Chiang Mai

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
martijn09
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 13
Lid geworden op: maandag 07 maart 2005, 13:40

Chiang Mai

#1 Bericht door martijn09 » woensdag 22 juni 2005, 18:28

Hallo,

dit jaar gaan we ok naar Chiang Mai, maar voor ons gevoel hebben we al veel gezien. Kent iemand in de omgeving een leuk plaatsje waar je bijv. lekker kunt toeren op de motor of andere leuke dingen kan doen. alle tips zijn welkom. Ik hoorde dat het plaatsje Put (?) wel aardig is.

Heeft er iemand ook ervarin met de Isaan. Nooit geweest, maar willen we dit jaar wel heen gaa. Hoe is die streek?

Bedankt

Aniek

#2 Bericht door Aniek » woensdag 22 juni 2005, 19:32

Hoi!

Het plaatsje Pai heb ik zelf als heel leuk ervaren! Je kunt er inderdaad lekker rondtouren op de scooter. Ongeveer 50 km daarvandaan heb je (vlakbij de Birmese grens) een mooie grot waar je door heen kan raften (de grot heet Tham Lot). Ook zijn er mooie watervallen en 'hot springs' in de buurt van Pai. Verder is het echt een backpackersdorp, dus heel erg leuk om uit te gaan en lekker te relaxen bij het zwembad. Ik heb daar echt de leukste tijd van m'n hele reis gehad!

Groetjes,
Aniek

Petra
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 51
Lid geworden op: maandag 13 juni 2005, 16:32

#3 Bericht door Petra » woensdag 22 juni 2005, 20:23

de Isan schijnt ook heel mooi te zijn, maar ben er zelf nog niet geweest. Er is een prikbord over de Isan op de http://www.isan.pagina.nl . Niet altijd even vriendelijk daar, maar je kunt er toch wel tips vandaan halen.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan van de dingen die je niet hebt gedaan! http://www.langevakantie.nl

khonkaen
Erelid
Erelid
Berichten: 1647
Lid geworden op: dinsdag 22 februari 2005, 08:53
Locatie: amphur muang---- khonkaen

#4 Bericht door khonkaen » woensdag 22 juni 2005, 22:33

jaja petra isaan is zeker een mooi gebied..
het mooiste ervan is dat er nauwelijks toeristen komen

maar nou moet je niet gaan urineren dat het prikbord niet vriendelijk zou zijn

vriendelijke groeten,



willem, nederthai
niets is perfect en niets is blijvend

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”