principe ben ik het wel met Martijn eens, dolfinaria en traininings centra mogen wat mij betreft morgen gesloten worden. Dat een zieke dolfijn dan misschien dood gaat (er gaan er iedere dag velen dood, alleen weten/zien we dat niet), daar heb ik niet zo'n probleem mee. In de natuur is het nu eenmaal zo dat wanneer je ziek wordt je als dier min of meer aan het einde van je leven bent belandt, andere dieren zullen van jou eten en weer verder leven. Onnodig leiden van dieren raakt me echter wel en daar zal ik me wel druk om maken.

Gebruikersavatar
dirk
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 707
Lid geworden op: maandag 30 mei 2005, 16:56
Locatie: Phayao
Contacteer:

#18 Bericht door dirk » dinsdag 05 juli 2005, 18:42

De natuur kan heel goed voor zichzelf zorgen! Ook zonder mensenbemoeienis.
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Gast

#19 Bericht door Gast » dinsdag 05 juli 2005, 22:52

Ik ben het er helemaal mee eens!
Tot mijn schaamte moet ik wel bekennen, dat als de mogelijkheid zou bestaan om met dolfijnen te zwemmen, dat ik dit waarschijnlijk wel zou doen :oops:

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”